Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Charakterystyka sieci oddziałów Bitrix24

Dla działania sieci oddziałów Bitrix24 ważne jest spełnienie 3 warunków:

  1. Główne konto Bitrix24 musi mieć aktywny plan Enterprise.
  2. Oddziały muszą mieć jakikolwiek plan komercyjny.
  3. Główne konto Bitrix24 i oddziały muszą znajdować się w tej samej strefie domeny.

W tym artykule przeczytasz o głównych charakterystykach sieci oddziałów Bitrix24.


Plan Free w oddziałach

Jeśli podłączysz oddział z planem Free, zostanie on przełączony na tryb demonstracyjny na okres 15 dni.

  • Jeśli ten Bitrix24 miał już tryb demonstracyjny, ale nie łączył się wcześniej z siecią oddziałów, tryb demonstracyjny zostanie ponownie aktywowany.
  • Jeśli ten Bitrix24 łączył się już z siecią oddziałów, to taki oddział nie może być podłączony - musisz najpierw przejść na dowolny plan komercyjny.

Przełączanie oddziału na plan Free

Jeśli oddział przełączy się z planu komercyjnego na plan Free, oddział ten zostanie odłączony od sieci oddziałów. W widżecie to konto zostanie wyróżnione czerwonym tłem.

Następnie masz 15 dni na uaktualnienie oddziału do dowolnego planu komercyjnego lub odłączenie tego Bitrix24 od sieci oddziałów. W przeciwnym razie Sprawdzanie zgodności z planem zablokuje ten Bitrix24. Aby go odblokować, musisz przełączyć się na plan komercyjny lub odłączyć ten oddział od sieci oddziałów na głównym koncie Bitrix24.

Po przejściu na plan komercyjny oddział powróci do listy podłączonych oddziałów w widżecie.


Zmiana planu konta głównego Bitrix24

Jeśli główne konto Bitrix24 przełączy się z planu Enterprise na Free, sieć oddziałów zostanie wyłączona. Widżet zostanie ukryty we wszystkich oddziałach Bitrix24. Aby wznowić pracę z siecią oddziałów, musisz zapłacić za plan Enterprise.

Jeśli nie zapłacisz za plan Enterprise w ciągu 15 dni, Sprawdzanie zgodności z planem zablokuje główne konto Bitrix24.

Ponadto nie będziesz mógł zmienić planu w głównym Bitrix24, gdy sieć oddziałów jest podłączona. Aby zmienić plan Enterprise na dowolny inny, musisz najpierw odłączyć wszystkie oddziały.


Kilka kont Bitrix24 z planem Enterprise

W sieci oddziałów może być tylko 1 główny Bitrix24, reszta to oddziały.

Jeśli podłączysz inny Bitrix24 z planem Enterprise, stanie się on oddziałem.


Praca w oddziałach

Pomimo tego, że oddziały są połączone w jedną strukturę, każdy oddział jest osobnym Bitrix24, z osobną strukturą firmy i narzędziami: CRM, aktualnościami, zadaniami, czatami, integracjami itp. Pozwala to na indywidualne dostosowanie pracy każdego oddziału.

Zwykły pracownik lub administrator pracuje w Twoim oddziale jak na zwykłym koncie Bitrix24. Nie mają dostępu do informacji o innych oddziałach i firmie głównej, jeśli nie są obecni w strukturze tych oddziałów lub głównego Bitrix24.

Przykład: Jeśli chcesz, aby księgowy firmy miał dostęp do wszystkich oddziałów, zaproś go do każdego Bitrix24 w sieci oddziałów.

Odłącz oddział

Aby odłączyć oddział, znajdź go w głównym widżecie Bitrix24 i wybierz opcję Odłącz w menu działań.

Czytaj więcej: Jak odłączyć oddział.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo