Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Zautomatyzowane rozwiązania: utwórz przestrzeń roboczą i zautomatyzuj pracę dowolnego działu

Bitrix24 ma narzędzie Inteligentna automatyzacja procesów. Dzięki niemu możesz skonfigurować i zautomatyzować dowolne scenariusze pracy z klientami. Na przykład możesz utworzyć nowe elementy CRM z własnym zestawem pól, etapami kanbana, uprawnieniami dostępu i innymi funkcjami.
Inteligentna automatyzacja procesów

Dodaliśmy również inteligentne procesy do osobnej sekcji Zautomatyzowane rozwiązania. Zautomatyzowane rozwiązania zawierają inteligentne procesy, które nie są powiązane z CRM. Tutaj możesz stworzyć jedną przestrzeń roboczą z własnymi ustawieniami i narzędziami dla dowolnego działu firmy.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych.
Plany taryfowe Bitrix24

Zautomatyzowane rozwiązania

Zautomatyzowane rozwiązania to osobna sekcja zawierająca inteligentne procesy, które nie są powiązane z CRM. Zautomatyzowane rozwiązania mogą składać się z jednego lub większej liczby procesów. Każdy ma własne lejki, etapy kanbana, reguły automatyzacji itd.

Przejdź do sekcji Automatyzacja > Zautomatyzowane rozwiązania.

W tej sekcji wyświetlane są wszystkie zautomatyzowane rozwiązania i powiązane z nimi procesy inteligentne.

Dla każdego działu możesz stworzyć własne zautomatyzowane rozwiązanie z niezbędnymi procesami inteligentnymi. Pracownicy mogą szybko otworzyć zautomatyzowane rozwiązanie z poziomu menu głównego.
Skonfiguruj również uprawnienia dostępu do zautomatyzowanego rozwiązania, aby pracownicy mieli dostęp tylko do tych narzędzi, których potrzebują.

Na przykład za pomocą zautomatyzowanych rozwiązań możesz stworzyć przestrzeń roboczą dla działu HR, która pomoże zautomatyzować procesy zatrudniania, szkolenia i zwalniania pracowników.

Zautomatyzowane rozwiązania można łączyć ze sobą za pomocą reguł automatyzacji. Na przykład, dział HR może automatycznie tworzyć zgłoszenia do działu IT na zakup sprzętu dla nowych pracowników.


Jak utworzyć zautomatyzowane rozwiązanie

Utwórz zautomatyzowane rozwiązanie. Kliknij przycisk Utwórz na liście rozwiązań. Wprowadź nazwę i zapisz zmiany.

Powiąż rozwiązanie z inteligentnymi procesami. Przejdź do sekcji Inteligentne automatyzacje procesów. Utwórz nowy proces lub przenieś go z CRM lub innego rozwiązania.



Skonfiguruj formularz elementów i etapy w kanbanie. Dodaj pola do formularza inteligentnego procesu. Na przykład utwórz formularz kandydata dla działu HR.
Utwórz własne etapy w kanbanie dla każdego procesu inteligentnego.
Jak skonfigurować przestrzeń roboczą w zautomatyzowanym rozwiązaniu


Skonfiguruj uprawnienia dostępu. Skonfiguruj również uprawnienia dostępu do zautomatyzowanego rozwiązania, aby pracownicy mieli dostęp tylko do tych narzędzi, których potrzebują.
Dostęp do inteligentnych procesów powiązanych z zautomatyzowanym rozwiązaniem możesz skonfigurować w uprawnieniach dostępu CRM.
Uprawnienia dostępu do CRM


W skrócie
  • Zautomatyzowane rozwiązania to osobna sekcja zawierająca inteligentne procesy, które nie są powiązane z CRM. Tutaj możesz stworzyć jedną przestrzeń roboczą z własnymi ustawieniami i narzędziami dla dowolnego działu firmy.
  • Zautomatyzowane rozwiązania mogą składać się z jednego lub większej liczby procesów. Każdy ma własne lejki, etapy kanbana, reguły automatyzacji itd.
  • Ta sekcja znajduje się w Automatyzacja > Zautomatyzowane rozwiązania.
  • Dla każdego działu możesz stworzyć własne zautomatyzowane rozwiązanie z niezbędnymi procesami inteligentnymi. Pracownicy mogą szybko otworzyć przestrzeń roboczą z poziomu menu głównego.
  • Skonfiguruj uprawnienia dostępu do zautomatyzowanego rozwiązania, aby pracownicy mieli dostęp tylko do tych narzędzi, których potrzebują.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak skonfigurować przestrzeń roboczą w zautomatyzowanym rozwiązaniu Jak utworzyć zautomatyzowane rozwiązanie Zautomatyzowane rozwiązania w aplikacji mobilnej