Ten artykuł zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące kalendarza.
Jak działają kalendarze w Bitrix24?
W Bitrix24 możesz korzystać z kalendarzy osobistych i planować wydarzenia w ogólnym kalendarzu firmowym.
Dostępna jest również synchronizacja kalendarzy z najbardziej znanymi usługami: Outlook, kalendarze Google, z kalendarzami urządzeń mobilnych.
Co oznacza czerwony pasek w siatce kalendarza?
Jak dodać kalendarze innych pracowników?
W Bitrix24 można dodać do listy kalendarzy kalendarz innego użytkownika lub kalendarz grupy roboczej. Umożliwi to jednoczesne przeglądanie wielu wydarzeń w kalendarzu w sekcji Mój kalendarz, bez potrzeby przechodzenia do kalendarza użytkownika lub grupy.
Jak zsynchronizować kalendarze?
W sekcji Kalendarz kliknij przycisk Synchronizuj i wybierz odpowiedni typ synchronizacji.
Co powinienem zrobić, jeśli stan synchronizacji pokazuje błąd?
Jeśli wystąpi błąd, spróbuj odświeżyć synchronizację lub odświeżyć stronę i ponownie podłączyć kalendarz.
Dlaczego nie mogę zalogować się do aplikacji po zeskanowaniu kodu QR?
Odśwież stronę i ponownie zeskanuj kod. W aplikacji autoryzacja będzie działać automatycznie.
Dlaczego aplikacja otworzyła się po zeskanowaniu kodu, ale synchronizacja nie nastąpiła?
W przypadku systemu IOS: profil mógł zostać nieprawidłowo zainstalowany. Usuń bieżący profil> odśwież stronę z kodem QR> zeskanuj kod ponownie> zainstaluj profil. Sprawdź kalendarz na swoim urządzeniu.
W przypadku systemu Android: upewnij się, że aplikacja Bitrix24 ma dostęp do kalendarza.
Dlaczego podczas instalacji profilu pojawia się komunikat "Nieprawidłowe hasło"?
Adres portalu musi zawierać link https. Spróbuj wpisać adres ręcznie.