Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Śledzenie czatu w otwartych kanałach

Śledzenie czatu automatycznie rozpoznaje klienta w otwartych kanałach, łączy dialogi w jeden i zapisuje dane do CRM.

Jak to działa
  1. Klient pisze do Ciebie z serwisu społecznościowego, którzy połączony jest z Bitrix24. W CRM automatycznie tworzony jest lead na podstawie imienia klienta. Gdy klient poda numer telefonu, zostanie on również dodany do leadu.
  2. Jeśli klient skontaktuje się z Tobą później przez inny serwis społecznościowy, system rozpozna tę osobę według danych kontaktowych. Gdy klient poda adres e-mail, zostanie on również automatycznie dodany do formularza CRM.
  3. Jeśli klient ponownie skontaktuje się z Tobą przez czat online, system rozpozna osobę według adresu e-mail.

Automatycznie utworzony lead ze wszystkimi kontaktami klienta można znaleźć na liście leadów w CRM.


Jak włączyć lub wyłączyć śledzenie czatu

Śledzenie czatu jest domyślnie włączone w otwartych kanałach. Aby włączyć/wyłączyć śledzenie czatu,

  1. Przejdź do ustawień otwartego kanału,
  2. Otwórz sekcję Kolejka,
  3. Zaznacz/odznacz opcję Włącz śledzenie czatu.

  4. Ustawienia otwartych kanałów
W jakich kanałach działa śledzenie czatu

Śledzenie czatu działa w następujących kanałach:

Śledzenie czatu nie działa w kanałach:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Centrum Kontaktowe: podłącz otwarte kanały Jak wygenerować plik HAR Centrum Sprzedaży: strony informacyjne Jak wyeksportować i zaimportować witrynę Centrum Sprzedaży: pierwsze kroki Gotowe odpowiedzi w otwartych kanałach Formularz elementu CRM: możliwości i ustawienia Instagram Direct: odpowiadaj na komentarze w Bitrix24 Centrum Kontaktowe: podłącz Instagram Direct Otwarte kanały: Ocena jakości