Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Widżet pracownika
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Jak utworzyć czat dotyczący zaległego zadania

Terminy w zadaniach są narzędziem monitorowania ich realizacji. Jeśli osoba odpowiedzialna nie wykona zadania w wyznaczonym terminie, zadanie staje się przeterminowane i wszyscy uczestnicy otrzymują powiadomienie.
Dowiedz się więcej o terminach realizacji zadań

Możesz omówić pracę nad zaległym zadaniem w specjalnym czacie. Aktywuj opcję Create a task overdue chat for all task participants (Utwórz czat dotyczący zaległych zadań dla wszystkich uczestników zadania) w sekcji Ustawienia > Komunikacja.

Czat zostanie automatycznie utworzony dla wszystkich uczestników zadania, jeśli zadanie nie zostanie wykonane w wyznaczonym terminie.

Na tym czacie możesz wyjaśnić wszystkie pytania dotyczące zaległego zadania, ustalić nowy termin lub zmienić uczestników.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Czaty w Bitrix24: jak utworzyć i skonfigurować Czat grupowy Ankiety w czatach Automatyczne usuwanie wiadomości Nowy czat M1 w aplikacji mobilnej Ogólny czat firmowy Jak utworzyć prywatny czat Czat grupy roboczej lub projektu Typy czatów w Bitrix24 Notatki
Ostatnio wyświetlone artykuły
Chatboty w Bitrix24: jak zainstalować i używać Jak pracować w kalendarzu collabu Monitoruj bezpieczeństwo danych podczas instalacji aplikacji z Market