Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Śledź status płatności w formularzu deala

W Bitrix24 możesz śledzić ścieżkę klienta od pierwszej rozmowy telefonicznej do płatności za zamówienie. Szczegóły płatności są wyświetlane na osi czasu w formularzu deala i w widoku Kanban.


Oś czasu w formularzu deala

Na osi czasu w formularzu deala znajdziesz wszystkie niezbędne informacje dotyczące płatności:

  • Status przeczytania wiadomości SMS
  • Dostępne są następujące statusy: wysłano, dostarczono i błąd wysyłania. Dostarczenie wiadomości SMS może zająć około minuty.

    Błędy podczas wysyłania wiadomości SMS

    Jak korzystać z wiadomości SMS w Bitrix24

  • Strona płatności
  • Status pokaże, czy klient odwiedził stronę płatności, czy nie. Statusy przeglądania strony płatności: wysłane, nieprzeglądane i przeglądane.

  • Status płatności
  • Dostępne są następujące statusy: wysłane, przeglądane i opłacone.

  • Płatność przetworzona
  • Po pomyślnej płatności na osi czasu wyświetli się kwota zapłacona przez klienta oraz numer zamówienia.


Kanban

Status płatności oraz status wiadomości możesz sprawdzić także w widoku kanban.

Użyj filtrów, aby łatwo znaleźć deale na podstawie statusu płatności.

Widok Kanban w Bitrix24 CRM

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak zmieniła się praca z produktami w Sklepie CRM Jak klient płaci za zamówienie w Sklepie CRM