Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Widok Kalendarz dla leadów i deali

Możesz pracować z leadami i dealami w widoku Kalendarz. Ten widok jest przydatny, jeśli pracujesz z rezerwacją zasobów lub chcesz śledzić liczbę bieżących deali w wybranym okresie.


Jak skonfigurować widok Kalendarz

Widok Kalendarz ma kilka ważnych ustawień:

  • Ramy czasowe kalendarza

    Wybierz okres, który chcesz wyświetlić w kalendarzu: dzień, tydzień lub miesiąc. Aby dowiedzieć się, ile deali musisz zamknąć w tym miesiącu, wybierz Miesiąc. Jeśli korzystasz z opcji rezerwacji zasobów, przełącz się na Dzień lub Tydzień, aby dokładnie zaplanować harmonogram.

  • Typ sortowania

    Sortuj deale/leady według daty utworzenia/zakończenia. Data utworzenia jest dostępna zarówno dla leadów, jak i deali. Data zakończenia jest wyświetlana tylko w przypadku deali. Do sortowania możesz także użyć dowolnego pola niestandardowego typu Data/godzina lub Zarezerwuj zasób.

1 Na zrzucie zobaczysz zarówno standardowe pola deala, jak i pole typu Zarezerwuj zasób: Lekcje muzyki

Nie widzę pól niestandardowych

Jeśli nie widzisz żadnych pól niestandardowych w ustawieniach widoku Kalendarz, zaznacz je w formularzu elementu CRM.

  1. Otwórz formularz leadu/deala.
  2. Kliknij Wybierz pole na dole dowolnej sekcji.
  3. Zaznacz potrzebne pole i kliknij Wybierz.

Jak pracować w widoku Kalendarz

W tym widoku możesz utworzyć deal lub lead. Aby dodać nowy deal/lead:

  1. Kliknij potrzebną datę.
  2. Wypełnij formularz leadu/deala.
  3. Kliknij Zapisz.

Skonfiguruj wyświetlanie kalendarza, aby zaplanować pracę i zobaczyć terminy zakończenia deali. Pole Zakończono jest wypełniane automatycznie podczas tworzenia deala: CRM doda 7 dni do daty utworzenia.

4 W tym tygodniu musisz zamknąć dwa deala lub zmienić datę zakończenia, jeśli nadal pracujesz z klientami

Podczas pracy z rezerwacją zasobów w widoku Kalendarz możesz śledzić harmonogram zarezerwowanych usług.

5 Aby śledzić dostępność pracowników, zalecamy podanie nazwiska specjalisty w tytule deala obok nazwy usługi

W skrócie
  • Możesz pracować z leadami i dealami w widoku Kalendarz. Ten widok jest przydatny, jeśli pracujesz z rezerwacją zasobów lub chcesz śledzić liczbę bieżących deali w wybranym okresie.
  • Skonfiguruj sposób wyświetlania kalendarza: dzień, tydzień, miesiąc.
  • Sortuj dane w widoku Kalendarz według pól: Utworzono, Zakończono lub według pól niestandardowych typu Data/godzina i Zarezerwuj zasób.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Adres Google Maps w Bitrix24 CRM Jak zmieniła się praca z produktami w leadach i dealach Aktualizacja danych klienta w formularzu CRM Wolne terminy CRM Formularz elementu CRM: możliwości i ustawienia Filtry w formularzach elementów CRM Mapy w adresach CRM Pole "Klient" w formularzu deala/leadu Jak dostosować pozycje menu w formularzu elementu CRM