W sierpniu 2024 r. zaktualizowaliśmy istniejące i dodaliśmy nowe artykuły dotyczące różnych narzędzi Bitrix24.
Ostatnie aktualizacje:
Strona startowa: Vibe
Nowe narzędzie Strona startowa: Vibe to pierwsza strona Bitrix24, którą zobaczą pracownicy po zalogowaniu się do systemu. Tutaj możesz zebrać przydatne informacje i skonfigurować szybki dostęp do narzędzi. Wszystko, co ważne i niezbędne, znajdziesz w jednym miejscu, bez konieczności otwierania menu. Strona startowa pomoże nowym pracownikom poznać firmę i szybciej rozpocząć pracę.
Strona startowa: Vibe. Jak wybrać i dostosować szablon
Jak skonfigurować widżet wiadomości na Stronie startowej
Centrum Kontaktowe
Zaktualizowaliśmy wiele artykułów na temat podłączenia otwartych kanałów i nie tylko.
Podłączenie otwartych kanałów do komunikacji z klientami- Podłącz czat na żywo Bitrix24: aktualizacja artykułu.
- Facebook: podłącz komentarze: aktualizacja artykułu.
- Facebook: podłącz wiadomości: aktualizacja artykułu.
- Formularze danych kontaktowych w Otwartych Kanałach: nowy artykuł.
- Jak wysłać formularz kontaktowy do klienta z czatu otwartych kanałów: aktualizacja artykułu.
- Jak dodać formularz danych kontaktowych do czatu na żywo: aktualizacja artykułu.
- Gotowe odpowiedzi w otwartych kanałach: aktualizacja artykułu.
- Otwarte kanały: Ocena jakości: aktualizacja artykułu.
- Centrum Kontaktowe: statystyki rozmów: aktualizacja artykułu.
Sales Intelligence
Sales Intelligence śledzi, który kanał marketingowy jest bardziej skuteczny i przynosi firmie więcej pieniędzy.
- Zamień adresy e-mail lub numery telefonów w witrynie: aktualizacja artykułu.
- Połącz swój sklep internetowy z Sales Intelligence: aktualizacja artykułu.
- Połącz źródła ruchu offline z Sales Intelligence: aktualizacja artykułu.
- Skonfiguruj tagi UTM w Google Ads i na Facebooku: aktualizacja artykułu.
- ROI z reklam: Google Ads: aktualizacja artykułu.
- Połącz Instagram z Sales Intelligence: aktualizacja artykułu.
Strony i sklepy
- Jak wyeksportować i zaimportować witrynę: aktualizacja artykułu.
- Jak odłączyć domenę od witryny lub sklepu Bitrix24: aktualizacja artykułu.
- Dodaj widżet Bitrix24 do witryny utworzonej w WIX: nowy artykuł.
Automatyzacja
Reguły i Wyzwalacze- Reguły w CRM: Powtarzalna sprzedaż: nowy artykuł.
- Wyzwalacze w CRM: Zarządzaj pozycjami workflow: nowy artykuł.
- Reguły w CRM: Zarządzaj pozycjami workflow: nowy artykuł.
- Jak skonfigurować ustawienia szablonu procesu workflow: nowy artykuł.
- Ograniczenie dotyczące uruchamiania procesów workflow w CRM: nowy artykuł.
Marketing CRM
- Uprawnienia dostępu do Marketingu CRM: aktualizacja artykułu.
- Weryfikacja portalu w celu uruchomienia kampanii e-mailowych i tworzenia formularzy CRM: aktualizacja artykułu.
Komunikator
- Bot HR: nowy artykuł.
- Bitrix24 Sync: jak utworzyć podsumowanie spotkania podczas rozmowy wideo: aktualizacja artykułu.
- Jak skopiować link do czatu grupowego: aktualizacja artykułu.
Inne artykuły
- Limity wyszukiwania w Bitrix24: aktualizacja artykułu.
- Przykład pracy z listą: nowy artykuł.
- Jak użytkownik zewnętrzny może utworzyć zadanie: aktualizacja artykułu.
- Jak dodać plik z dysku Bitrix24 do bazy wiedzy: aktualizacja artykułu.
Filmy instruktażowe
Dodaliśmy na nasz kanał nowe krótkie filmy instruktażowe na temat narzędzi Bitrix24.
- Jak użytkownik zewnętrzny może utworzyć zadanie
- Jak dodać plik z dysku Bitrix24 do bazy wiedzy
- Jak udostępnić pliki za pomocą linków wewnętrznych i publicznych
- Dokument korekty zapasów w Zarządzaniu asortymentem
- Jak skopiować link do czatu grupowego
- Jak zaprosić partnera do Bitrix24
- Generowanie obrazów w witrynach za pomocą AI CoPilot
- Jak utworzyć pole niestandardowe w CRM
- Jak utworzyć zadanie lub wydarzenie na podstawie wiadomości czatu
- Jak zostawić opinię na temat aplikacji w Bitrix24 Market