Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Wyłączanie Aktualności CRM

Do końca 2023 roku wyłączymy Aktualności CRM dla wszystkich kont Bitrix24. Wpisy dotyczące aktywności CRM również nie będą publikowane w Aktualnościach. Wcześniej utworzone wpisy zostaną ukryte.

W tym artykule przeczytasz o narzędziach, których możesz użyć do planowania, śledzenia i komentowania aktywności w swoim CRM.


Jak planować i omawiać aktywności ze współpracownikami

Planuj aktywności na osi czasu w formularzu elementu CRM. Możesz przeglądać i filtrować zaplanowane i zakończone aktywności.
Oś czasu

Możesz zostawiać komentarze na temat aktywności na osi czasu, dzięki czemu nie przegapisz ważnych szczegółów deala.


Jak śledzić swoje aktywności

CRM oferuje kilka narzędzi do śledzenia Twoich aktywności:


Widok Aktywności

Ten widok jest dostępny dla leadów i deali. Pracując w tym trybie, możesz zobaczyć zaplanowane aktywności, ocenić obciążenie pracą i zaplanować dzień, tydzień, miesiąc pracy. Etap leadu/deala zależy od terminu aktywności wewnątrz elementu. Jeśli ostateczny termin wykonania aktywności przypada w przyszłym tygodniu, lead/deal pojawi się w kolumnie Następny tydzień.
Jak pracować w widoku Aktywności


Liczniki w aktywnościach CRM

Liczniki pokazują liczbę zaplanowanych aktywności. Licznik zwróci Twoją uwagę na aktywność, gdy nadejdzie czas jej wykonania. Liczniki aktywności są wyświetlane 15 minut przed terminem. Na przykład utworzyłeś aktywność o godzinie 17:00. O 16:45 formularz deala przesunie się na górę, a ikona licznika zmieni kolor na czerwony.
Liczniki w CRM


Tryb ostrości

Jeśli aktywność wymaga Twojej uwagi, element CRM automatycznie przesunie się na górę kolumny w Kanbanie.

Tryb ostrości będzie działać, jeśli:

  • do końca terminu aktywności pozostało 15 minut;
  • w formularzu elementu CRM pojawił się komentarz pracownika, który nie jest odpowiedzialny za element;
  • otrzymałeś e-mail, wiadomość na czacie lub połączenie przychodzące od klienta.

  • Tryb ostrości
5 Jeśli aktywność wymaga Twojej uwagi, element CRM automatycznie przesunie się na górę kolumny w Kanbanie

Sekcja "Aktywności"

Aby zobaczyć listę zaplanowanych i zakończonych aktywności przejdź do sekcji CRM > Więcej > Aktywności.

Możesz filtrować aktywności według typu, terminu lub innych kryteriów.
Aktywności w CRM


W skrócie
  • Do końca 2023 roku wyłączymy Aktualności CRM dla wszystkich kont Bitrix24. Wpisy dotyczące aktywności CRM również nie będą publikowane w Aktualnościach. Wcześniej utworzone wpisy zostaną ukryte.
  • Planuj aktywności na osi czasu w formularzu elementu CRM. Możesz przeglądać i filtrować zaplanowane i zakończone aktywności.
  • CRM ma kilka narzędzi do śledzenia aktywności: Widok Aktywności, Liczniki, Tryb ostrości, sekcja "Aktywności".

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Oblicz wartości wyrażeń Jak odłączyć domenę od witryny lub sklepu Bitrix24 Jak się zalogować i zmienić konto w aplikacji mobilnej Importuj dane do Bitrix24 CRM Jak podpisać dokument elektroniczny w collabie Profil Bitrix24 Network Ważne! Od pierwszego lutego niektóre strony internetowe mogą być niedostępne Anuluj subskrypcję Jak skonfigurować wyzwalacze w zadaniach Nowy interfejs do pracy z kolorami i tłem w Bitrix24.Sites