Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

e-Podpis: sekcja Kontakty

W sekcji e-Podpis > Kontakty przechowywane są kontakty kontrahentów, z którymi podpisano dokumenty. Tutaj możesz również dodawać nowe kontakty, aby budować bazę kontaktów partnerów, klientów, dostawców i innych kontrahentów.

Wszyscy pracownicy mają dostęp do sekcji e-Podpis > Kontakty, nawet jeśli nie mają uprawnień dostępu do sekcji CRM. Kontakty z tego katalogu są również dostępne w CRM.

Możesz tworzyć nowe kontakty w sekcji Kontakty lub na etapie podpisywania dokumentu w sekcji Podpisuj i zarządzaj.


Utwórz kontakt w sekcji Kontakty

W sekcji e-Podpis > Kontakty kliknij przycisk Utwórz, aby dodać nowy kontakt.
Kontakty w CRM

Formularz kontaktu składa się z dwóch głównych bloków: O kontakcie i Więcej.
Formularze elementów CRM

O kontakcie. W tym bloku możesz podać następujące informacje:

  • Pozdrowienie, imię, nazwisko i drugie imię
  • Telefon, e-mail, komunikatory
  • Datę urodzenia i zdjęcie
  • Stanowisko i stronę internetową
  • Adres i szczegóły firmy

Więcej. Ten blok zawiera następujące pola:

  • Typ kontaktu: partner, klient, dostawca itp;
  • Źródło: skąd pochodzi kontakt;
  • Informacje o źródle: szczegółowe informacje o źródle;
  • Komentarz: możesz wpisać dowolne informacje, które przydadzą się w Twojej pracy.
  • Osoba odpowiedzialna i Obserwatorzy: dodaj odpowiedzialnego za kontakt i obserwatorów.
    Obserwatorzy w CRM

Dodatkowe opcje. Odznacz Dostępne dla wszystkich, aby ograniczyć dostęp do kontaktu.

Zaznacz Uwzględniono w eksporcie, aby kontakt był dostępny do eksportu.
Jak eksportować dane z CRM

Możesz tworzyć nowe pola w formularzu, edytować istniejące, a także usuwać niepotrzebne sekcje.


Utwórz kontakt na etapie podpisywania dokumentu

Otwórz sekcję Podpisuj i zarządzaj i kliknij przycisk Podpisz.

Możesz utworzyć nowy kontakt w sekcji Odbiorca > Klient. Zacznij wpisywać nazwę kontaktu, a pojawi się opcja Utwórz nowy kontakt.
Jak utworzyć i wysłać dokument elektroniczny do podpisu

Kontakty z sekcji e-Podpis są oznaczone Bitrix.Sign, kontakty z sekcji CRM oznaczone są odpowiednio.


Ustawienia sekcji Kontakty

Możesz wyświetlić potrzebne kolumny z danymi na liście kontaktów w ustawieniach listy (⚙️).

Możesz wykonać szybkie działania z kontaktem, klikając przycisk menu.

Możesz także eksportować kontakty do plików CSV, Excel lub Outlook.


W skrócie
  • W sekcji e-Podpis > Kontakty przechowywane są kontakty kontrahentów, z którymi podpisano dokumenty. Tutaj możesz również dodawać nowe kontakty, aby budować bazę kontaktów.
  • Możesz tworzyć nowe kontakty w sekcji Kontakty lub na etapie podpisywania dokumentu.
  • Wszyscy pracownicy mają dostęp do sekcji e-Podpis > Kontakty, nawet jeśli nie mają uprawnień dostępu do sekcji CRM. Kontakty z tego katalogu są również dostępne w CRM.
  • W sekcji e-Podpis > Kontakty kliknij przycisk Utwórz, aby dodać nowy kontakt.
  • Możesz utworzyć nowy kontakt na etapie podpisywania dokumentu w sekcji Odbiorca > Klient.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
e-Podpis w CRM e-Podpis w Bitrix24: uprawnienia dostępu e-Podpis: przykład pracy z podpisem elektronicznym Jak sprawdzić integralność podpisanego dokumentu e-Podpis: automatyzacja e-Podpis: jak kontrolować proces pracy z dokumentami Podpisanie dokumentu przez dyrektora firmy e-Podpis w Bitrix24 Podpisanie dokumentu przez klienta Jak utworzyć i wysłać dokument elektroniczny do podpisu