Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Faktury w mobilnym CRM

Faktura jest ostatnim etapem pracy z klientem. W Bitrix24 jest to jeden z elementów CRM. Faktura jest tworzona na podstawie deala lub oferty.
Jak utworzyć element CRM na podstawie innego elementu

Pierwszym etapem pracy z fakturami jest utworzenie formularza elementu w CRM. Można to zrobić we wszystkich sekcjach CRM, kliknij Plus (+) > Faktura.

Wypełnij formularz faktury:

  1. Dodaj produkt. Kliknij Plus (+) w formularzu faktury lub przejdź do sekcji Produkty.
  2. W polu Klient wybierz odbiorcę faktury.
  3. Wprowadź niezbędne informacje w pozostałych polach.
  4. Kliknij Utwórz.

Formularz faktury ma cztery domyślne etapy pracy: Nowe, Wysłane do klienta, Opłacone, Nieopłacone.


Drugi etap polega na utworzeniu dokumentu faktury, który klient otrzyma w celu opłacenia zamówienia. Aby utworzyć dokument, użyj szablonu faktury. Kliknij Trzy kropki (...) > Dokumenty > Utwórz dokument.
Dokumenty w mobilnym CRM

Wybierz szablon dokumentu.

Możesz także:

  • Omówić fakturę na czacie ze współpracownikami. Bitrix24 utworzy czat z Tobą i pracownikami określonymi w polu Obserwatorzy.
    Obserwatorzy w CRM
  • Zaprosić klienta do Telegramu i omówić możliwości współpracy.
    Zaproś klienta na czat Telegram
  • Udostępnić link do formularza faktury przez aplikację na swoim smartfonie. Aby otworzyć element, osoba musi mieć dostęp do Twojego Bitrix24.

Gotowy dokument wyślij do klienta w wygodny sposób: przez SMS lub WhatsApp, e-mail lub aplikację na smartfonie.

Informacje o dokumencie, jego wysłaniu i planowanych aktywnościach znajdują się na osi czasu w formularzu faktury.

Po opłaceniu faktury możesz zmienić etap na Opłacone. Jeśli faktura jest powiązana z dealem, możesz go zamknąć.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo