Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak wybrać tryb działania CRM

Bitrix24 oferuje dwa tryby CRM: Klasyczny CRM (z leadamiLeady to potencjalni klienci, które tworzone są na podstawie połączenia telefonicznego od klienta, formularza kontaktowego na stronie internetowej, wiadomości w mediach społecznościowych itp.) i Prosty CRM (bez leadów). Tryb Prosty CRM jest domyślnie włączony.

Sprawdź, czy tryb Klasyczny CRM jest dostępny w Twoim planie.
Plany Bitrix24 w Chmurze

Klasyczny CRM pozwala oddzielić potencjalnych i obecnych klientów, skonfigurować formularze leadów i utworzyć etapy. Ten tryb jest odpowiedni dla dużych firm, posiadających rozwinięte działy sprzedaży. Analiza leadów pomaga zidentyfikować źródła klientów.
Jak pracować z leadami

Tryb Prosty CRM działa bez leadów. Każde zapytanie klienta, połączenie lub e-mail od razu staje się dealem, kontaktem lub firmą. Ten tryb jest idealny dla małych działów sprzedażowych skupionych na przetwarzaniu zapytań i rejestrowaniu kontaktów z klientami.
Jak pracować z dealami


Wybierz tryb CRM

Aby wybrać odpowiedni tryb, możesz skorzystać z wersji przeglądarkowej lub aplikacji mobilnej Bitrix24. Tylko administratorzy Bitrix24 i pracownicy z uprawnieniem do zmiany ustawień CRM mogą to zrobić.
Uprawnienia dostępu w CRM

Wersja przeglądarkowa
Aplikacja mobilna
  1. Przejdź do CRM.
  2. Otwórz Leady lub Deale.
  3. Kliknij Ustawienia (⚙️).
  4. Wybierz Tryb CRM.
  5. Wybierz odpowiedni tryb.
  1. Przejdź do CRM.
  2. Otwórz Leady lub Deale.
  3. Stuknij w trzy kropki (...) w prawym górnym rogu.
  4. Wybierz Tryb CRM.
  5. Wybierz odpowiedni tryb.

Zmień tryb CRM

Możesz zmienić tryb w dowolnym momencie. Na przykład, jeśli Twoja baza klientów rośnie i potrzebujesz ich kategoryzować, przełącz się z Prostego na Klasyczny CRM.

Przełączając się z Klasycznego na Prosty CRM, wszystkie aktywne leady zostaną automatycznie przekonwertowane na deale i kontakty.

Wersja przeglądarkowa
Aplikacja mobilna
  1. Przejdź do CRM.
  2. Otwórz Leady lub Deale.
  3. Kliknij Ustawienia (⚙️).
  4. Wybierz Tryb CRM.
  5. Wybierz odpowiedni tryb.

Podczas przełączania z Klasycznego na Prosty CRM, skonfiguruj tryb tworzenia deali, aby określić sposób konwersji leadów.

Utwórz Kontakt lub Firmę. Wybierz element, który zostanie utworzony po przekonwertowaniu leadu: Kontakt lub Firmę. Możesz wybrać oba elementy.

Wybierz lejek sprzedażowy. Jeśli masz kilka lejków, wybierz ten, w którym zostaną utworzone deale.
Lejki sprzedażowe

Nie zamykaj aktywności po konwersji. Jeśli ta opcja jest włączona, wszystkie aktywności zaplanowane w formularzu leadu pozostaną otwarte po przekonwertowaniu na deal, dzięki czemu możesz kontynuować pracę nad nimi w formularzu deala.

Jeśli ta opcja jest wyłączona, wszystkie aktywności zostaną automatycznie zakończone podczas konwersji.
Uniwersalna aktywność w CRM

  1. Przejdź do CRM.
  2. Otwórz Leady lub Deale.
  3. Stuknij w trzy kropki (...) w prawym górnym rogu.
  4. Wybierz Tryb CRM.
  5. Wybierz odpowiedni tryb.

Podczas przełączania z Klasycznego na Prosty CRM, skonfiguruj tryb tworzenia deali, aby określić sposób konwersji leadów.

Wybierz lejek sprzedażowy. Jeśli masz kilka lejków, wybierz ten, w którym zostaną utworzone deale.

Utwórz Kontakt lub Firmę. Wybierz element, który zostanie utworzony po przekonwertowaniu leadu: Kontakt lub Firmę. Możesz wybrać oba elementy.

Przenieś aktywności do deali. Jeśli ta opcja jest włączona, wszystkie aktywności zaplanowane w formularzu leadu pozostaną otwarte po przekonwertowaniu na deal, dzięki czemu możesz kontynuować pracę nad nimi w formularzu deala.

Jeśli ta opcja jest wyłączona, wszystkie aktywności zostaną automatycznie zakończone podczas konwersji.



W skrócie

  • Bitrix24 oferuje dwa tryby CRM: Klasyczny CRM (z leadami) i Prosty CRM (bez leadów). Tryb Prosty CRM jest domyślnie włączony.
  • Klasyczny CRM pozwala oddzielić potencjalnych i istniejących klientów, skonfigurować formularze leadów i utworzyć etapy. Ten tryb jest odpowiedni dla dużych firm, posiadających rozwinięte działy sprzedaży. Analiza leadów pomaga zidentyfikować źródła klientów.
  • Tryb Prosty CRM działa bez leadów. Każde zapytanie klienta, połączenie lub e-mail od razu staje się dealem, kontaktem lub firmą. Ten tryb jest idealny dla małych działów sprzedażowych skupionych na przetwarzaniu zapytań i rejestrowaniu kontaktów z klientami.
  • Możesz zmienić tryb w dowolnym momencie.
  • Przełączając się z Klasycznego na Prosty CRM, wszystkie aktywne leady zostaną automatycznie przekonwertowane na deale i klientów.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Często zadawane pytania dotyczące poczty w CRM Jak utworzyć ofertę Jak wyłączyć wyświetlanie połączeń z CRM w Kalendarzu Zestawy danych Kreatora BI: workflow CoPilot w Przepływach Zestawy danych Kreatora BI: zadania i projekty Kreator BI: jak naprawić błędy podczas importu danych z pliku CSV Często zadawane pytania dotyczące poczty Bitrix24 Logowanie do Bitrix24 przy użyciu kodu QR Uprawnienia dostępu do Kalendarza Bitrix24