Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Jak nagrywać rozmowy głosowe i wideo

Nagrywanie rozmów jest dostępne tylko w aplikacji Komunikator Bitrix24. Jeśli nie masz zainstalowanej aplikacji Komunikator Bitrix24, możesz ją pobrać dla różnych systemów operacyjnych z poniższej listy. Pobieranie aplikacji Komunikator Bitrix24 rozpocznie się automatycznie.

Poczekaj na pobranie, zainstaluj aplikację i się zaloguj. Teraz możesz nagrywać rozmowy wideo, klikając Rekord.

W nagraniu będzie widoczny tylko ekran jego inicjatora, nawet jeśli ekran był udostępniany wielu uczestnikom.

Format i miejsce przechowywania nagrania. Format — WebM.

Jeśli włączona jest synchronizacja Twojego komputera z dyskiem Bitrix24, nagranie zostanie zapisane w sekcji Mój dysk > Nagrane połączenia wideo w Bitrix24 oraz w folderze Nagrane połączenia wideo na komputerze. Aby udostępnić nagranie współpracownikom na czacie, kliknij Udostępnij na czacie połączenia.

Jeśli synchronizacja jest wyłączona, nagranie zostanie zapisane w folderze Nagrane połączenia wideo na Twoim komputerze. Folder pojawi się automatycznie po zapisaniu nagrania.

Jeśli planujesz nagrywać rozmowy głosowe i wideo, dołącz do rozmowy przez Komunikator Bitrix24. Komunikator Bitrix24 posiada dodatkowe funkcje niedostępne w wersji przeglądarkowej: nagrywanie rozmów audio i wideo, wybór tła i awatara dla rozmów wideo, dwukierunkowa synchronizacja między dyskiem Bitrix24 a komputerem.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Utwórz CRM + Sklep Internetowy Jak dodać wiele widżetów do witryny Centrum Kontaktowe Dokumenty w systemie CRM No-Legacy Project Terminarz zadań Moje raporty Uprawnienia dostępu do otwartych kanałów Typy harmonogramów pracy Jak zaprosić pracowników do Bitrix24