Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Śledzenie czatu w otwartych kanałach

Śledzenie czatu automatycznie rozpoznaje klienta w otwartych kanałach, łączy dialogi w jeden i zapisuje dane do CRM.

Jak to działa
  1. Klient pisze do Ciebie z serwisu społecznościowego, którzy połączony jest z Bitrix24. W CRM automatycznie tworzony jest lead na podstawie imienia klienta. Gdy klient poda numer telefonu, zostanie on również dodany do leadu.
  2. Jeśli klient skontaktuje się z Tobą później przez inny serwis społecznościowy, system rozpozna tę osobę według danych kontaktowych. Gdy klient poda adres e-mail, zostanie on również automatycznie dodany do formularza CRM.
  3. Jeśli klient ponownie skontaktuje się z Tobą przez czat online, system rozpozna osobę według adresu e-mail.

Automatycznie utworzony lead ze wszystkimi kontaktami klienta można znaleźć na liście leadów w CRM.


Jak włączyć lub wyłączyć śledzenie czatu

Śledzenie czatu jest domyślnie włączone w otwartych kanałach. Aby włączyć/wyłączyć śledzenie czatu,

  1. Przejdź do ustawień otwartego kanału,
  2. Otwórz sekcję Kolejka,
  3. Zaznacz/odznacz opcję Włącz śledzenie czatu.

  4. Ustawienia otwartych kanałów
W jakich kanałach działa śledzenie czatu

Śledzenie czatu działa w następujących kanałach:

Śledzenie czatu nie działa w kanałach:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Przypisz menedżerów do leadów Jak działa kolejka dystrybucji czatów w otwartych kanałach Lista rozmów: jak znaleźć czat otwartych kanałów Sprawdź dostępność konsultanta w otwartych kanałach Otwarte kanały: najczęstsze błędy Ustawienia Otwartych kanałów Ograniczenia dotyczące otwartych kanałów Gotowe odpowiedzi w otwartych kanałach