Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Ustawienia czasu w regułach automatyzacji

Reguły automatyzacji Bitrix24 mają ustawienia definiujące warunki działania.
Warunki w regułach automatyzacji

Dodaliśmy nowe ustawienia, za pomocą których możesz ustawić czas w regułach. Teraz możesz:


Ustaw dokładny czas działania reguły automatyzacji

Możesz określić dokładny czas, w którym reguła automatyzacji wykona działanie w polu Czas > strzałka > Podaj dokładny termin.

Istnieją trzy opcje:

  • Za (...) dni od: reguła zadziała po upływie określonego czasu. Na przykład wyśle e-mail do klienta o godzinie 11:00 następnego dnia po wydarzeniu.
  • (...) dni przed: reguła zadziała w określonym czas przed wydarzeniem. Na przykład wyśle SMS do klienta o godzinie 11:00 dzień przed wydarzeniem.
  • Dokładna godzina: reguła wykona działanie w określonym dniu i godzinie. Na przykład w dniu dostawy o godzinie 10:00.

Przeciągnij element na etap z regułą automatyzacji. Jeśli przeniesiesz element na etap później niż czas określony w regule automatyzacji, reguła zadziała natychmiast.

Reguły automatyzacji mogą wykonać działanie z kilkuminutowym opóźnieniem, jeśli jednocześnie działa kilka reguł automatyzacji.

Użytkownicy widzą czas zgodnie ze swoją strefą czasową.

Ustaw czas w polach deali i zadań za pomocą reguł

Istnieją reguły automatyzacji, które wypełniają pola elementów lub zmieniają ich wartości. Na przykład reguła automatyzacji Utwórz zadanie wypełnia pole Termin ostateczny. Teraz reguła automatyzacji może określić nie tylko datę, ale także dokładną godzinę.

Możesz użyć reguł automatyzacji, aby określić dokładny czas w polach typu Data, Data i Godzina.

Na przykład utwórz regułę automatyzacji Zaplanuj aktywność w dealach. Reguła utworzy aktywność dla pracownika: przygotuj ofertę handlową, termin realizacji dwa dni po rozmowie z klientem, przed godziną 12:00.

W polu Data podaj dokładny czas wykonania aktywności.


Ustaw zakres czasu w warunkach reguły automatyzacji

Ustaw warunek, aby reguła działała tylko dla niektórych elementów. Możesz dodać do niego zakres czasu. Na przykład reguła automatyzacji zadziała, jeśli czas tworzenia deala będzie wynosił od 00:00 do 08:00.


Określ zakres czasu w ciągu jednego dnia. Jeśli chcesz, aby reguła automatyzacji działała w przypadku deali utworzonych od godziny 20:00 do 08:00, ustaw dwa warunki: od 20:00 do 12:00 i od 12:00 do 08:00. Jeśli ustawisz warunek od 20:00 do 08:00, reguła automatyzacji nie będzie działać.

Utwórz regułę automatyzacji Wyślij wiadomość SMS do klienta w leadach. Jeśli lead zostanie utworzony poza godzinami pracy, od godziny 20:00 do godziny 08:00, reguła automatyzacji wyśle automatyczną wiadomość, że jutro skontaktujesz się z klientem.

Kliknij Dodaj warunek i wybierz Lead > Godzina utworzenia.

Następnie wybierz opcję W zakresie. Wybierz zakres dat.

Aby reguła automatyzacji działała dla deali utworzonych w różne dni, skonfiguruj dwa zakresy.

Zakres czasu można skonfigurować w polach Data oraz Data i godzina.

W skrócie

  • Możesz określić dokładny czas, w którym reguła automatyzacji wykona działanie.

  • Reguły automatyzacji mogą uzupełniać pola lub zmieniać ich wartości.

  • Możesz określić zakres czasu w regule automatyzacji.


Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Interfejs dodawania reguł i wyzwalaczy Twórz reguły automatyzacji i wyzwalacze CRM Reguły automatyzacji: Uwzględnij godziny pracy pracownika Jak działają warunki w regułach automatyzacji Stałe i zmienne w regułach automatyzacji Wyzwalacze w CRM: Zarządzaj pozycjami workflow Jak kopiować i przenosić reguły automatyzacji Dezaktywuj reguły automatyzacji i działania workflow