Aktywuj bezpłatny 15-dniowy okres próbny, aby przetestować wszystkie narzędzia oferowane przez Bitrix24. Bezpłatny 15-dniowy okres próbny zapewnia dostęp do narzędzi dostępnych w planie Professional. Każdy użytkownik może aktywować 15-dniowy okres próbny. Po zakończeniu 15-dniowego okresu próbnego możesz wybrać najbardziej odpowiedni dla siebie plan.
- Po aktywacji okresu próbnego 15 dni jest odliczane w sposób ciągły. Jeśli korzystałeś z okresu próbnego przez 10 dni, a następnie go wyłączyłeś, nie będziesz mógł wykorzystać pozostałych 5 dni później.
- Dostęp do specjalistów Wsparcia Bitrix24 wymaga subskrypcji planu komercyjnego i nie jest dostępny dla użytkowników bezpłatnego 15-dniowego okresu próbnego.
Po zakończeniu okresu próbnego Twoje konto Bitrix24 powróci do poprzedniego planu taryfowego. Wszystkie dane zostaną zapisane, ale dostęp do nich będzie ograniczony, jeśli to narzędzie nie jest dostępne w Twoim aktualnym planie taryfowym. Gdy przejdziesz na odpowiedni plan, dostęp do tych danych zostanie przywrócony.
Dlaczego okres próbny jest przydatny
Okres próbny jest szczególnie przydatny dla osób korzystających z planu Bitrix24 Free, ponieważ możesz:
- przetestować wszystkie dostępne narzędzia;
- określić, które narzędzia są najczęściej używane w Twojej firmie;
- wybrać najdogodniejszy plan dla swoich celów.
Jak aktywować bezpłatny 15-dniowy okres próbny
Aby aktywować okres próbny, przejdź do sekcji Subskrypcja> Aktywuj okres próbny i kliknij odpowiedni przycisk.
Po aktywowaniu okresu próbnego możesz udostępnić pracownikom wiadomość w Aktualnościach o tymczasowej zmianie planu taryfowego.
Jak dezaktywować bezpłatny 15-dniowy okres próbny
Aby dezaktywować okres próbny, w sekcji Subskrypcja> Aktywuj okres próbny kliknij przycisk Dezaktywuj.
Limity bezpłatnego 15-dniowego okresu próbnego
- Miejsce na dysku Bitrix24 jest ograniczone do 50 GB
- Możesz opublikować tylko 1 witrynę
- W sklepie internetowym możesz dodać tylko 100 produktów
- Możesz opublikować tylko 1 sklep internetowy (nie więcej niż 100 produktów w katalogu)
- Możesz podłączyć tylko 1 skrzynkę e-mail na osobę
- Dostęp do skrzynki pocztowej innych użytkowników jest ograniczony do 3 skrzynek pocztowych
- Liczba elementów CRM dla Analityki jest ograniczona do 1000 elementów
- Nie możesz używać publicznych linków do plików Bitrix24.Drive.
- Twoje konto może zostać usunięte po 30-40 dniach braku aktywności.
- Możesz zainstalować dowolne aplikacje z Marketu. Jednak po zakończeniu okresu próbnego utracisz dostęp do tych aplikacji. (Od 1 stycznia 2021 r.) Ponadto w wersji próbnej niedostępne są następujące opcje:
- Zmiana nazwy domeny
- Przywracanie danych z kopii zapasowych
- Bezpłatne odnowienie domeny e-mail
- Wyłączenie OTP przez administratora
- Przeniesienie domeny e-mail
- Usunięcie tytułu Obsługiwane przez Bitrix ze wszystkich elementów
- Kampanie e-mailowe w CRM Marketing
- Przełączanie się na swoją domenę
- Włączanie ograniczeń IP
- Niestandardowy HTML i JS
- Bitrix24.Docs
Jeśli podczas okresu próbnego dodasz więcej niż 5 GB danych, po powrocie do planu Free będziesz mieć kilka ograniczeń.
Wszystkie dane użyte w okresie próbnym zostaną zachowane, jednak dostęp do nich może być ograniczony.
Dostęp do tych danych zostanie automatycznie przywrócony, jeśli przejdziesz na odpowiedni plan Bitrix24. Inną opcją jest usunięcie niepotrzebnych plików w celu zwolnienia miejsca na Dysku.
Telefonia jest dostępna we wszystkich planach komercyjnych Bitrix24.
W planie Free z włączonym okresem próbnym możesz przetestować następujące narzędzia Telefonii: wypożyczenie numeru, połączenie przez aplikacje REST oraz SIP Connector.
Po zakończeniu okresu próbnego nie będziesz mógł wykonywać ani odbierać połączeń, nawet jeśli nadal masz środki na koncie. Będziesz mógł kontynuować pracę w Telefonii po przejściu na plan komercyjny.
Środki na saldzie Telefonii zostaną zachowane. Jeśli wynajmowałeś numer, obowiązywać będzie miesięczna opłata za wynajem.
Wszystkie reguły automatyzacji i wyzwalacze ustawione w trybie demonstracyjnym zostaną zapisane po powrocie do planu Free, ale przestaną działać. Możesz użyć ich ponownie z tymi samymi ustawieniami po przejściu na odpowiedni plan komercyjny.
Okres próbny: często zadawane pytania
Co się stanie, gdy okres próbny wygaśnie
Po zakończeniu okresu próbnego konto automatycznie przejdzie na plan Free. Wszystkie dane użyte w okresie próbnym zostaną zachowane, jednak dostęp do nich może być ograniczony. Dostęp do tych danych zostanie automatycznie przywrócony, jeśli przejdziesz na odpowiedni plan Bitrix24.
Jak sprawdzić, ile dni pozostało do końca okresu próbnego
Czy mogę korzystać z okresu próbnego, jeśli mam plan komercyjny
Możesz korzystać z okresu próbnego, jednak:
- Jeśli masz plan komercyjny i włączysz okres próbny, działanie Twojego planu taryfowego nie zostanie zawieszone na czas trwania okresu próbnego. Wykorzystasz jednocześnie dni okresu próbnego i dni planu taryfowego.
- Jeśli aktywujesz okres próbny i w jego trakcie przełączysz się na plan komercyjny, to okres próbny zostanie wyłączony, a pozostałe do wykorzystania w jego ramach dni wygasną.
Czy można przedłużyć okres próbny
Niestety nie przedłużamy okresu próbnego. Możesz jednak utworzyć nowe konto Bitrix24 i aktywować na nim bezpłatny okres próbny.