Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Ustawienia czasu w regułach automatyzacji

Reguły automatyzacji Bitrix24 mają ustawienia definiujące warunki działania.
Warunki w regułach automatyzacji

Dodaliśmy nowe ustawienia, za pomocą których możesz ustawić czas w regułach. Teraz możesz:


Ustaw dokładny czas działania reguły automatyzacji

Możesz określić dokładny czas, w którym reguła automatyzacji wykona działanie w polu Czas > strzałka > Podaj dokładny termin.

Istnieją trzy opcje:

  • Za (...) dni od: reguła zadziała po upływie określonego czasu. Na przykład wyśle e-mail do klienta o godzinie 11:00 następnego dnia po wydarzeniu.
  • (...) dni przed: reguła zadziała w określonym czas przed wydarzeniem. Na przykład wyśle SMS do klienta o godzinie 11:00 dzień przed wydarzeniem.
  • Dokładna godzina: reguła wykona działanie w określonym dniu i godzinie. Na przykład w dniu dostawy o godzinie 10:00.

Przeciągnij element na etap z regułą automatyzacji. Jeśli przeniesiesz element na etap później niż czas określony w regule automatyzacji, reguła zadziała natychmiast.

Reguły automatyzacji mogą wykonać działanie z kilkuminutowym opóźnieniem, jeśli jednocześnie działa kilka reguł automatyzacji.

Użytkownicy widzą czas zgodnie ze swoją strefą czasową.

Ustaw czas w polach deali i zadań za pomocą reguł

Istnieją reguły automatyzacji, które wypełniają pola elementów lub zmieniają ich wartości. Na przykład reguła automatyzacji Utwórz zadanie wypełnia pole Termin ostateczny. Teraz reguła automatyzacji może określić nie tylko datę, ale także dokładną godzinę.

Możesz użyć reguł automatyzacji, aby określić dokładny czas w polach typu Data, Data i Godzina.

Na przykład utwórz regułę automatyzacji Zaplanuj aktywność w dealach. Reguła utworzy aktywność dla pracownika: przygotuj ofertę handlową, termin realizacji dwa dni po rozmowie z klientem, przed godziną 12:00.

W polu Data podaj dokładny czas wykonania aktywności.


Ustaw zakres czasu w warunkach reguły automatyzacji

Ustaw warunek, aby reguła działała tylko dla niektórych elementów. Możesz dodać do niego zakres czasu. Na przykład reguła automatyzacji zadziała, jeśli czas tworzenia deala będzie wynosił od 00:00 do 08:00.


Określ zakres czasu w ciągu jednego dnia. Jeśli chcesz, aby reguła automatyzacji działała w przypadku deali utworzonych od godziny 20:00 do 08:00, ustaw dwa warunki: od 20:00 do 12:00 i od 12:00 do 08:00. Jeśli ustawisz warunek od 20:00 do 08:00, reguła automatyzacji nie będzie działać.

Utwórz regułę automatyzacji Wyślij wiadomość SMS do klienta w leadach. Jeśli lead zostanie utworzony poza godzinami pracy, od godziny 20:00 do godziny 08:00, reguła automatyzacji wyśle automatyczną wiadomość, że jutro skontaktujesz się z klientem.

Kliknij Dodaj warunek i wybierz Lead > Godzina utworzenia.

Następnie wybierz opcję W zakresie. Wybierz zakres dat.

Aby reguła automatyzacji działała dla deali utworzonych w różne dni, skonfiguruj dwa zakresy.

Zakres czasu można skonfigurować w polach Data oraz Data i godzina.

W skrócie

  • Możesz określić dokładny czas, w którym reguła automatyzacji wykona działanie.

  • Reguły automatyzacji mogą uzupełniać pola lub zmieniać ich wartości.

  • Możesz określić zakres czasu w regule automatyzacji.


Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak usunąć reguły automatyzacji w CRM i Sklepie internetowym Sklep internetowy: Reguły automatyzacji do komunikacji z klientami Sklep internetowy: Reguły automatyzacji dla pracowników Sklep internetowy: Wyzwalacze