Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Uprawnienia dostępu do Dokumentów w CRM

To narzędzie jest dostępne tylko w planach komercyjnych. Dowiedz się więcej: Cennik Bitrix24 Cloud.

Aby ustawić uprawnienia dostępu do dokumentów CRM, otwórz formularz dowolnego elementu CRM, wybierz Dokument> Dodaj nowy szablon.

Kliknij koło zębate i wybierz Uprawnienia dostępu.

Otworzy się suwak z ustawieniami uprawnień. Rola to lista uprawnień. Kliknij Dodaj, aby utworzyć rolę lub kliknij ołówek, aby edytować istniejącą rolę.

Określ nazwę roli i skonfiguruj uprawnienia dostępu dla tej roli.

Typy uprawnień
  • Ustawienia - wybierz, czy użytkownik będzie mógł edytować ustawienia.
  • Szablony - wybierz, do jakich szablonów użytkownik będzie miał dostęp.
  • Jeśli użytkownik jest powiązany z szablonem dokumentu, może utworzyć z niego nowy dokument lub edytować istniejący za pomocą przycisku Edytuj dokument.
  • Dokumenty - Edytuj - skonfiguruj dostęp do zmiany dokumentów.
  • Dokumenty - Wyświetl - skonfiguruj dostęp do przeglądania dokumentów.

Kliknij Zapisz, aby dodać nową rolę.

Staraj się unikać konfliktów uprawnień dostępu. Konflikt uprawnień występuje, gdy temu samemu pracownikowi przydzielane są różne, często sprzeczne uprawnienia dostępu. Na przykład dział pracownika ma uprawnienia minimalne, podczas gdy sam pracownik ma uprawnienia zaawansowane.

Kliknij Dodaj uprawnienie dostępu, wybierz użytkownika lub dział i przypisz odpowiednią rolę.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Szablony dokumentów Dokumenty w systemie CRM Dokumenty w CRM: Uprawnienia dostępu Pola produktów w dokumentach CRM Jak przesłać swój szablon dokumentu do CRM Pola niestandardowe w szablonach dokumentów Modyfikuj kody symboliczne w szablonach dokumentów Edytuj standardowy szablon dokumentu w CRM Automatyczne numerowanie dokumentów