Błędy w Bitrix24 mogą wynikać z różnych powodów. Aby je rozwiązać, skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24.
Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24
Wszyscy pracownicy nie mogą zalogować się do Bitrix24
Błąd. Podczas próby zalogowania się do Bitrix24 wszyscy pracownicy widzą stronę błędu.
Rozwiązanie. Sprawdź status dostępności Bitrix24 na specjalnej stronie. Tutaj publikujemy aktualny status i informujemy o awariach w różnych strefach Bitrix24.
Sprawdź status dostępności Bitrix24
Co oznaczają kolory statusu:
- Pomarańczowy: tymczasowa awaria. Jesteśmy świadomi sytuacji i wkrótce wszystko naprawimy. Poczekaj na rozwiązanie, nie ma potrzeby kontaktowania się ze Wsparciem.
- Niebieski: działanie Bitrix24 może być spowolnione. Jesteśmy świadomi sytuacji i wkrótce wszystko naprawimy. Poczekaj na rozwiązanie, nie ma potrzeby kontaktowania się ze Wsparciem.
- Zielony: Bitrix24 działa normalnie.
Jeśli status jest zielony, ale pracownicy nie mogą zalogować się do Bitrix24, skontaktuj się ze Wsparciem.
Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24
Co zgłosić do Wsparcia:
- Adres Bitrix24.
- Jak często i kiedy pojawia się błąd. Na przykład kilka razy w tygodniu od 09:00 do 12:00 czasu warszawskiego.
- Zrzut ekranu konsoli przeglądarki.
Jak otworzyć konsolę przeglądarki
Informacje z konsoli pomogą specjalistom Wsparcia rozwiązać sytuację.
- Naciśnij
Ctrl + Shift + J
lubF12
(Option + Command + J
w przypadku systemu macOS). Jeśli używasz przeglądarki Safari, naciśnijOption + Command + C
. - Otwórz kartę Konsola.
- Włącz opcję Błędy po prawej stronie pola Filter.
- Odśwież stronę lub powtórz kroki, które spowodowały błąd.
- Zrób zrzut ekranu strony i wyślij go na czat Wsparcia24.
Jeden lub więcej pracowników nie może zalogować się do Bitrix24
Błąd. Podczas próby zalogowania się do Bitrix24 niektórzy pracownicy widzą stronę błędu.
Co zgłosić do Wsparcia:
- Adres strony, która się nie otwiera. Na przykład,
https:/yourcompany.bitrix24.pl/crm/deal/category/0/
. - Link do profilu pracownika, który nie może zalogować się do Bitrix24. Na przykład,
https:/yourcompany.bitrix24.pl/company/personal/user/1/
. - Jak często i kiedy pojawia się błąd. Na przykład kilka razy w tygodniu od 09:00 do 12:00 czasu warszawskiego.
- Zrzut ekranu konsoli przeglądarki.
Jak otworzyć konsolę przeglądarki
Pracownicy nie mogą otworzyć określonej strony Bitrix24
Błąd. Podczas próby otwarcia określonej strony Bitrix24 pracownicy widzą stronę błędu. Na przykład nie otwiera się lista deali.
Co zgłosić do Wsparcia:
- Adres strony, która się nie otwiera. Na przykład,
https:/yourcompany.bitrix24.pl/crm/deal/category/0/
. - Jeśli strona nie otwiera się dla konkretnego pracownika, podaj link do jego profilu. Na przykład
https:/yourcompany.bitrix24.pl/company/personal/user/1/
. - Jak często i kiedy pojawia się błąd. Na przykład kilka razy w tygodniu od 09:00 do 12:00 czasu warszawskiego.
- Zrzut ekranu konsoli przeglądarki.
Jak otworzyć konsolę przeglądarki
Brak połączenia z serwerem
Błąd. Na różnych stronach Bitrix24 pracownik widzi komunikat Brak połączenia z serwerem.
Co zgłosić do Wsparcia:
Link do profilu pracownika, który napotkał błąd. Na przykład, https:/yourcompany.bitrix24.pl/company/personal/user/1/
.
Wszystkie strony Bitrix24 ładują się powoli
Błąd. Ładowanie wszystkich stron Bitrix24 zajmuje więcej niż 10-15 sekund.
Co zgłosić do Wsparcia:
- Którzy pracownicy mają błąd: wszyscy czy niektórzy.
- Jeśli błąd ma konkretny pracownik, podaj link do jego profilu. Na przykład
https:/yourcompany.bitrix24.pl/company/personal/user/1/
. - Twój adres IP.
- Traceroute do Twojego Bitrix24.
- Plik HAR wygenerowany na stronie podczas jej powolnego otwierania.
Jak znaleźć adres IP i traceroute
Jak wygenerować plik HAR
Niektóre strony Bitrix24 ładują się powoli
Błąd. Tylko niektóre strony otwierają się powoli, na przykład lista deali.
Co zgłosić do Wsparcia:
- Adres strony, która otwiera się powoli. Na przykład,
https:/yourcompany.bitrix24.pl/crm/deal/category/0/
. - Którzy pracownicy mają błąd: wszyscy czy niektórzy.
- Jeśli błąd ma konkretny pracownik, podaj link do jego profilu. Na przykład
https:/yourcompany.bitrix24.pl/company/personal/user/1/
. - Jak często i kiedy pojawia się błąd. Na przykład kilka razy w tygodniu od 09:00 do 12:00 czasu warszawskiego.
- Co dokładnie dzieje się nie tak. Na przykład informacje na suwaku lub na całej stronie ładują się powoli.
Polecane artykuły: