Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Importuj dane do Bitrix24 CRM

Możesz importować leady, deale, kontakty, firmy i produkty. Jeśli masz bazę danych klientów, zaimportuj ją do Bitrix24 CRM w kilku krokach.

Otwórz stronę elementu, który chcesz zaimportować. Na przykład przejdź do sekcji CRM > Klienci > Kontakty, jeśli chcesz zaimportować kontakty.

Najczęstszym sposobem importowania danych w Bitrix24 jest użycie pliku CSV z ustawieniami. Ta metoda importu jest stosowana podczas konfigurowania pliku zgodnie z instrukcjami Bitrix24. Przyjrzymy się tej opcji na przykładzie importu kontaktów.

Kliknij ikonę ustawień (⚙️) i wybierz Import niestandardowego CSV.

Ponieważ format pliku CSV różni się od zwykłego formatu Excel, zalecamy użycie przygotowanego szablonu. Pobierz go w polu Importuj przykładowy plik.

Przenieś informacje o klientach do szablonu i załaduj przygotowany plik do pola Plik danych. Określ Separator kolumn.

System automatycznie wykryje Kodowanie pliku danych.

Po skonfigurowaniu wszystkich ustawień kliknij przycisk Następnie.

Następnym krokiem jest skonfigurowanie dopasowania pól. CRM automatycznie sprawdzi systemowe i niestandardowe pola pod kątem dopasowania. Jeśli nie, wybierz odpowiednie pole w systemie, aby dopasować pole z pliku.

Pola Imię i Nazwisko muszą być wypełnione dla poprawnego importu.

Sprawdź dane importu na tej samej stronie i kliknij Następnie.

Wybierz, co zrobić z duplikatami. Możesz zezwolić, zastąpić, połączyć lub pominąć duplikaty.

Kliknij Następnie, a zobaczysz wyniki importu. Aby wrócić do pracy z CRM, kliknij Gotowe. Aby załadować nowy plik, kliknij Importuj kolejny plik.

Jeśli element zostanie utworzony przez import z pliku CSV, workflow i reguły automatyzacji dla niego nie będą działać automatycznie.

Możliwe błędy podczas importu

Wszystkie pola otwierają się w jednej komórce

Pobrałeś plik szablonu, który nie otworzył się poprawnie w programie Excel.

Aby przywrócić plik do pierwotnego widoku, otwórz pusty plik w Microsoft Office, kliknij Dane > Pobieranie danych zewnętrznych > Z tekstu.

Wybierz plik, który chcesz przekonwertować i postępuj zgodnie z instrukcjami:

  1. Określ format danych i kliknij Następnie.
  2. Sprawdź wybrany separator i kliknij Następnie.
  3. Kliknij Gotowe. Plik jest przekonwertowany i gotowy do pracy.

Błąd "Znaleziono tylko jedną kolumnę. Upewnij się, że poprawnie określiłeś separator w poprzednim kroku"

Jeśli zobaczysz takie powiadomienie, wróć do pierwszego kroku importu i wybierz inny separator kolumn.

Wartość pola Data jest nieprawidłowa

Podczas importowania jakichkolwiek dat upewnij się, że Format daty jest taki sam jak w ustawieniach konta.

Jeśli wybrano format dd.mm.rrrr, to daty w pliku powinny być w tym samym formacie. Aby zmienić format daty w Bitrix24, wybierz potrzebną opcję z listy rozwijanej.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Połączenia między firmami a kontaktami Działania grupowe w CRM Widoki formularzy elementów w CRM Wymagane pola w CRM Jak ograniczyć widoczność pól niestandardowych w CRM Jak połączyć elementy CRM Profil klienta/firmy w CRM Dodaj nową firmę do CRM Usunięcie elementów CRM Automatyczne łączenie duplikatów w CRM