Bitrix24 ma narzędzie Inteligentna automatyzacja procesów. Dzięki niemu możesz skonfigurować i zautomatyzować dowolne scenariusze pracy z klientami. Na przykład możesz utworzyć nowe elementy CRM z własnym zestawem pól, etapami kanbana, uprawnieniami dostępu i innymi funkcjami.
Inteligentna automatyzacja procesów
Dodaliśmy również inteligentne procesy do osobnej sekcji Zautomatyzowane rozwiązania. Zautomatyzowane rozwiązania zawierają inteligentne procesy, które nie są powiązane z CRM. Tutaj możesz stworzyć jedną przestrzeń roboczą z własnymi ustawieniami i narzędziami dla dowolnego działu firmy.
Plany taryfowe Bitrix24
Zautomatyzowane rozwiązania
Zautomatyzowane rozwiązania to osobna sekcja zawierająca inteligentne procesy, które nie są powiązane z CRM. Zautomatyzowane rozwiązania mogą składać się z jednego lub większej liczby procesów. Każdy ma własne lejki, etapy kanbana, reguły automatyzacji itd.
Przejdź do sekcji Automatyzacja > Zautomatyzowane rozwiązania.
W tej sekcji wyświetlane są wszystkie zautomatyzowane rozwiązania i powiązane z nimi procesy inteligentne.
Dla każdego działu możesz stworzyć własne zautomatyzowane rozwiązanie z niezbędnymi procesami inteligentnymi. Pracownicy mogą szybko otworzyć zautomatyzowane rozwiązanie z poziomu menu głównego.
Skonfiguruj również uprawnienia dostępu do zautomatyzowanego rozwiązania, aby pracownicy mieli dostęp tylko do tych narzędzi, których potrzebują.
Na przykład za pomocą zautomatyzowanych rozwiązań możesz stworzyć przestrzeń roboczą dla działu HR, która pomoże zautomatyzować procesy zatrudniania, szkolenia i zwalniania pracowników.
Zautomatyzowane rozwiązania można łączyć ze sobą za pomocą reguł automatyzacji. Na przykład, dział HR może automatycznie tworzyć zgłoszenia do działu IT na zakup sprzętu dla nowych pracowników.
Jak utworzyć zautomatyzowane rozwiązanie
Utwórz zautomatyzowane rozwiązanie. Kliknij przycisk Utwórz na liście rozwiązań. Wprowadź nazwę i zapisz zmiany.
Powiąż rozwiązanie z inteligentnymi procesami. Przejdź do sekcji Inteligentne automatyzacje procesów. Utwórz nowy proces lub przenieś go z CRM lub innego rozwiązania.
Skonfiguruj formularz elementów i etapy w kanbanie. Dodaj pola do formularza inteligentnego procesu. Na przykład utwórz formularz kandydata dla działu HR.
Utwórz własne etapy w kanbanie dla każdego procesu inteligentnego.
Jak skonfigurować przestrzeń roboczą w zautomatyzowanym rozwiązaniu
Skonfiguruj uprawnienia dostępu. Skonfiguruj również uprawnienia dostępu do zautomatyzowanego rozwiązania, aby pracownicy mieli dostęp tylko do tych narzędzi, których potrzebują.
Dostęp do inteligentnych procesów powiązanych z zautomatyzowanym rozwiązaniem możesz skonfigurować w uprawnieniach dostępu CRM.
Uprawnienia dostępu do CRM
- Zautomatyzowane rozwiązania to osobna sekcja zawierająca inteligentne procesy, które nie są powiązane z CRM. Tutaj możesz stworzyć jedną przestrzeń roboczą z własnymi ustawieniami i narzędziami dla dowolnego działu firmy.
- Zautomatyzowane rozwiązania mogą składać się z jednego lub większej liczby procesów. Każdy ma własne lejki, etapy kanbana, reguły automatyzacji itd.
- Ta sekcja znajduje się w Automatyzacja > Zautomatyzowane rozwiązania.
- Dla każdego działu możesz stworzyć własne zautomatyzowane rozwiązanie z niezbędnymi procesami inteligentnymi. Pracownicy mogą szybko otworzyć przestrzeń roboczą z poziomu menu głównego.
- Skonfiguruj uprawnienia dostępu do zautomatyzowanego rozwiązania, aby pracownicy mieli dostęp tylko do tych narzędzi, których potrzebują.