Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Zarządzanie asortymentem: Dokument sprzedaży

Dokumenty sprzedaży w Zarządzaniu asortymentem zawierają informacje o produkcie, cenie, dacie sprzedaży i kliencie.

W Bitrix24 możesz zorganizować różne scenariusze pracy z dokumentami sprzedaży. Oto dwa najczęściej spotykane.

  • Menedżer Sprzedaży. Pracownik samodzielnie przetwarza deale, komunikuje się z klientami i wysyła produkt z magazynu do klienta. Łączy w sobie rolę sprzedawcy i magazyniera. W tym przypadku menedżer tworzy dokumenty sprzedaży w dealach lub w sekcji Zarządzania asortymentem.
  • Menedżer i magazynier. Menedżer sprzedaje produkt, a magazynier zajmuje się wysyłką. Przepływ pracy można zorganizować w taki sposób, aby menedżer tworzył wersję roboczą dokumentu sprzedaży, a sprzedawca przetwarzał ten dokument w momencie wysyłania produktu do dostawy.

W tym artykule się dowiesz, jak utworzyć dokument sprzedaży w wersji przeglądarkowej i aplikacji mobilnej Bitrix24.


Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Przejdź do CRM > Asortyment > Zarządzanie asortymentem > Zamówienia sprzedaży i kliknij przycisk Utwórz.

Dodaj produkt, wybierz magazyn, ilość i cenę sprzedaży.

Otwórz zakładkę Ogólne, wprowadź informacje o kliencie i wybierz menedżera odpowiedzialnego za sprzedaż.
Kliknij Zapisz, aby zapisać dokument jako wersję roboczą, lub kliknij Zapisz i przetwórz, aby natychmiast opublikować informacje o sprzedaży.

Po przetworzeniu dokumentu ilość dostępnych produktów się zmniejszy. Aby sprawdzić asortyment, otwórz dokument sprzedaży i przejdź do sekcji Produkty i kliknij nazwę produktu.

W formularzu produktu otwórz sekcję Asortyment, a zobaczysz dostępny asortyment w magazynie.

Aby utworzyć dokument sprzedaży, otwórz sekcję Zarządzanie asortymentem > Zamówienia sprzedaży > kliknij przycisk + i wybierz Zamówienia sprzedaży.

Jeśli nie widzisz sekcji Zamówienia sprzedaży, sprawdź ustawienia uprawnień dostępu.
Uprawnienia dostępu do dokumentu sprzedaży

Dodaj informacje o kliencie, wybierz produkty i kliknij Utwórz. Następnie dokument przejdzie do statusu wersji roboczej, a produkty nie zostaną odpisane.

Gdy klient otrzyma produkt, pretwórz dokument, aby uwzględnić sprzedaż produktu w Zarządzaniu asortymentem.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Dodaj pola niestandardowe do dokumentu Zarządzania asortymentem Drukowanie dokumentów w Zarządzaniu asortymentem Zarządzanie asortymentem: Dokument odpisu Zarządzanie asortymentem: Dokument korekty zapasów Dostawcy w Zarządzaniu asortymentem Zarządzanie asortymentem: Dokument transferu Zarządzanie asortymentem: Kwit składowy