Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Reguły automatyzacji: Uwzględnij godziny pracy pracownika

Dodaliśmy nową opcję do ustawień reguł automatyzacji – teraz możesz uwzględniać godziny pracy odpowiedzialnego pracownika, czyli reguła będzie wstrzymana do momentu rozpoczęcia przez pracownika dnia pracy lub powrotu z przerwy.

Opcję tę można zaznaczyć w regule tylko wtedy, gdy zarządzanie czasem pracy jest dostępne w Twoim planie taryfowym i jest włączone w ustawieniach portalu. Czytaj więcej w artykule: Zarządzanie czasem pracy.

Opcja znajduje się w sekcji Wykonaj.

Opcja uwzględnia tylko godziny pracy pracownika odpowiedzialnego za element. Jeśli włączona jest również opcja zarządzania czasem pracy, to reguła uruchomi się, gdy spełnione zostaną oba te warunki.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak kopiować i przenosić reguły automatyzacji Stałe i zmienne w regułach automatyzacji Twórz reguły automatyzacji i wyzwalacze CRM Jak działają warunki w regułach automatyzacji Interfejs dodawania reguł i wyzwalaczy Wyzwalacze w CRM: Zarządzaj pozycjami workflow Dezaktywuj reguły automatyzacji i działania workflow Ustawienia czasu w regułach automatyzacji