Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak pracować z dealami w mobilnym CRM

Deal to element CRM, który zawiera wszystkie informacje dotyczące procesu sprzedaży: dane klienta, produkty, kwotę, historię komunikacji.


Jak utworzyć deal

Deale mogą być tworzone automatycznie: na podstawie połączenia telefonicznego lub e-maili od klientów. Aby utworzyć deal ręcznie, naciśnij Plus (+).

Wybierz opcję Deal.

Wypełnij pola w formularzu deala i naciśnij Utwórz. W razie potrzeby możesz utworzyć dodatkowe pola niestandardowe w wersji przeglądarkowej Bitrix24.
Pola niestandardowe w elementach CRM


Jak pracować w formularzu deala

Formularz deala ma trzy sekcje: Szczegóły, Oś czasu i Produkty.

Szczegóły. Tutaj możesz zobaczyć informacje o dealu i wypełnić pola. Zobaczysz, na jakim etapie jest teraz praca z klientem i będziesz mógł przenieść deal na inny etap.

Jeśli posiadasz uprawnienia, możesz dodać nowy etap w aplikacji mobilnej.
Uprawnienia dostępu do CRM

Produkty. W tej sekcji możesz dodać produkt, określić jego ilość oraz rabat. Produkt można dodać na każdym etapie pracy z klientem. Aby to zrobić, naciśnij Plus (+).

Oś czasu. Tutaj możesz zostawić komentarz, zobaczyć historię komunikacji z klientem, informacje o płatności i dostawie.

Możesz stworzyć aktywność na osi czasu, aby nie zapomnieć o kliencie: umów się na rozmowę lub przygotuj dokumenty.


Jak utworzyć fakturę lub ofertę na podstawie deala

Otwórz sekcję Szczegóły, kliknij Plus (+) > Utwórz.

Wybierz potrzebną opcję i kliknij Kontynuuj.


Jak zamknąć deal

Po zakończeniu pracy z klientem przesuń deal do ostatniego etapu:

  • Zamknięty Wygrany: klient zapłacił za towar i podpisał dokumenty.
  • Zamknięty Stracony: klient odmówił zakupu.

Kliknij etap, na którym znajduje się deal, i wybierz potrzebny etap końcowy.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Dokumenty w mobilnym CRM Jak odbierać płatności w mobilnym CRM Nie mogę zalogować się do Bitrix24 z telefonu komórkowego Poczta internetowa w aplikacji mobilnej Dokument transferu w aplikacji mobilnej Widok Termin w zadaniach Jak zalogować się do Bitrix24 Jak utworzyć element CRM na podstawie innego elementu Proactive CRM w aplikacji mobilnej Śledzenie czasu zatwierdzenia workflow