Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Bitrix24 Sync: wymagania techniczne dla połączeń wideo

Aby zapewnić stabilną jakość komunikacji, sprawdź ustawienia sieci i sprzętu.

Maksymalna liczba uczestników połączeń wideo we wszystkich planach komercyjnych wynosi 100.

Wymagania dotyczące sprzętu i jakości połączenia

Sprzęt. Możesz korzystać z połączeń wideo w przeglądarce, aplikacji desktopowej i mobilnej. Zalecamy korzystanie wyłącznie z najnowszych wersji przeglądarki i aplikacji. Nieaktualne wersje mogą działać niestabilnie.

Zalecane przeglądarki: Safari na macOS i Google Chrome na inne systemy.

Szybkość połączenia. Minimalna prędkość sieci wynosi około 10 megabitów na 20 osób. Wymagania w zależności od jakości wideo:

  • dla 720p, 30 kl./s: 1-2 Mb/s
  • dla 360p, 30 kl./s: 0,5-1 Mb/s
  • dla 180p, 30 kl./s: 0,1-0,5 Mb/s

Jakość wideo będzie się zmieniać w zależności od szybkości połączenia internetowego. Skorzystaj z poniższego wzoru, aby obliczyć potrzebną prędkość:
0,1-2 Mbit/s * [liczba uczestników połączenia wideo] * 2

Mikrofon. Aby połączyć się z rozmową audio, wideo lub wideokonferencją, użytkownik musi mieć mikrofon. W tym celu należy włączyć wbudowany mikrofon komputera, urządzenia mobilnego lub zewnętrzny.


Ustawienia sieci lokalnej

Sprawdź ustawienia sieci, z której wykonywane są połączenia. Następujące porty muszą być otwarte:

  • 443
  • 7881
  • UDP 1024-65000
W niektórych przypadkach może być wymagana szczegółowa konfiguracja sieci lokalnej. Skontaktuj się z pomocą techniczną Bitrix24, aby uzyskać wyjaśnienia.
Jak skontaktować się z pomocą techniczną

Wymagania techniczne dla wersji Bitrix24 On-Premise

Połączenia wideo są dostępne, jeśli masz aktywną licencję Bitrix24 On-Premise. Sprawdź ustawienia, aby upewnić się, że połączenia działają poprawnie.

  • Zainstaluj następujące moduły: Wideokonferencje (call), Mobilne połączenia wideo (callmobile) i Telefonia (voximplant).
  • Aktywuj opcję Use Voximplant SFU server for video calls w ustawieniach modułu Instant Messenger (im).
  • Upewnij się, że katalog /bitrix/services/main/ajax.php jest dostępny poza stroną instalacji. Jeśli chcesz zapewnić dostęp tylko do adresów z białej listy, skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24.
  • Sprawdź, czy domena witryny jest ważna i skonfiguruj certyfikat SSL: własny lub bezpłatny od Let's Encrypt.
    Konfiguracja certyfikatów



Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Bitrix24 Sync Wideokonferencje w aplikacji mobilnej Bitrix24 Sync: jak utworzyć podsumowanie spotkania podczas rozmowy wideo Jak udostępnić ekran podczas rozmowy wideo w Bitrix24 Bitrix24 Sync: rozmowy wideo w aplikacji desktopowej Wideokonferencje Zalecana przeglądarka do rozmów wideo