Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak utworzyć ofertę

Oferta to element CRM, który można wykorzystać do tworzenia dokumentów dla klientów z ceną produktu lub usługi. Praca z formularzem oferty w CRM pomaga śledzić wszystkie etapy pracy z klientem: od pierwszego zapytania do finalnego etapu deala.

Twórz gotowe dokumenty według szablonów, przenoś dane z innych elementów CRM, aby zaoszczędzić czas przy tworzeniu oferty.

Sprawdź, czy oferty są dostępne w Twoim planie Bitrix24.

Dowiesz się, jak:


Utwórz ofertę

Wersja przeglądarkowa
Aplikacja mobilna

Z sekcji Oferty. Możesz zobaczyć listę wszystkich ofert w sekcji CRM - Sprzedaż - Oferty. Istnieją trzy tryby:

  • Kanban
  • Lista
  • Terminy

Widok Terminy w fakturach i ofertach

Aby dodać nową ofertę, kliknij przycisk Utwórz. Wypełnij pola, dodaj klienta i produkty, a następnie zapisz informacje.

Na podstawie deala. Kliknij przycisk oferty w formularzu deala. Wszystkie powiązane produkty, kontakty i firmy zostaną automatycznie przeniesione do formularza. Pełna historia pracy z klientem, w tym wcześniej utworzone oferty, zostaną zapisane w dealu.

W formularzu elementu CRM. W formularzu elementu CRM znajduje się sekcja Oferty. Tam możesz dodawać nowe oferty i je edytować. Kliknij przycisk (+) Oferta, aby przenieść informacje z formularza.

1. Przejdź do sekcji CRM - Oferty.
2. Kliknij przycisk plus.
3. Wybierz ofertę.

Wypełnij pola, dodaj produkty i kliknij Utwórz.


Korzystaj z formularza oferty

Lewa część formularza zawiera pola z informacjami o ofercie i kliencie. Prawa część pokazuje oś czasu, gdzie przechowywana jest historia komunikacji z klientami, utworzone dokumenty, komentarze pracowników i inne rzeczy.
Moje aktywności w CRM

Formularz ma kilka bloków, które zawierają dodatkowe informacje o produktach, połączeniach z innymi elementami CRM i historię pracy z formularzem.
Formularz elementu CRM: możliwości i ustawienia

Działania na górnym panelu:

  • Skontaktuj się z klientem: wyślij wiadomość tekstową, wiadomość w otwartym kanale lub wykonaj połączenie.
  • Otwórz Ustawienia(⚙️): tutaj możesz skopiować lub usunąć ofertę.
  • Utwórz nowy deal lub fakturę.

Utwórz ofertę i wyślij ją do klienta

Utwórz dokument za pomocą szablonu, aby wysłać go do klienta.

Wersja przeglądarkowa
Aplikacja mobilna

Utwórz dokument. Aby otworzyć listę szablonów lub utworzyć nowy, kliknij Dokument. Dokument wygenerowany przez szablon można wydrukować, pobrać lub wysłać do klienta.
Szablony dokumentów w CRM

Wyślij dokument. Gotowy plik można wysłać do klienta:

  • przez SMS
  • przez e-mail
  • przez otwarty kanał

Aby uzyskać publiczny link do dokumentu, kliknij Kopiuj link. Każdy użytkownik może otworzyć dokument przez ten link.

Kliknij przycisk Działania, aby wydrukować, pobrać lub wysłać formularz oferty do klienta przez e-mail.

Systemy płatności

Aby wygenerować dokument oferty za pomocą szablonu, kliknij kropki i wybierz szablon lub kliknij Utwórz dokument i wybierz szablon.

Kliknij kropki, aby:

  • wygenerować kod QR do płatności
  • dodać pieczęć i podpis do dokumentu
  • otworzyć formularz z danymi Twojej firmy
  • otworzyć formularz klienta

Aby otworzyć kod QR, pobrać, wydrukować lub edytować dokument, użyj przycisków na dolnym panelu.

Aby wysłać dokument do klienta, kliknij Wyślij.


Automatycznie utwórz i wyślij ofertę do klienta

Użyj reguł automatyzacji i wyzwalaczy, aby utworzyć dokument, wysłać go do klienta przez e-mail, zaplanować połączenie itp.
Reguły automatyzacji w CRM
Wyzwalacze w CRM

1. Przejdź do sekcji CRM - Sprzedaż - Oferty.
2. Wybierz Reguły automatyzacji.
3. Kliknij Utwórz.
Dodaj reguły automatyzacji i wyzwalacze

Skonfiguruj dwie reguły automatyzacji na etapie "Wysłane do klienta".

  • Utwórz dokument. Reguła automatyzacji wygeneruje ofertę dla klienta i doda informacje z formularza oferty: produkty, kwotę, szczegóły itp. Wybierz szablon dla reguły automatyzacji, aby utworzyć ofertę i określ dane Twojej firmy.

  • Wyślij e-mail do klienta. Dokument wygenerowany przez poprzednią regułę automatyzacji zostanie wysłany przez tę regułę automatyzacji. Aby reguła automatyzacji wysłała e-mail, gdy poprzednia reguła automatyzacji utworzy ofertę, wybierz opcję "Po odczekaniu". Określ temat i treść e-maila. Dołącz ofertę utworzoną przez poprzednią regułę automatyzacji.


W skrócie:

  • Oferta to element CRM, który można wykorzystać do tworzenia dokumentów dla klientów z ceną produktu lub usługi. Praca z formularzem oferty w CRM pomaga śledzić wszystkie etapy pracy z klientem: od pierwszego zapytania do finalnego etapu deala.
  • Możesz utworzyć ofertę na podstawie deala, w formularzu innego elementu CRM lub w sekcji Oferty.
  • Używaj szablonów do generowania dokumentów na podstawie ofert. Dokument utworzony przez szablon można pobrać, wydrukować lub wysłać do klienta.
  • Używaj reguł automatyzacji i wyzwalaczy, aby ułatwić pracę z ofertami.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak wybrać typ workflow Logowanie do Bitrix24 przy użyciu kodu QR CoPilot w Przepływach Często zadawane pytania dotyczące poczty Bitrix24 Zestawy danych Kreatora BI: zadania i projekty Zestawy danych Kreatora BI: workflow Kreator BI: jak naprawić błędy podczas importu danych z pliku CSV