W Bitrix24 funkcja zamiany tekstu na mowę (Text to Speech, TTS) jest używana w menu głosowym IVR w Telefonii, marketingowych połączeniach informacyjnych, regułach automatyzacji i szablonach workflow.
Text to Speech: przypadki użycia
W Bitrix24 funkcja zamiany tekstu na mowę jest używana w kilku sekcjach:
-
Menu głosowe (IVR)
Napisz tekst, który będzie czytany przez system. Klienci usłyszą go, gdy zadzwonią pod Twój numer Bitrix24 i wejdą do menu głosowego. -
Marketing
Utwórz tekst promocyjny dla kampanii reklamowej. System dokona konwersji tekstu na głos i zadzwoni pod wskazane numery telefonów. -
Reguły automatyzacji
Korzystaj z reguł automatyzacji, aby wykonywać automatyczne połączenia do klientów z leadów, deali, ofert, faktur i procesów inteligentnych. Na przykład podziękuj klientowi za zamówienie i zaoferuj rabat na kolejny zakup, gdy deal przejdzie do ostatniego etapu. Dodaj odpowiednią regułę automatyzacji i podaj tekst. -
Workflow
Połączenia informacyjne w procesach workflow działają podobnie jak w regułach i są dostępne we wszystkich elementach CRM. Na przykład możesz użyć tego narzędzia dla nowych klientów. Po dodaniu nowego kontaktu lub firmy w Bitrix24 wyślij automatyczne połączenie z informacjami o promocjach i ofertach osobistych.
Text to Speech: konfiguracja i cena
Niezależnie od sekcji, proces konfiguracji składa się z trzech głównych kroków:
- Określ tekst do wypowiedzenia.
- Wybierz język i głos.
- Dostosuj szybkość i głośność mowy.
Wybierając język i głos tekstu, możesz także wybrać preferowanego dostawcę. Nazwa dostawcy jest pokazana w nawiasach po każdym języku. W Bitrix24 dostępnych jest dwóch dostawców TTS: Default i Amazon.
-
Default to dostawca, który bezpłatnie udostępnia 1 milion znaków miesięcznie. Następnie płatność wynosi około 5 USD za 1 milion znaków. Dostępnych jest 21 języków.
-
Amazon jest płatnym dostawcą: 20 USD za 1 milion znaków. Dostępnych jest 6 języków.
Przekonwertowane teksty są rozliczane za każdy segment składający się z 10 znaków zgodnie z zasadami zaokrąglania. Na przykład 7 znaków będzie liczonych jako 10, a 13 znaków będzie liczonych jako 20.
Opłata za konwersję tekstu na mowę jest pobierana z salda Telefonii Bitrix24. Aktualne ceny znajdziesz na stronie Voximplant w sekcji Text to Speech.
Voximplant: ceny
Płatność za Telefonię Bitrix24
Menu głosowe (IVR)
Aby skonfigurować tekst w menu głosowym,
-
Przejdź do CRM > Dodatki > Telefonia
-
Kliknij blok Konfiguruj telefonię i wybierz Menu głosowe.
-
Następnie wybierz opcję Tekst w obszarze Źródło menu IVR i wykonaj poniższe ustawienia.
Połączenie informacyjne w Marketingu
Aby skonfigurować automatyczne połączenia do klientów,
-
Przejdź do sekcji Marketing.
-
Z listy kampanii wybierz opcję Rozgłaszanie dźwiękowe.
-
Skonfiguruj ustawienia.
Zamiana tekstu na mowę w Marketingu
Wykonywanie połączeń przy użyciu reguł automatyzacji
Aby zaplanować automatyczne połączenie z CRM,
-
Przejdź do CRM, wybierz element i otwórz Reguły automatyzacji.
-
Kliknij + dodaj pod potrzebnym etapem.
-
Wybierz regułę automatyzacji Wykonaj połączenie w sekcji Komunikacja z klientem.
Reguły automatyzacji: komunikacja z klientem
Wykonywanie połączeń przy użyciu workflow
Aby wysyłać automatyczne połączenie za pomocą workflow,
-
Przejdź do CRM > Ustawienia > Ustawienia CRM.
-
Otwórz sekcję Automatyzacja i wybierz Procesy biznesowe.
-
Wybierz element i szablon workflow i dodaj działanie Wykonaj połączenie.
Ustawienia interaktywne w workflow
- Text to Speech (TTS) to technologia konwertująca tekst na mowę. W Bitrix24 jest używana w menu głosowym (IVR), Marketingu, regułach automatyzacji i workflow.
- Napisz tekst, który zostanie przekonwertowany na mowę. Określ szybkość i głośność mowy. Wybierz język i dostawcę w ustawieniach.
- W Bitrix24 dostępnych jest dwóch dostawców TTS: Default i Amazon.
- Opłata za konwersję tekstu na mowę jest pobierana z salda Telefonii.