Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Jak uruchomić workflow w Aktualnościach

Procesy workflow to sekwencje działań, które pomagają uporządkować rutynowe zadania w firmie: zatwierdzanie faktur, zapoznawanie pracowników z nowymi regułami czy składanie wniosków urlopowych.

Procesy workflow nie są dostępne we wszystkich planach taryfowych.
Plany taryfowe

Procesy workflow można uruchomić w Aktualnościach lub sekcji Automatyzacja.

1 Uruchamianie procesu w Aktualnościach
2 Uruchamianie procesu w Automatyzacji

Zaktualizowaliśmy stronę uruchamiania procesów workflow — teraz zawiera wszystkie dostępne procesy z Aktualności. Na liście znajdziesz podstawowe informacje: nazwę i opis, liczbę uruchomionych procesów oraz datę ostatniego uruchomienia.
Workflow w Aktualnościach

Nazwa. Dzięki nazwie możesz szybko znaleźć potrzebny workflow na liście. Aby zobaczyć opis procesu, kliknij znak zapytania.

Średni czas wykonania. Pokazuje, jak szybko proces jest przetwarzany w firmie.

Uruchom. Możesz uruchomić wybrany proces bezpośrednio z listy.

W toku. Możesz ocenić obciążenie odpowiedzialnych oraz czas wykonania procesów workflow. Kliknij liczbę obok wybranego szablonu, aby zobaczyć, kto uruchomił i wykonuje proces oraz ile czasu zajęło przetwarzanie. Na liście wyświetlane są ostatnie 20 procesów.

Ostatnia zmiana. Wyświetla pracownika, który ostatnio wprowadził zmiany w szablonie procesu workflow.

Aby często używane procesy były na początku listy, przypnij je.

Wybierz proces workflow z listy i kliknij Start.

Otworzy się strona z rekomendacjami dotyczącymi wypełnienia procesu oraz średnim czasem wykonania. Możesz sprawdzić, ile czasu wymaga zatwierdzenie urlopu i uruchomić proces na czas.

Średni czas wykonania procesu workflow to całkowity czas wszystkich zakończonych procesów tego samego typu podzielony przez liczbę procesów.

Kliknij Dalej, wypełnij pola i wybierz Start.


Jak uruchomić proces workflow z wartościami stałymi

W procesach workflow można skonfigurować wartości stałe — to parametry, które nie zmieniają się lub zmieniają się rzadko. Na przykład w procesie urlopowym wartością stałą może być Kto zatwierdza — przełożony, który akceptuje terminy urlopu. Aby wniosek urlopowy automatycznie trafiał do przełożonego działu, wskaż tę wartość w ustawieniach procesu.
Parametry procesów workflow: wartości stałe

Procesów workflow z wartościami stałymi nie można uruchomić, dopóki nie zostaną określone wartości stałe — musi to zrobić administrator Bitrix24.

Jeśli proces workflow uruchamia pracownik bez uprawnień administratora, zostanie powiadomiony: „Workflow można uruchomić, gdy administrator skonfiguruje wartości stałe”. Wyślij powiadomienie, a administrator otrzyma komunikat „Należy skonfigurować wartości stałe workflow” i będzie mógł je uzupełnić.

W skrócie

  • Procesy workflow to sekwencje działań, które pomagają uporządkować rutynowe zadania w firmie: zatwierdzanie faktur, zapoznawanie pracowników z nowymi zarządzeniami czy składanie wniosków urlopowych.
  • Uruchamianie procesów workflow stało się prostsze — zaktualizowaliśmy stronę uruchamiania, na której znajdują się wszystkie dostępne procesy z Aktualności. Możesz ocenić obciążenie wykonawców i czas realizacji procesów.
  • W procesach workflow można skonfigurować wartości stałe — to parametry, które nie zmieniają się lub zmieniają się rzadko. Procesów workflow z wartościami stałymi nie można uruchomić, jeśli nie zostaną określone wartości stałe — musi to zrobić administrator Bitrix24.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak utworzyć szablon sekwencyjnego procesu workflow Workflow: działania grupowe w aplikacji mobilnej Jak usunąć workflow Jak wybrać typ workflow Workflow: nowy interfejs i możliwości Jak utworzyć nowy workflow w Aktualnościach Jak tworzyć pola w procesach workflow Workflow w Aktualnościach Jak skonfigurować czas wykonania zadań w workflow Śledzenie czasu zatwierdzenia workflow