Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Często zadawane pytania dotyczące poczty w CRM

W Bitrix24 można komunikować się z klientami za pomocą e-maili z formularza elementu CRM. Historia korespondencji jest zapisywana w formularzu i można szybko znaleźć potrzebny e-mail. W artykule zebrano odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące e-maili w CRM.

Ten artykuł pomoże się dowiedzieć:


Dlaczego e-maile nie są automatycznie zapisywane w CRM

Jeśli wiadomości e-mail nie są automatycznie zapisywane w systemie CRM, ale pracownik może to zrobić ręcznie, należy sprawdzić ustawienia skrzynki pocztowej.

  1. Przejdź do sekcji Poczta > Ustawienia (⚙️) > Ustawienia skrzynki.
  2. Wybierz Skonfiguruj foldery do synchronizacji.
  3. Sprawdź, co jest wskazane w punkcie Przenieś spam do folderu. Jeśli wybrano folder Odebrane, to wszystkie przychodzące e-maile nie będą automatycznie zapisywane w CRM.
  4. Wybierz dla spamu inny folder, na przykład Spam. Następnie przychodzące e-maile będą zapisywane w CRM.

Kto może tworzyć leady i deale na podstawie wiadomości e-mail

Jeśli w ustawieniach skrzynki pocztowej włączona jest integracja z CRM, leady lub deale są tworzone automatycznie.

Jeśli integracja jest wyłączona, to pracownik z dostępem do skrzynki pocztowej może ręcznie zapisać e-mail w CRM. W tym celu na liście przychodzących e-maili kliknij Zapisz do CRM obok potrzebnego e-maila.


Czy można dodać e-mail do innego deala

Aby dodać e-mail do innego deala, pracownik musi mieć uprawnienia do zmiany tych deali. Ustawić uprawnienia dostępu do CRM mogą administrator Bitrix24 i pracownik z uprawnieniem Użytkownik może edytować ustawienia.
Uprawnienia dostępu do CRM

  1. Otwórz deal, do którego przypisany jest e-mail. Na osi czasu obok e-maila kliknij Otwórz.
  2. Kliknij Więcej > Zmień deal.

Jeśli nie widzisz przycisku Zmień deal, oznacza to, że e-mail został dodany do deala utworzonego na podstawie leadu. W tym przypadku zmiana deala nie będzie możliwa, ponieważ e-mail jest przypisany zarówno do deala, jak i do leadu.

8 Pole "Powiązane dokumenty" jest nieaktywne, ponieważ e-mail jest powiązany zarówno z dealem, jak i leadem

Kto może być odpowiedzialny za e-mail w formularzu elementu CRM

Odpowiedzialny za e-mail w formularzu elementu CRM to pracownik, który jest odpowiedzialny za sam formularz (1).

Kiedy e-mail jest zapisywany w formularzu elementu CRM, oprócz zaplanowanej aktywności na osi czasu pojawi się systemowy wpis o nowym e-mailu. Obok tego wpisu zostanie wyświetlony awatar pracownika, który podłączył skrzynkę pocztową (2). Ten pracownik może zmienić ustawienia integracji poczty z CRM.


Dlaczego czas wysłania tego samego e-maila jest różny w poczcie i CRM

E-mail może mieć wskazane trzy różne godziny:

  • kiedy e-mail został faktycznie odebrany,
  • kiedy e-mail trafił do CRM,
  • kiedy w formularzu elementu CRM utworzono aktywność z e-maila.

Kiedy odebrano e-mail. Przejdź do sekcji Poczta i otwórz potrzebny e-mail. Faktyczny czas odebrania e-maila jest wskazany w prawym górnym rogu.

Kiedy e-mail trafił do CRM. Ten czas można zobaczyć na osi czasu formularza.

Kiedy utworzono aktywność z e-maila. Przy zaplanowanej aktywności będzie wskazany czas, kiedy e-mail trafił do CRM. Jeśli aktywność jest zakończona, będzie wskazany czas jej zakończenia.

12 Przykład zakończonej aktywności w formularzu elementu CRM

Dlaczego pracownik nie widzi e-maila w formularzu elementu CRM

Aby pracownik widział e-mail w formularzu elementu CRM, musi mieć uprawnienia do przeglądania elementów, do których ten e-mail jest przypisany. Na przykład, jeśli e-mail jest powiązany z dealem i kontaktem, ale pracownik nie ma uprawnień dostępu do kontaktów, nie zobaczy tego e-maila również w formularzu deala.

Ustawić uprawnienia dostępu mogą administrator Bitrix24 i pracownik z uprawnieniem Użytkownik może edytować ustawienia.
Uprawnienia dostępu do CRM

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zestawy danych Kreatora BI: workflow Uprawnienia dostępu do Kalendarza Bitrix24 Jak wybrać typ workflow Jak wybrać tryb działania CRM Zestawy danych Kreatora BI: zadania i projekty Często zadawane pytania dotyczące poczty Bitrix24 Logowanie do Bitrix24 przy użyciu kodu QR Jak wyłączyć wyświetlanie połączeń z CRM w Kalendarzu Jak utworzyć ofertę CoPilot w Przepływach