Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Obszar osobisty w Sklepie internetowym

Obszar osobisty to sekcja w szablonie sklepu Klasyczny sklep internetowy. Odzież, w której klient może znaleźć informacje o bieżących zamówieniach, zmienić dane osobowe i wiele więcej.


Przegląd

  • W sekcji Bieżące zamówienia klient może sprawdzić status zamówienia i dostawy, zmienić metodę płatności, zapłacić, anulować lub powtórzyć zamówienie.
  • W sekcji Konto osobiste klient może przelać pieniądze z góry w celu późniejszego opłacenia zamówień z tego konta. Ponadto, jeśli wcześniej opłacone zamówienia zostaną anulowane, pieniądze zostaną przelane na to samo konto.
  • Jak utworzyć konto dla klienta w Bitrix24

  • W sekcji Strony i Sklepy otwórz Ustawienia> Klienci> Konta.
  • Możesz dodać konto dla nowego klienta, klikając przycisk Dodaj nowe konto.

    Wybierz klienta z listy i zapisz ustawienia.

    Konto zostanie utworzone, a klient będzie mógł odpisać środki na opłacenie zamówienia.

  • W sekcji Informacje osobiste klient może sprawdzić i zmienić swoje dane, a także ustawić nowe hasło.
  • W sekcji Historia zamówień możesz zobaczyć listę zrealizowanych i anulowanych zamówień.
  • Sekcja Profile zamówień zawiera informacje o klientach.
  • Jedno konto może zawierać wiele profili klientów.

  • Kosz zawiera pozycje wybrane przez klienta. A w sekcji Subskrypcja znajdują się produkty, które subskrybuje klient.
  • Czytaj więcej: Włącz subskrypcję niedostępnych produktów.

Jak zalogować się do strony Obszar osobisty

Gdy tylko klient złoży zamówienie, otrzyma wiadomość e-mail z loginem i linkiem do utworzenia hasła do Obszaru osobistego.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Połącz witrynę lub sklep Bitrix24 z własną domeną Importuj sklep internetowy Dodaj usługi dostawy Projekt witryny lub sklepu internetowego Pytania dotyczące Sklepu internetowego Generowanie obrazów w witrynach za pomocą AI CoPilot Uwaga! Zakończenie usługi zmiany strefy domeny Systemy płatności w Sklepie internetowym Ustawienia witryn i stron internetowych Jak odłączyć domenę od witryny lub sklepu Bitrix24