Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Tryby działania CRM

System Bitrix24 CRM ma dwa tryby pracy: Klasyczny (z leadami) i Prosty (bez leadów).

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Klasyczny tryb CRM (z leadami)

Tryb klasyczny jest zalecany dla średnich i dużych firm. Jeśli używasz tego trybu, wszyscy potencjalni klienci są dodawani do Bitrix24 CRM jako leady.

Klasyczny tryb CRM nie jest dostępny we wszystkich planach Bitrix24. Więcej informacji znajdziesz na stronie z cenami.

Lead to element CRM zawierający informacje (numer telefonu, adres e-mail, stronę internetową) o osobie lub firmie, która może zostać Twoim klientem.

Po dodaniu potencjalnego klienta do CRM jako leadu możesz się z nim skontaktować, wyjaśnić jego potrzeby, zaproponować mu produkt lub usługę. Jeśli dana osoba wykazała zainteresowanie Twoimi ofertami, możesz przenieść ją do kategorii klientów.

Ten proces nazywa się Konwersją leadów. Możesz konwertować leady na kontakty, firmy lub deale.

Przekonwertuj lead na deal i kontynuuj współpracę z klientem. Nadal zbieraj informacje o kliencie. Im lepiej znasz klienta, tym dokładniej zaoferujesz mu produkt lub usługę.

Czytaj więcej:

Tryb prosty CRM (bez leadów)

Ten tryb jest dostępny we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Praca w trybie klasycznym CRM wymaga dużo zasobów i czasu. Dla małych firm utworzyliśmy prosty tryb CRM bez leadów.

W prostym trybie CRM wszystkie przychodzące wiadomości e-mail, połączenia i czaty natychmiast stają się kontaktami lub firmami. Jednocześnie z firmą i kontaktem Bitrix24 automatycznie utworzy deal.

Czytaj więcej: Jak zmienić tryb CRM.

Klasyczny tryb CRM (z leadami)

Tryb klasyczny jest zalecany dla średnich i dużych firm. Jeśli używasz tego trybu, wszyscy potencjalni klienci są dodawani do Bitrix24 CRM jako leady.

Klasyczny tryb CRM nie jest dostępny we wszystkich planach Bitrix24. Więcej informacji znajdziesz na stronie z cenami.

Lead to element CRM zawierający informacje (numer telefonu, adres e-mail, stronę internetową) o osobie lub firmie, która może zostać Twoim klientem.

Po dodaniu potencjalnego klienta do CRM jako leadu możesz się z nim skontaktować, wyjaśnić jego potrzeby, zaproponować mu produkt lub usługę. Jeśli dana osoba wykazała zainteresowanie Twoimi ofertami, możesz przenieść ją do kategorii klientów.

Ten proces nazywa się Konwersją leadów. Możesz konwertować leady na kontakty, firmy lub deale.

Przekonwertuj lead na deal i kontynuuj współpracę z klientem. Nadal zbieraj informacje o kliencie. Im lepiej znasz klienta, tym dokładniej zaoferujesz mu produkt lub usługę.

Czytaj więcej:

Tryb prosty CRM (bez leadów)

Ten tryb jest dostępny we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Praca w trybie klasycznym CRM wymaga dużo zasobów i czasu. Dla małych firm utworzyliśmy prosty tryb CRM bez leadów.

W prostym trybie CRM wszystkie przychodzące wiadomości e-mail, połączenia i czaty natychmiast stają się kontaktami lub firmami. Jednocześnie z firmą i kontaktem Bitrix24 automatycznie utworzy deal.

Czytaj więcej: Jak zmienić tryb CRM.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Wykorzystanie dysku w CRM Inne ustawienia w CRM Jak uzyskać dostęp do ustawień CRM