Inteligentne aktywności to szablony aktywności z domyślnym tekstem i automatycznym terminem wykonania wynoszącym 3 dni robocze. CRM zaproponuje utworzenie inteligentnej aktywności, jeśli spróbujesz zamknąć formularz deala/leadu bez zaplanowanych aktywności.
Aktywności uniwersalne
Spis treści artykułu
- Dlaczego są potrzebne inteligentne aktywności
- Jak dostosować formularz tworzenia aktywności
- Jak wyłączyć/włączyć inteligentne aktywności
Dlaczego są potrzebne inteligentne aktywności
Jeśli utworzysz deal bez aktywności, po upływie czasu trafi on na dół kanbana i możesz zapomnieć o kliencie. Jeśli dodasz inteligentną aktywność do deala, po 3 dniach otrzymasz powiadomienie o zaplanowanej aktywności.
Deal z powiadomieniem o zaplanowanej aktywności zostanie przeniesiony na górę kanbana. Najpierw otrzymasz powiadomienie 15 minut przed rozpoczęciem aktywności, a następnie otrzymasz drugie powiadomienie w momencie rozpoczęcia aktywności.
Tryb ostrości
Tryb działania liczników w aktywnościach
Jak dostosować formularz tworzenia aktywności
Formularz tworzenia aktywności ma domyślny tekst "Skontaktuj się z klientem", termin wykonania wynoszący 3 dni i osobę odpowiedzialną. Dane te można jednak zmienić.
- Tekst - podaj dowolny opis aktywności, na przykład "Wyślij dokumenty do zatwierdzenia".
- Termin wykonania - domyślnie termin wykonania wynosi trzy dni robocze od daty utworzenia aktywności. Możesz jednak go zmienić.
- Osoba odpowiedzialna - domyślnie jest to pracownik, który utworzył aktywność. Możesz zmienić osobę odpowiedzialną.
- Plik - prześlij dokument lub obraz do aktywności.
Możesz wykonać następujące działania z aktywnościami:
- Zapisz - możesz zapisać aktywność, a pojawi się ona na osi czasu deala.
- Anuluj (ESC) - anuluj tworzenie aktywności.
- Nie proponuj ponownie - CRM nie będzie prosić Cię o tworzenie aktywności przez wybrany czas.
Jak wyłączyć/włączyć inteligentne aktywności
Inteligentne aktywności są domyślnie włączone. Istnieją dwa sposoby ich wyłączenia:
- W formularzu leadu/deala
- W sekcji Leady/Deale
W formularzu leadu/deala. Otwórz deal lub lead, przejdź do ustawień ⚙️, kliknij Inteligentne aktywności i wybierz jedną z opcji.
W sekcji Leady/Deale. Przejdź do sekcji CRM > Leady/Deale, otwórz ustawienia ⚙️ > Proaktywny CRM > Inteligentne aktywności i wybierz jedną z opcji.
- Inteligentne aktywności to szablony aktywności z domyślnym tekstem i automatycznym terminem wykonania wynoszącym 3 dni robocze.
- CRM zaproponuje utworzenie inteligentnej aktywności, jeśli spróbujesz zamknąć formularz deala/leadu bez zaplanowanych aktywności.
- Inteligentne aktywności są domyślnie włączone. Możesz je wyłączyć w formularzu leadu/deala lub w sekcji CRM > Leady/Deale.