Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Aktualizacja planów Bitrix24 w Chmurze: zmiany od 1 sierpnia 2024

Stale udoskonalamy Bitrix24, dodając nowe funkcje i sprawiając, że zapoznanie się z aktualizacjami jest komfortowe. Tym razem zaktualizowaliśmy plany taryfowe i zoptymalizowaliśmy limity.

Aktualizacje planów taryfowych zostały opublikowane na stronie internetowej i weszły w życie 1 sierpnia 2024 roku. Limity pojawią się w Bitrix24 od 2 września 2024 r. Aby przejście na nowe warunki przebiegło łatwo, przygotowaliśmy specjalne oferty.

  • Jeśli zakupiłeś plan Basic lub Standard przed 31 lipca 2024 roku, nie przedłużałeś go ani nie przechodziłeś na plan Free po 1 sierpnia 2024 roku, możesz bez dodatkowych opłat przejść na plan Professional i korzystać z niego do wygaśnięcia opłaconej subskrypcji. Następnie możesz wybrać i opłacić dowolny plan na aktualnych warunkach, który Ci odpowiada.
  • Jeśli zakupiłeś plan Basic lub Standard po 1 sierpnia 2024 roku, będziesz miał czas do 2 września na bezpłatne przetestowanie narzędzi, które obecnie są dostępne wyłącznie w planie Professional.

Podłączyć plan Professional w ramach specjalnej oferty może tylko administrator Bitrix24. Należy to zrobić do 1 września. Od 2 września ta możliwość będzie niedostępna.

Oferta pojawi się w menu Bitrix24 obok narzędzi, które nie będą już dostępne w planie taryfowym.

Poznaj możliwości zaktualizowanych planów, klikając w link.
Porównanie planów taryfowych

Jeśli masz dodatkowe pytania lub potrzebujecie pomocy, napisz do Wsparcia lub na e-mail: sales@bitrix24.com
Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24


Polecane artykuły:


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Formularz elementu CRM: możliwości i ustawienia Śledzenie czatu w otwartych kanałach Jak wyeksportować i zaimportować witrynę Centrum Sprzedaży: przegląd Sale konferencyjne: jak utworzyć i zarezerwować Akceptuj płatności na czacie otwartych kanałów Centrum Sprzedaży: strony informacyjne Jak wygenerować plik HAR Instagram Direct: odpowiadaj na komentarze w Bitrix24 Otwarte kanały: Ocena jakości