Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Widżet pracownika
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Jak pracować z dokumentami na dysku Bitrix24

W sekcji Mój dysk możesz pracować z dokumentami tekstowymi, arkuszami kalkulacyjnymi i prezentacjami. Każdy użytkownik Bitrix24 może wybrać wygodny sposób pracy z dokumentami:

  • Lokalnie. Edytuj dokumenty przy pomocy aplikacji zainstalowanych na twoim komputerze. Ta opcja jest dostępna w aplikacji Komunikator Bitrix24.
  • W chmurze. Wybierz tę opcję, aby pracować z dokumentami za pośrednictwem usług w chmurze.
  • Bitrix24. Twórz i edytuj dokumenty, korzystając ze wbudowanego edytora dokumentów Bitrix24.

W tym artykule dowiesz się, jak pracować z dokumentami za pomocą wbudowanego edytora Bitrix24.
Wybierz sposób pracy z dokumentami na dysku Bitrix24


Jak utworzyć i edytować dokument

Możesz tworzyć i edytować dokumenty tekstowe, arkusze kalkulacyjne i prezentacje w dowolnym formacie.

Utwórz. Kliknij Dodawanie > Bitrix24 Dokumenty i wybierz typ dokumentu.

Edytuj. Otwórz potrzebny dokument — będzie on natychmiast dostępny do edycji. Jeśli dokument jest obecnie ograniczony, pojawi się przycisk Edytuj — kliknij go, aby wprowadzić zmiany. Po zakończeniu pracy z dokumentem po prostu go zamknij. Zmiany zostaną zapisane automatycznie.


Jak skonfigurować dostęp do dokumentu

W Bitrix24 można współpracować z dokumentem ze współpracownikami lub zewnętrznymi użytkownikami. Aby informacje pozostawały pod kontrolą, skonfiguruj różne poziomy dostępu dla uczestników. Na przykład przyznaj pracownikom możliwość edycji dokumentów, a klientom i zewnętrznym ekspertom — tylko ich przeglądanie.

Domyślnie dostępem do dokumentu zarządza jego właściciel, ale może on przekazać to prawo innym pracownikom.

Dostęp do dokumentu można skonfigurować z listy dokumentów lub podczas jego edycji.

Z listy dokumentów.
1–3. Wybierz odpowiedni dokument i kliknij Podziel się > Dostęp wspólny.
4–5. Skonfiguruj dostęp za pomocą wewnętrznego linku; przy potrzebie rozszerz dostęp dla konkretnych pracowników, działów lub grup roboczych.
6. Zapisz zmiany.
Jak przyznać dostęp do dokumentu pracownikowi

Jeśli chcesz przyznać dostęp do dokumentu zewnętrznemu użytkownikowi, np. klientowi lub podwykonawcy, użyj linku publicznego.

1–3. Wybierz odpowiedni dokument i kliknij Podziel się > Uzyskaj link publiczny.
4–5. Włącz link publiczny i przejdź do Ustawienia (⚙️).
6–7. Określ parametry dostępu i zapisz zmiany.
Jak przyznać dostęp do dokumentu zewnętrznemu użytkownikowi

W edytorze dokumentów. Kliknij Dostęp po linku i wybierz Dla użytkowników zewnętrznych lub Tylko dla pracowników. Poziom dostępu konfiguruje się w edytorze tak samo jak z listy dokumentów.


Jak zapisać dokument

Kliknij przycisk Zapisz lub po prostu zamknij dokument. W Bitrix24.Docs wszystkie zmiany są zapisywane automatycznie.

Gdy kilku użytkowników edytuje dokument jednocześnie i wprowadza zmiany w odstępie do pięciu minut, wszystkie zmiany zostaną zapisane w jednej wersji dokumentu.

Jeśli użytkownicy otwierają i edytują dokument kolejno, po zapisaniu dla każdego z nich powstanie osobna wersja dokumentu. Zmiana nazwy pliku przez użytkownika wpływa tylko na nazwę i nie tworzy nowej wersji.

W przypadku pracy z dokumentami za pomocą Google Docs lub MS Office, każda zapisana zmiana przez danego użytkownika generuje jego własną wersję dokumentu.

Aby sprawdzić wersje dokumentu:

1. Kliknij ikonę Menu (≡) obok wybranego dokumentu.
2. Wybierz opcję Historia zmian, a na liście pojawią się informacje o autorach zmian i czasie ich wprowadzenia.
3. Kliknij ponownie Menu (≡) obok wybranej wersji.
4. Wybierz potrzebne działanie: pobierz, lub przywróć.


Jak usunąć dokument

Wybierz dokument i kliknij Usuń. Możesz od razu usunąć dokument lub przenieść go do kosza. Pliki z kosza można przywrócić w ciągu 30 dni od usunięcia.
Kosz na dysku w Bitrix24


W skrócie
  • W sekcji Mój dysk możesz pracować z dokumentami tekstowymi, arkuszami kalkulacyjnymi i prezentacjami.
  • Każdy użytkownik Bitrix24 może wybrać wygodny sposób pracy z dokumentami: lokalnie, w chmurze lub w edytorze Bitrix24.
  • Możesz przeglądać, tworzyć, edytować i usuwać dokumenty na dysku.
  • Aby pracować nad dokumentem ze współpracownikami, skonfiguruj uprawnienia dostępu.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak współedytować dokumenty w Bitrix24.Docs Jak odłączyć Dysk Google od Bitrix24 Dokumenty Bitrix24 Jak używać Dokumentów Google w Bitrix24 do pracy nad dokumentami Jak długo przechowywane są pliki w Historii zmian Bezpieczeństwo danych w Bitrix24.Docs Jak pracować z arkuszami kalkulacyjnymi w Bitrix24.Docs Wyszukiwanie dokumentów według treści na Dysku Bitrix24 Edytuj dokumenty w Office 365