Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

e-Podpis: sekcja Kontakty

W sekcji e-Podpis > Kontakty przechowywane są kontakty kontrahentów, z którymi podpisano dokumenty. Tutaj możesz również dodawać nowe kontakty, aby budować bazę kontaktów partnerów, klientów, dostawców i innych kontrahentów.

Wszyscy pracownicy mają dostęp do sekcji e-Podpis > Kontakty, nawet jeśli nie mają uprawnień dostępu do sekcji CRM. Kontakty z tego katalogu są również dostępne w CRM.

Możesz tworzyć nowe kontakty w sekcji Kontakty lub na etapie podpisywania dokumentu w sekcji Podpisuj i zarządzaj.


Utwórz kontakt w sekcji Kontakty

W sekcji e-Podpis > Kontakty kliknij przycisk Utwórz, aby dodać nowy kontakt.
Kontakty w CRM

Formularz kontaktu składa się z dwóch głównych bloków: O kontakcie i Więcej.
Formularze elementów CRM

O kontakcie. W tym bloku możesz podać następujące informacje:

  • Pozdrowienie, imię, nazwisko i drugie imię
  • Telefon, e-mail, komunikatory
  • Datę urodzenia i zdjęcie
  • Stanowisko i stronę internetową
  • Adres i szczegóły firmy

Więcej. Ten blok zawiera następujące pola:

  • Typ kontaktu: partner, klient, dostawca itp;
  • Źródło: skąd pochodzi kontakt;
  • Informacje o źródle: szczegółowe informacje o źródle;
  • Komentarz: możesz wpisać dowolne informacje, które przydadzą się w Twojej pracy.
  • Osoba odpowiedzialna i Obserwatorzy: dodaj odpowiedzialnego za kontakt i obserwatorów.
    Obserwatorzy w CRM

Dodatkowe opcje. Odznacz Dostępne dla wszystkich, aby ograniczyć dostęp do kontaktu.

Zaznacz Uwzględniono w eksporcie, aby kontakt był dostępny do eksportu.
Jak eksportować dane z CRM

Możesz tworzyć nowe pola w formularzu, edytować istniejące, a także usuwać niepotrzebne sekcje.


Utwórz kontakt na etapie podpisywania dokumentu

Otwórz sekcję Podpisuj i zarządzaj i kliknij przycisk Podpisz.

Możesz utworzyć nowy kontakt w sekcji Odbiorca > Klient. Zacznij wpisywać nazwę kontaktu, a pojawi się opcja Utwórz nowy kontakt.
Jak utworzyć i wysłać dokument elektroniczny do podpisu

Kontakty z sekcji e-Podpis są oznaczone Bitrix.Sign, kontakty z sekcji CRM oznaczone są odpowiednio.


Ustawienia sekcji Kontakty

Możesz wyświetlić potrzebne kolumny z danymi na liście kontaktów w ustawieniach listy (⚙️).

Możesz wykonać szybkie działania z kontaktem, klikając przycisk menu.

Możesz także eksportować kontakty do plików CSV, Excel lub Outlook.


W skrócie
  • W sekcji e-Podpis > Kontakty przechowywane są kontakty kontrahentów, z którymi podpisano dokumenty. Tutaj możesz również dodawać nowe kontakty, aby budować bazę kontaktów.
  • Możesz tworzyć nowe kontakty w sekcji Kontakty lub na etapie podpisywania dokumentu.
  • Wszyscy pracownicy mają dostęp do sekcji e-Podpis > Kontakty, nawet jeśli nie mają uprawnień dostępu do sekcji CRM. Kontakty z tego katalogu są również dostępne w CRM.
  • W sekcji e-Podpis > Kontakty kliknij przycisk Utwórz, aby dodać nowy kontakt.
  • Możesz utworzyć nowy kontakt na etapie podpisywania dokumentu w sekcji Odbiorca > Klient.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak utworzyć i wysłać dokument elektroniczny do podpisu e-Podpis w Bitrix24: uprawnienia dostępu e-Podpis w Bitrix24 Podpisanie dokumentu przez klienta Jak sprawdzić integralność podpisanego dokumentu Podpisanie dokumentu przez dyrektora firmy e-Podpis w CRM e-Podpis: jak kontrolować proces pracy z dokumentami e-Podpis: automatyzacja e-Podpis: przykład pracy z podpisem elektronicznym