Aby ustawić uprawnienia dostępu do dokumentów CRM, otwórz formularz dowolnego elementu CRM, wybierz Dokument> Dodaj nowy szablon.
Kliknij koło zębate i wybierz Uprawnienia dostępu.
Otworzy się suwak z ustawieniami uprawnień. Rola to lista uprawnień. Kliknij Dodaj, aby utworzyć rolę lub kliknij ołówek, aby edytować istniejącą rolę.
Określ nazwę roli i skonfiguruj uprawnienia dostępu dla tej roli.
- Ustawienia - wybierz, czy użytkownik będzie mógł edytować ustawienia.
- Szablony - wybierz, do jakich szablonów użytkownik będzie miał dostęp.
- Dokumenty - Edytuj - skonfiguruj dostęp do zmiany dokumentów.
- Dokumenty - Wyświetl - skonfiguruj dostęp do przeglądania dokumentów.
Kliknij Zapisz, aby dodać nową rolę.
Kliknij Dodaj uprawnienie dostępu, wybierz użytkownika lub dział i przypisz odpowiednią rolę.
Polecane artykuły: