Codziennie w Aktualnościach pracownicy omawiają kwestie związane z pracą i wydarzeniami w firmie. Jeśli potrzebujesz szybko znaleźć odpowiednią wiadomość w Aktualnościach, skorzystaj ze specjalnej wyszukiwarki i filtrów.
Jak pracować z filtrem
Aby znaleźć wiadomości według słów kluczowych, użyj inteligentnego wyszukiwania. Wprowadź słowo lub jego część w polu, a Bitrix24 wyszuka wiadomości według tytułu, tekstu, opisu i komentarzy.
Użyj specjalnych filtrów w lewym menu i sortuj wiadomości według parametrów:
- Praca - ten filtr wyświetli wszystkie posty według raportów pracy, śledzenia czasu i zadań utworzonych w Aktualnościach.
- Ulubione - ten filtr pokaże wiadomości dodane do ulubionych.
- Moje działania - ten filtr pokaże wszystkie posty w Aktualnościach, których jesteś autorem.
- Ogłoszenia - ten filtr pokaże wszystkie ogłoszenia.
- Proces biznesowy - ten filtr znajdzie wszystkie utworzone workflow.
- Extranet - ten filtr pokaże wszystkie wiadomości, których odbiorcami są użytkownicy i grupy zewnętrzne.
Użyj również filtrów w prawym polu:
- Data - użyj tego filtra, aby znaleźć wiadomości wegług daty.
- Typ - użyj tego filtra, aby znaleźć wiadomości według typu: proste wiadomości, ogłoszenia, odznaki i ankiety.
- Autor - wybierz jednego lub więcej autorów w polu, aby wyszukać potrzebną wiadomość.
- Do - w tym polu wybierz odbiorcę wiadomości.
Jak utworzyć własny filtr
Możesz utworzyć własny filtr według określonych parametrów wyszukiwania. Aby to zrobić, wybierz wartości w odpowiednim polu i kliknij Zapisz filtr.
Podaj nazwę, a filtr zostanie wyświetlony w lewym menu.
Aby dostosować istniejące filtry, kliknij ikonę koła zębatego. Użyj ikon obok filtra, aby go edytować lub usunąć. Możesz także anulować wprowadzone ustawienia i przywrócić menu domyślne.
Aby dostosować pola filtra, kliknij Dodaj pole i zaznacz pola, które chcesz wyświetlić.