Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Reguły wyświetlania pól

Reguły wyświetlania pól pozwalają wyświetlać odpowiednie pola w zależności od odpowiedzi klientów.

W formularzu możesz użyć złożonych scenariuszy wyświetlania pól. Dostępne są trzy opcje:

  1. Różne wartości pól zarządzają różnymi polami
  2. Różne wartości pól zarządzają pojedynczym polem
  3. Zbiór wartości pól zarządza pojedynczym polem

W regułach możesz używać tylko tych pól, które zostały dodane do formularza.

Przyjrzyjmy się bliżej tym opcjom.

  1. Różne wartości pól zarządzają różnymi polami
  2. Klient zobaczy pole drugiego poziomu dopiero po wypełnieniu pola pierwszego poziomu.

    Załóżmy, że początkowo formularz wyświetla dwa pola: imię i nazwisko. Jeśli klient wpisze imię, pojawi się pole telefonu. A jeśli wpisze nazwisko, to pojawi się pole E-mail.

  3. Różne wartości pól zarządzają pojedynczym polem
  4. Klient zobaczy pole drugiego poziomu po wypełnieniu któregokolwiek z pierwszych pól.

    Na przykład, jeśli klient wpisze imię lub nazwisko, zobaczy pole z numerem telefonu.

  5. Zbiór wartości pól zarządza pojedynczym polem
  6. Klient zobaczy pole drugiego poziomu po wypełnieniu wszystkich pól pierwszego poziomu.

    Na przykład, jeśli wpisze imię, nazwisko i e-mail, zobaczy pole z numerem telefonu.


Działania po wysłaniu

Możesz skonfigurować działania, które zostaną wykonane po wypełnieniu formularza przez klienta.

Dostępne są trzy działania:

  1. Wiadomość
  2. Możesz użyć tego scenariusza, jeśli chcesz podziękować klientowi za wypełnienie formularza.

    Możesz zobaczyć, jak wygląda wiadomość i edytować tekst. Aby to zrobić, kliknij odpowiednie przyciski.

  3. Przekierowanie
  4. Ta opcja jest odpowiednia, jeśli chcesz przekierować klienta na inną stronę, na przykład do grupy w sieci społecznościowej lub strony z informacjami o dostawie.

  5. Prześlij ponownie
  6. To nowy scenariusz. Po każdym wypełnieniu formularz otwiera się ponownie. Ta opcja jest odpowiednia, jeśli klienci samodzielnie rejestrują się na wydarzenie w punkcie rejestracji.

    Używając tego scenariusza nie zapomnij wyłączyć pól autouzupełniania.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Projekt formularzy CRM Praca z kodem w formularzach internetowych CRM Domyślne wartości pól w formularzach CRM Utwórz nowy formularz internetowy CRM Zarezerwuj zasób: jak skonfigurować formularz internetowy CRM Autouzupełnianie pól w formularzach CRM Weryfikacja portalu w celu uruchomienia kampanii e-mailowych i tworzenia formularzy CRM Zgłoś nadużycie w formularzach CRM Przegląd formularzy internetowych CRM Lista formularzy CRM