Śledzenie czatu automatycznie rozpoznaje klienta w otwartych kanałach, łączy dialogi w jeden i zapisuje dane do CRM.
Jak to działa- Klient pisze do Ciebie z serwisu społecznościowego, którzy połączony jest z Bitrix24. W CRM automatycznie tworzony jest lead na podstawie imienia klienta. Gdy klient poda numer telefonu, zostanie on również dodany do leadu.
- Jeśli klient skontaktuje się z Tobą później przez inny serwis społecznościowy, system rozpozna tę osobę według danych kontaktowych. Gdy klient poda adres e-mail, zostanie on również automatycznie dodany do formularza CRM.
- Jeśli klient ponownie skontaktuje się z Tobą przez czat online, system rozpozna osobę według adresu e-mail.
Automatycznie utworzony lead ze wszystkimi kontaktami klienta można znaleźć na liście leadów w CRM.
Jak włączyć lub wyłączyć śledzenie czatu
Śledzenie czatu jest domyślnie włączone w otwartych kanałach. Aby włączyć/wyłączyć śledzenie czatu,
- Przejdź do ustawień otwartego kanału,
- Otwórz sekcję Kolejka, Zaznacz/odznacz opcję Włącz śledzenie czatu.
Ustawienia otwartych kanałów
Śledzenie czatu działa w następujących kanałach:
Śledzenie czatu nie działa w kanałach: