Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Inteligentne aktywności

Inteligentne aktywności to szablony aktywności z domyślnym tekstem i automatycznym terminem wykonania wynoszącym 3 dni robocze. CRM zaproponuje utworzenie inteligentnej aktywności, jeśli spróbujesz zamknąć formularz deala/leadu bez zaplanowanych aktywności.
Aktywności uniwersalne

Limit aktywności wynosi 50 000 dla wszystkich planów taryfowych i 100 000 dla planu Enterprise. Gdy tylko osiągniesz limit, liczniki zostaną zablokowane. Aby kontynuować pracę, możesz zakończyć lub usunąć przestarzałe aktywności. Czytaj więcej: Limity aktywności.

Spis treści artykułu

Dlaczego są potrzebne inteligentne aktywności

Jeśli utworzysz deal bez aktywności, po upływie czasu trafi on na dół kanbana i możesz zapomnieć o kliencie. Jeśli dodasz inteligentną aktywność do deala, po 3 dniach otrzymasz powiadomienie o zaplanowanej aktywności.

Deal z powiadomieniem o zaplanowanej aktywności zostanie przeniesiony na górę kanbana. Najpierw otrzymasz powiadomienie 15 minut przed rozpoczęciem aktywności, a następnie otrzymasz drugie powiadomienie w momencie rozpoczęcia aktywności.
Tryb ostrości
Tryb działania liczników w aktywnościach

5 Jeśli aktywność wymaga Twojej uwagi, element CRM automatycznie przesunie się na górę kolumny w Kanbanie

Jak dostosować formularz tworzenia aktywności

Formularz tworzenia aktywności ma domyślny tekst "Skontaktuj się z klientem", termin wykonania wynoszący 3 dni i osobę odpowiedzialną. Dane te można jednak zmienić.

  • Tekst - podaj dowolny opis aktywności, na przykład "Wyślij dokumenty do zatwierdzenia".
  • Termin wykonania - domyślnie termin wykonania wynosi trzy dni robocze od daty utworzenia aktywności. Możesz jednak go zmienić.
  • Osoba odpowiedzialna - domyślnie jest to pracownik, który utworzył aktywność. Możesz zmienić osobę odpowiedzialną.
  • Plik - prześlij dokument lub obraz do aktywności.

Możesz wykonać następujące działania z aktywnościami:

  • Zapisz - możesz zapisać aktywność, a pojawi się ona na osi czasu deala.
  • Anuluj (ESC) - anuluj tworzenie aktywności.
  • Nie proponuj ponownie - CRM nie będzie prosić Cię o tworzenie aktywności przez wybrany czas.

Jak wyłączyć/włączyć inteligentne aktywności

Inteligentne aktywności są domyślnie włączone. Istnieją dwa sposoby ich wyłączenia:

  • W formularzu leadu/deala
  • W sekcji Leady/Deale

W formularzu leadu/deala. Otwórz deal lub lead, przejdź do ustawień ⚙️, kliknij Inteligentne aktywności i wybierz jedną z opcji.

W sekcji Leady/Deale. Przejdź do sekcji CRM > Leady/Deale, otwórz ustawienia ⚙️ > Proaktywny CRM > Inteligentne aktywności i wybierz jedną z opcji.


W skrócie
  • Inteligentne aktywności to szablony aktywności z domyślnym tekstem i automatycznym terminem wykonania wynoszącym 3 dni robocze.
  • CRM zaproponuje utworzenie inteligentnej aktywności, jeśli spróbujesz zamknąć formularz deala/leadu bez zaplanowanych aktywności.
  • Inteligentne aktywności są domyślnie włączone. Możesz je wyłączyć w formularzu leadu/deala lub w sekcji CRM > Leady/Deale.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Tryb ostrości Aktywności uniwersalne