Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Zautomatyzowane rozwiązania: utwórz przestrzeń roboczą i zautomatyzuj pracę dowolnego działu

Bitrix24 ma narzędzie Inteligentna automatyzacja procesów. Dzięki niemu możesz skonfigurować i zautomatyzować dowolne scenariusze pracy z klientami. Na przykład możesz utworzyć nowe elementy CRM z własnym zestawem pól, etapami kanbana, uprawnieniami dostępu i innymi funkcjami.
Inteligentna automatyzacja procesów

Dodaliśmy również inteligentne procesy do osobnej sekcji Zautomatyzowane rozwiązania. Zautomatyzowane rozwiązania zawierają inteligentne procesy, które nie są powiązane z CRM. Tutaj możesz stworzyć jedną przestrzeń roboczą z własnymi ustawieniami i narzędziami dla dowolnego działu firmy.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych.
Plany taryfowe Bitrix24

Zautomatyzowane rozwiązania

Zautomatyzowane rozwiązania to osobna sekcja zawierająca inteligentne procesy, które nie są powiązane z CRM. Zautomatyzowane rozwiązania mogą składać się z jednego lub większej liczby procesów. Każdy ma własne lejki, etapy kanbana, reguły automatyzacji itd.

Przejdź do sekcji Automatyzacja > Zautomatyzowane rozwiązania > Lista rozwiązań.

W tej sekcji wyświetlane są wszystkie zautomatyzowane rozwiązania i powiązane z nimi procesy inteligentne.

Dla każdego działu możesz stworzyć własne zautomatyzowane rozwiązanie z niezbędnymi procesami inteligentnymi. Pracownicy mogą szybko otworzyć zautomatyzowane rozwiązanie z poziomu menu głównego.
Skonfiguruj również uprawnienia dostępu do zautomatyzowanego rozwiązania, aby pracownicy mieli dostęp tylko do tych narzędzi, których potrzebują.

Na przykład za pomocą zautomatyzowanych rozwiązań możesz stworzyć przestrzeń roboczą dla działu HR, która pomoże zautomatyzować procesy zatrudniania, szkolenia i zwalniania pracowników.

Zautomatyzowane rozwiązania można łączyć ze sobą za pomocą reguł automatyzacji. Na przykład, dział HR może automatycznie tworzyć zgłoszenia do działu IT na zakup sprzętu dla nowych pracowników.


Jak utworzyć zautomatyzowane rozwiązanie

Wykonaj następujące kroki:

  1. Utwórz proces inteligentny
  2. Utwórz zautomatyzowane rozwiązanie i powiąż go z procesem inteligentnym
  3. Skonfiguruj formularz elementów i etapy w kanbanie
  4. Skonfiguruj uprawnienia dostępu

Utwórz proces inteligentny. W sekcji Automatyzacja > Zautomatyzowane rozwiązania > Lista rozwiązań kliknij Utwórz, a otworzy się formularz tworzenia procesu inteligentnego. Wybierz, jakie opcje będzie zawierać proces.


Utwórz zautomatyzowane rozwiązanie. W sekcji Wybierz lub utwórz zautomatyzowane rozwiązanie utwórz lub wybierz zautomatyzowane rozwiązanie i powiąż z nim proces inteligentny. Zautomatyzowane rozwiązanie może składać się z kilku procesów.
Powiąż proces inteligentny z zautomatyzowanym rozwiązaniem

Na przykład, utwórz osobne procesy dla działu HR: Zatrudnienie, Adaptacja, Szkolenie, Zwolnienie. W polu Wybierz lub utwórz zautomatyzowane rozwiązanie utwórz rozwiązanie Procesy HR. Wybierz to rozwiązanie dla każdego z czterech procesów, a pojawią się one jako osobne sekcje w obszarze roboczym Procesy HR.


Skonfiguruj formularz elementów i etapy w kanbanie. Dodaj pola do formularza inteligentnego procesu. Na przykład utwórz formularz kandydata dla działu HR.
Utwórz własne etapy w kanbanie dla każdego procesu inteligentnego.
Jak skonfigurować przestrzeń roboczą w zautomatyzowanym rozwiązaniu


Skonfiguruj uprawnienia dostępu. Skonfiguruj również uprawnienia dostępu do zautomatyzowanego rozwiązania, aby pracownicy mieli dostęp tylko do tych narzędzi, których potrzebują.
Dostęp do inteligentnych procesów powiązanych z zautomatyzowanym rozwiązaniem możesz skonfigurować w uprawnieniach dostępu CRM.
Uprawnienia dostępu do CRM


W skrócie
  • Zautomatyzowane rozwiązania to osobna sekcja zawierająca inteligentne procesy, które nie są powiązane z CRM. Tutaj możesz stworzyć jedną przestrzeń roboczą z własnymi ustawieniami i narzędziami dla dowolnego działu firmy.
  • Zautomatyzowane rozwiązania mogą składać się z jednego lub większej liczby procesów. Każdy ma własne lejki, etapy kanbana, reguły automatyzacji itd.
  • Ta sekcja znajduje się w Automatyzacja > Zautomatyzowane rozwiązania.
  • Dla każdego działu możesz stworzyć własne zautomatyzowane rozwiązanie z niezbędnymi procesami inteligentnymi. Pracownicy mogą szybko otworzyć przestrzeń roboczą z poziomu menu głównego.
  • Skonfiguruj uprawnienia dostępu do zautomatyzowanego rozwiązania, aby pracownicy mieli dostęp tylko do tych narzędzi, których potrzebują.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo