Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Ogólne ustawienia Telefonii

Ogólne ustawienia Telefonii znajdują się w sekcji Telefonia > Konfiguruj Telefonię > Ustawienia Telefonii.

Domyślnie tylko administratorzy Bitrix24 mogą konfigurować Telefonię. Jeśli chcesz, aby inni użytkownicy mieli dostęp do sekcji ustawień Telefonii, ustaw odpowiednie uprawnienia dostępu.

Skonfiguruj numery domyślne

Tutaj możesz określić domyślny numer dla połączeń wychodzących. Twój rozmówca zobaczy ten numer, gdy zadzwonisz do niego za pomocą Bitrix24.

Domyślnie numer ten będzie używany przez wszystkich użytkowników Telefonii. Możesz jednak określić różne numery dla różnych pracowników w sekcji Użytkownicy Telefonii.


Zapasowy numer telefonu

Określ numer, na który zostanie przekierowane połączenie, jeśli Twoje konto Bitrix24 będzie z jakiegokolwiek powodu niedostępne.

  • Przekieruj połączenie do. Wprowadź numer, który nie jest połączony z Bitrix24. Zostanie na niego przekierowane połączenie, jeśli klient nie dodzwoni się pod numer główny.
  • Przekazuj połączenia na numer rezerwowy z. Wybierz połączenie, które będzie używane do przekierowywania połączeń na numer zapasowy.
  • Na przykład, jeśli klient zadzwoni pod numer, który jest technicznie nieosiągalny, połączenie zostanie przekierowane na numer zapasowy poprzez połączenie określone w ustawieniach. Opłaty za takie połączenie będą naliczane jak za połączenia wychodzące.


Konfiguruj interfejs połączeń

Wybierz sposób wyświetlania połączeń telefonicznych w komunikatorze Bitrix24:

  • Utwórz osobny czat dla każdego połączenia
  • Utwórz jeden czat dla wszystkich połączeń
  • Nie wyświetlaj połączeń telefonicznych w komunikatorze

Integracja z systemem CRM

Lead jest zawsze tworzony na początku połączenia, jeśli w ustawieniach numeru wybrana jest opcja Automatycznie twórz nowy lead.

Integracja Telefonii z CRM

Jeśli masz ustawione automatyczne uruchamianie procesów workflow w leadach, wybierz moment uruchomienia procesu w sekcji Integracja z CRM.

  • Podczas odbierania połączenia. Proces zostanie uruchomiony jednocześnie z utworzeniem leadu po odebraniu połączenia.
  • Podczas kończenia połączenia. Proces zostanie uruchomiony jednocześnie z utworzeniem leadu po zakończeniu rozmowy.
  • Automatyczne uruchomienie workflow


Numery kierunkowe

Przechwytywanie połączeń to możliwość odebrania połączenia od innego pracownika z tej samej grupy użytkowników Telefonii. Określ numer kierunkowy do przechwytywania w sekcji Numery kierunkowe.

Skonfiguruj grupy kolejek i przechwytywanie połączeń

W skrócie
  • Zmiany dotyczące Telefonii możesz wprowadzić w sekcji Konfiguruj Telefonię > Ustawienia Telefonii.
  • Określ domyślny numer dla połączeń wychodzących i skonfiguruj połączenie zapasowe.
  • Skonfiguruj czaty, aby otrzymywać powiadomienia o połączeniach.
  • Skonfiguruj uruchomienie procesu worflow.
  • Ustawienia ogólne można zastosować do wszystkich użytkowników Telefonii Bitrix24.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Czarna lista Menu głosowe IVR Jak skonfigurować Telefonię do odbierania połączeń w mobilnym CRM Uprawnienia dostępu do Telefonii Bitrix24 Skonfiguruj grupy kolejek i przechwytywanie połączeń Określ numer użytkownika dla połączeń wychodzących Połączenia wychodzące nie działają: przyczyny i rozwiązania Użytkownicy Telefonii: ustawienia ogólne Numery wewnętrzne: jak dodawać i używać