Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Uprawnienia dostępu do CRM

Uprawnienia dostępu oparte na rolach pozwalają na ustawienie specyficznych uprawnień dla sekcji CRM. Możesz tworzyć role z różnymi uprawnieniami dla działów i pracowników. Na przykład, kierownik działu sprzedaży może mieć pełny dostęp do elementów CRM, podczas gdy menedżerowie mogą zarządzać tylko własnymi dealami.

Sprawdź, czy uprawnienia dostępu oparte na rolach w CRM są dostępne w Twoim planie.
Plany Bitrix24
Ten artykuł wyjaśnia, jak skonfigurować uprawnienia dostępu w CRM. Szczegóły dotyczące konfiguracji dostępu do konkretnych sekcji znajdziesz w tych artykułach:

Tylko administratorzy Bitrix24 i pracownicy z dostępem do edycji ustawień CRM mogą konfigurować te uprawnienia.

Aby skonfigurować uprawnienia dostępu:

  1. Przejdź do CRM.
  2. Rozwiń Ustawienia.
  3. Kliknij Uprawnienia dostępu.
  4. Wybierz CRM.

Skonfiguruj role

Możesz edytować standardowe role lub utworzyć własne. Kliknij Trzy kropki (...) i wybierz działanie.

Utwórz rolę. Wybierz Dodaj nową rolę i podaj jej nazwę.

Klonuj rolę. Jest to przydatne, jeśli potrzebujesz podobnej roli z drobnymi zmianami.

  1. Kliknij Klonuj rolę.
  2. Wybierz rolę, którą chcesz skopiować.
  3. Wszystkie ustawienia uprawnień zostaną skopiowane do nowej roli.

Pokaż lub ukryj role. Zachowaj widoczne tylko niezbędne role i ukryj pozostałe. Jest to przydatne do porównywania lub edytowania wielu ról.

Jeśli masz zbyt wiele ról, lejków i etapów w CRM, system nie pozwoli Ci skopiować ani utworzyć roli, dopóki nie ukryjesz niektórych. Ukryj role, których rzadko używasz, bez ich usuwania.

Kliknij Pokaż/ukryj role i wybierz role, których potrzebujesz.

Skonfiguruj rolę. Kliknij Trzy kropki (...) obok nazwy roli i wybierz działanie:

  • Wybierz wszystkie uprawnienia: przyznaje pełny dostęp do wszystkich sekcji CRM dla wybranej roli.
  • Odznacz wszystkie uprawnienia: odmawia dostępu do wszystkich sekcji CRM.
  • Zmień nazwę: zmień nazwę roli.
  • Klonuj: utwórz kopię wybranej roli.
  • Usuń: usuń rolę i wszystkie jej ustawienia.

Skonfiguruj uprawnienia

Dla każdej roli możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do działań z konkretnymi elementami CRM. Skonfiguruj uprawnienia dla następujących elementów:

  • Leady
  • Deali w różnych lejkach
  • Kontakty
  • Firmy
  • Dostawcy i kontakty dostawców
  • Oferty
  • Faktury
  • Procesy inteligentne
  • Plany sprzedaży
  • Wyjątki
  • Analiza mowy AI i Skrypty sprzedażowe
  • Ustawienia CRM

Działania z elementami CRM.

  • Odczyt: pozwala użytkownikom przeglądać elementy CRM.
  • Dodawanie: pozwala użytkownikom tworzyć elementy CRM. Nie będą widzieć elementów po ich utworzeniu, jeśli nie mają uprawnienia do odczytu.
  • Edycja: pozwala użytkownikom edytować elementy CRM.
  • Usuwanie: pozwala użytkownikom usuwać elementy z CRM.
  • Eksport: Pozwala użytkownikom eksportować elementy CRM z Bitrix24.
    Eksport danych CRM
  • Import: Pozwala użytkownikom importować elementy CRM do Bitrix24.
    Import do Bitrix24 CRM
  • Zezwalaj na niestandardowy formularz widoku: pozwala użytkownikom dostosować formularz elementu CRM. Bez tego uprawnienia mogą korzystać tylko z układu formularza elementu skonfigurowanego przez administratora.
    Formularz elementu CRM: możliwości i ustawienia
  • Reguły automatyzacji: pozwala użytkownikom konfigurować, edytować lub przeglądać reguły automatyzacji, które są dostępne w leadach, dealach, fakturach, ofertach i procesach inteligentnych.
    Reguły automatyzacji w CRM
  • Kwota na etapach kanban: Ukrywa lub pokazuje całkowitą kwotę na etapach kanban. Na przykład, możesz pozwolić użytkownikom widzieć kwotę deali tylko na etapie W toku.
  • Przenieś do etapu: określ, czy użytkownicy mogą przenosić elementy CRM na dowolny etap, czy tylko na określone.

Działania w bloku Plan sprzedaży.

  • Odczyt: pozwala użytkownikom przeglądać plan sprzedaży.
  • Edycja: pozwala użytkownikom edytować ustawienia planu sprzedaży.
    Plan sprzedaży

Działania w bloku Wyjątki.

  • Odczyt: pozwala użytkownikom przeglądać listę wyjątków.
  • Edycja: pozwala użytkownikom dodawać numery telefonów i e-maile do wyjątków oraz je usuwać.
    Wyjątki

Działania w bloku Analiza mowy AI i Skrypty sprzedażowe.

  • Przeglądaj ustawienia: pozwala użytkownikom przeglądać skrypty sprzedażowe i ich ustawienia bez możliwości ich edycji.
  • Edytuj ustawienia: pozwala użytkownikom edytować i usuwać skrypty sprzedażowe.
    Analiza mowy AI i Skrypty sprzedażowe w CRM

Działania w bloku Ustawienia CRM. Uprawnienie Użytkownik może edytować ustawienia daje użytkownikom pełny dostęp do zmiany ustawień i uprawnień dostępu w CRM.

Poziomy dostępu. Wybierz poziom dostępu dla każdego działania z elementami CRM:

  • Dostęp: przyznaje pełny dostęp lub odmawia dostępu do wybranego działania.
  • Elementy użytkownika: pozwala użytkownikom na dostęp do elementów, za które są odpowiedzialni.
  • Elementy działu użytkownika: pozwala użytkownikom na dostęp do elementów pracowników ich działu.
  • Elementy poddziału działu użytkownika: pozwala użytkownikom na dostęp do elementów we wszystkich poddziałach ich działu.
  • Wszystkie elementy oznaczone jako "Dostępne dla wszystkich": zawiera wszystkie poprzednie uprawnienia oraz dostęp do elementów z włączoną opcją Dostępne dla wszystkich.
  • Wszystkie elementy: pozwala użytkownikom na dostęp do wszystkich elementów danego typu, na przykład wszystkich kontaktów.
  • Dziedziczone: może być skonfigurowane tylko dla etapów. Etapy elementów CRM dziedziczą uprawnienia ustawione dla samego elementu. Na przykład, jeśli wybierzesz Wszystkie elementy do odczytu leadów, użytkownicy z tą rolą będą widzieć wszystkie leady na wszystkich etapach. W razie potrzeby możesz ustawić osobne uprawnienia dla każdego etapu.

Przypisz pracowników do ról

Kliknij ikonę Plus (+) pod nazwą roli i wybierz użytkowników, którym chcesz ją przypisać:

  • Ostatnie elementy: wyświetlani są pracownicy, działy i grupy robocze, których szukałeś w dowolnych sekcjach Bitrix24. Znajdź dowolnego pracownika ze struktury firmy, wpisując jego imię w pasku wyszukiwania.
  • Działy: wybierz dział ze struktury firmy.
  • Grupy robocze: wybierz grupę roboczą lub projekt.
  • Grupy użytkowników: są to wstępnie ustawione grupy użytkowników, które nie mogą być zmieniane, takie jak Administratorzy, Wszyscy pracownicy czy Partnerzy Bitrix24.
Jeśli użytkownik ma wiele ról z różnymi poziomami dostępu, zastosowana zostanie rola z większymi uprawnieniami. Na przykład, jeśli jedna rola ogranicza dodawanie leadów, a inna na to pozwala, pracownicy będą mogli tworzyć leady.

Użyj wyszukiwania

Aby szybko skonfigurować uprawnienia do konkretnego elementu lub znaleźć potrzebne działanie, użyj paska wyszukiwania.

Elementy CRM. Wpisz nazwę elementu, na przykład lead, firma, deal itp. Pojawią się wszystkie uprawnienia, które możesz dla nich skonfigurować.

Etapy elementów CRM. Aby skonfigurować uprawnienia dla konkretnego etapu, wpisz jego nazwę.

Działania z elementami CRM. Użyj wyszukiwania, aby wyświetlić konkretne uprawnienie, na przykład Odczyt dla wszystkich elementów CRM.


W skrócie

  • Uprawnienia dostępu oparte na rolach pozwalają na ustawienie specyficznych uprawnień dla sekcji CRM. Możesz tworzyć role z różnymi uprawnieniami dla działów i pracowników.

  • Możesz skonfigurować osobne uprawnienia dostępu do CRM, formularzy CRM, widżetów i zautomatyzowanych rozwiązań.
  • Jeśli standardowe role nie spełniają Twoich potrzeb, możesz je skopiować, edytować lub utworzyć własne.
  • Dla każdej roli możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do działań z elementami CRM. Na przykład, pozwól użytkownikowi przeglądać wszystkie elementy CRM, ale edytować tylko własne.
  • Jeśli użytkownik ma wiele ról z różnymi poziomami dostępu, zastosowana zostanie rola z większymi uprawnieniami. Na przykład, jeśli jedna rola ogranicza dodawanie leadów, a inna na to pozwala, pracownicy będą mogli tworzyć leady.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Pytania dotyczące Bitrix24 CRM Podatki w CRM CRM w aplikacji mobilnej Bitrix24 Jak wybrać tryb działania CRM Migruj z innego CRM do Bitrix24 Statusy i pola rozwijane