Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak pracować z dealami w mobilnym CRM

Deal to element CRM, który zawiera wszystkie informacje dotyczące procesu sprzedaży: dane klienta, produkty, kwotę, historię komunikacji.


Jak utworzyć deal

Deale mogą być tworzone automatycznie: na podstawie połączenia telefonicznego lub e-maili od klientów. Aby utworzyć deal ręcznie, naciśnij Plus (+).

Wybierz opcję Deal.

Wypełnij pola w formularzu deala i naciśnij Utwórz. W razie potrzeby możesz utworzyć dodatkowe pola niestandardowe w wersji przeglądarkowej Bitrix24.
Pola niestandardowe w elementach CRM


Jak pracować w formularzu deala

Formularz deala ma trzy sekcje: Szczegóły, Oś czasu i Produkty.

Szczegóły. Tutaj możesz zobaczyć informacje o dealu i wypełnić pola. Zobaczysz, na jakim etapie jest teraz praca z klientem i będziesz mógł przenieść deal na inny etap.

Jeśli posiadasz uprawnienia, możesz dodać nowy etap w aplikacji mobilnej.
Uprawnienia dostępu do CRM

Produkty. W tej sekcji możesz dodać produkt, określić jego ilość oraz rabat. Produkt można dodać na każdym etapie pracy z klientem. Aby to zrobić, naciśnij Plus (+).

Oś czasu. Tutaj możesz zostawić komentarz, zobaczyć historię komunikacji z klientem, informacje o płatności i dostawie.

Możesz stworzyć aktywność na osi czasu, aby nie zapomnieć o kliencie: umów się na rozmowę lub przygotuj dokumenty.


Jak utworzyć fakturę lub ofertę na podstawie deala

Otwórz sekcję Szczegóły, kliknij Plus (+) > Utwórz.

Wybierz potrzebną opcję i kliknij Kontynuuj.


Jak zamknąć deal

Po zakończeniu pracy z klientem przesuń deal do ostatniego etapu:

  • Zamknięty Wygrany: klient zapłacił za towar i podpisał dokumenty.
  • Zamknięty Stracony: klient odmówił zakupu.

Kliknij etap, na którym znajduje się deal, i wybierz potrzebny etap końcowy.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Proactive CRM w aplikacji mobilnej Terminarz zadań Dokument korekty zapasów w aplikacji mobilnej Faktury w mobilnym CRM Widok Termin w zadaniach Oferty w mobilnym CRM Jak odbierać płatności w mobilnym CRM Aplikacja mobilna Bitrix24 Jak utworzyć Bitrix24 Android OS: błąd logowania w aplikacji mobilnej Bitrix24