Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak znaleźć wiadomość w Aktualnościach

Codziennie w Aktualnościach pracownicy omawiają kwestie związane z pracą i wydarzeniami w firmie. Jeśli potrzebujesz szybko znaleźć odpowiednią wiadomość w Aktualnościach, skorzystaj ze specjalnej wyszukiwarki i filtrów.

Czytaj więcej: Dostępne narzędzia w Aktualnościach.


Jak pracować z filtrem

Aby znaleźć wiadomości według słów kluczowych, użyj inteligentnego wyszukiwania. Wprowadź słowo lub jego część w polu, a Bitrix24 wyszuka wiadomości według tytułu, tekstu, opisu i komentarzy.


Użyj specjalnych filtrów w lewym menu i sortuj wiadomości według parametrów:

  • Praca - ten filtr wyświetli wszystkie posty według raportów pracy, śledzenia czasu i zadań utworzonych w Aktualnościach.
  • Ulubione - ten filtr pokaże wiadomości dodane do ulubionych.
  • Czytaj więcej: Przypnij wiadomość lub dodaj ją do ulubionych.
  • Moje działania - ten filtr pokaże wszystkie posty w Aktualnościach, których jesteś autorem.
  • Ogłoszenia - ten filtr pokaże wszystkie ogłoszenia.
  • Czytaj więcej: Ogłoszenia w Aktualnościach.
  • Proces biznesowy - ten filtr znajdzie wszystkie utworzone workflow.
  • Extranet - ten filtr pokaże wszystkie wiadomości, których odbiorcami są użytkownicy i grupy zewnętrzne.

Użyj również filtrów w prawym polu:

  • Data - użyj tego filtra, aby znaleźć wiadomości wegług daty.
  • Typ - użyj tego filtra, aby znaleźć wiadomości według typu: proste wiadomości, ogłoszenia, odznaki i ankiety.
  • Autor - wybierz jednego lub więcej autorów w polu, aby wyszukać potrzebną wiadomość.
  • Do - w tym polu wybierz odbiorcę wiadomości.

Jak utworzyć własny filtr

Możesz utworzyć własny filtr według określonych parametrów wyszukiwania. Aby to zrobić, wybierz wartości w odpowiednim polu i kliknij Zapisz filtr.

Podaj nazwę, a filtr zostanie wyświetlony w lewym menu.

Aby dostosować istniejące filtry, kliknij ikonę koła zębatego. Użyj ikon obok filtra, aby go edytować lub usunąć. Możesz także anulować wprowadzone ustawienia i przywrócić menu domyślne.

Aby dostosować pola filtra, kliknij Dodaj pole i zaznacz pola, które chcesz wyświetlić.

Administrator może zastosować filtr dla wszystkich użytkowników portalu.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak działa wyszukiwanie w Bitrix24? Nagrywaj wideo w Aktualnościach Pliki w Aktualnościach Jak korzystać z Aktualności? Utwórz ankietę w Aktualnościach Odznaki w Aktualnościach Aktualności: przypnij wiadomość lub dodaj ją do ulubionych Jak użytkownik zewnętrzny może utworzyć post w Aktualnościach Jak utworzyć wersję roboczą wiadomości w Aktualnościach Dodaj zewnętrznych użytkowników do postu w Aktualnościach