Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Połączenia przychodzące: wewnętrzny błąd serwera

Połączenia przychodzące do Bitrix24 można skierować do konkretnego pracownika lub grupy użytkowników Telefonii. Jeśli żaden z pracowników nie widzi połączeń przychodzących, sprawdź status połączenia w sekcji Telefonia > Szczegóły połączenia.
Szczegóły połączenia

  • Jeśli nie widzisz połączeń przychodzących w szczegółach, skontaktuj się z operatorem w celu uzyskania pomocy.
  • Jeśli połączenia przychodzące są wyświetlane w szczegółach i mają status Błąd wewnętrzny serwera, sprawdź ustawienia trasowania połączeńTrasowanie (routing) połączeń przychodzących to funkcja, która automatycznie kolejkuje i rozdziela połączenia przychodzące. Można je kierować do pracowników za pomocą numeru wewnętrznego, menu głosowego, osoby odpowiedzialnej w CRM lub grupy kolejek.
    Jak skonfigurować trasowanie (routing) połączeń

Ten status błędu wskazuje, że połączenie nie zostało wysłane do żadnego z pracowników. W dzienniku połączeń znajduje się kod błędu 500 - No action found.
Wyślij dziennik połączeń do Wsparcia Birtix24

Poniżej dowiesz się, dlaczego pojawia się błąd i jak go naprawić.

Wewnętrzny błąd serwera dla połączeń przychodzących jest spowodowany nieprawidłowymi ustawieniami routingu połączeń. Aby je dostosować,

  1. Przejdź do CRM > Dodatki > Telefonia.
  2. Na stronie Połączenie kliknij opcję Konfiguruj numery i wybierz wynajmowany numer lub centralę PBX.
  3. Otwórz sekcję Przekierowanie połączeń przychodzących i sprawdź grupę kolejek pod kątem przekierowywania połączeń przychodzących.
    Skonfiguruj grupy kolejek i przechwytywanie połączeń

W zależności od ustawień istnieją trzy przyczyny błędu.

1. Nieodebrane połączenia są kierowane do tej samej grupy

Zgodnie z ustawieniami połączenie przychodzące kierowane jest do grupy Dział sprzedaży. Jeśli użytkownicy z kolejki nie odbiorą połączenia, połączenie zostanie przekierowane do tej samej grupy.

Aby rozwiązać ten problem, zmień parametry przetwarzania nieodebranych połączeń w ustawieniach grupy kolejek. Określ inną grupę kolejek, aby przekierować połączenie lub wybierz inny scenariusz: włącz pocztę głosową, poczekaj na dostępnego operatora i tak dalej.

2. Połączenia nieodebrane z pierwszej grupy są kierowane do drugiej grupy i odwrotnie

Grupa Dział sprzedaży kieruje nieodebrane połączenia do grupy Obsługa klienta. Z kolei grupa Obsługa klienta kieruje nieodebrane połączenia odwrotnie do grupy Dział sprzedaży. Z powodu tych ustawień połączenia przychodzące nie docierają do pracownków.

Możesz rozwiązać ten problem na dwa sposoby:

  • Jeśli w którejkolwiek z tych grup są dostępni pracownicy, trasowanie połączeń działa prawidłowo.
  • Jeśli pracownicy obu grup są niedostępni, połączenie zostanie zapętlone i zakończy się błędem.

Aby tego uniknąć, zmień w ustawieniach drugiej grupy parametry obsługi połączeń nieodebranych. Określ inną grupę lub włącz pocztę głosową itd.

3. Grupa nie jest określona w ustawieniach numeru

Pracownicy nie będą mogli odbierać połączeń przychodzących, jeśli w sekcji Przekierowanie połączeń przychodzących nie wybrano grupy użytkowników.


W skrócie
  • Błąd wewnętrzny serwera to błąd podczas połączeń przychodzących, związany z nieprawidłowymi ustawieniami trasowania.
  • Te połączenia przychodzące nie są wysyłane do żadnego z pracowników. W dzienniku połączeń znajduje się kod błędu 500 - No action found.
  • Aby rozwiązać ten problem, upewnij się, że w sekcji Przekierowanie połączeń przychodzących ustawiłeś grupę kolejek i dodano do niej kilku pracowników. Dostosuj także parametry przetwarzania nieodebranych połączeń w ustawieniach grupy kolejek.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Ustawienia numeru Ustawienia czasu dla numerów telefonów Jak skonfigurować melodie w Telefonii Jak nagrywać rozmowy telefoniczne Inne ustawienia Telefonii Jak skonfigurować przekierowanie połączeń