Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jakie dane wysłać do Wsparcia w przypadku błędów w Bitrix24

Jeśli obserwujesz długotrwałe błędy sieciowe związane z dostępnością Bitrix24, możesz skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24. Specjalista Wsparcia Bitrix24 może poprosić Cię o adres IP i wyniki polecenia traceroute.
Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24
Co zgłosić do Wsparcia, jeśli Bitrix24 nie działa


Sprawdź adres IP

Skopiuj swój adres IP lub zrób zrzut ekranu i wyślij do Wsparcia24. Możesz znaleźć swój adres IP na dwa sposoby:

  1. W sekcji Ustawienia > Bezpieczeństwo > Wyświetl dziennik wydarzeń w polu IP.
    Dziennik wydarzeń
  2. Możesz również sprawdzić adres IP, korzystając z jednej z poniższych usług:
    https://www.checkip.org/
    http://checkip.dyndns.org/
    https://ping.eu/

Traceroute

Komenda traceroute śledzi trasę do Twojego Bitrix24. Zapisz wynik polecenia traceroute jako plik tekstowy lub zrób zrzut ekranu i wyślij do Wsparcia24.

Windows. Naciśnij WIN + R > wpisz cmd > kliknij OK.

Wpisz polecenie tracert ADRES_TWOJEGO_BITRIX24 > naciśnij Enter. Na przykład tracert test.bitrix24.pl bez https и www.


macOS. Otwórz Finder > Aplikacje > Narzędzia > Terminal.

Wpisz polecenie traceroute ADRES_TWOJEGO_BITRIX24. Na przykład traceroute test.bitrix24.pl bez https и www.


Chrome OS. Otwórz Terminal, używając skrótu CTRL + SHIFT + T. Wpisz polecenie tracert ADRES_TWOJEGO_BITRIX24 > naciśnij Enter.

Użyj polecenia exit, aby zamknąć Terminal.


Teraz gdy znasz swój adres IP i masz wynik polecenia traceroute, możesz wysłać te dane do specjalisty zespołu Wsparcia Bitrix24.


Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak podłączyć serwer SMTP dla wychodzących wiadomości e-mail w Bitrix24 Jak odłączyć skrzynkę pocztową Jak tworzyć pola w procesach workflow Analityka BI: jak dodać do raportu niestandardowe typy deali Zarządzanie asortymentem: Dokument korekty zapasów Subdomena witryny Bitrix24 Co zgłosić do Wsparcia, jeśli Bitrix24 nie działa Zarządzanie asortymentem: strona ustawień Workflow w Aktualnościach Jak utworzyć szablon sekwencyjnego procesu workflow
Ostatnio wyświetlone artykuły
Workflow w Aktualnościach