Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak dodać odbiorcę do wiadomości e-mail w CRM

W Bitrix24 można wysyłać e-maile do klientów bezpośrednio z formularza elementu CRM. Wybór odbiorcy zależy od tego, w jakim elemencie CRM tworzysz e-mail. Na przykład, w formularzu deala odbiorcą może być kontakt powiązany z tym dealem.

E-mail można wysłać tylko na adres e-mail podany w formularzu elementu CRM lub na adres powiązanych z nim kontaktów i firm. Pomoże to uniknąć wysłania ważnych informacji do niewłaściwego klienta.
Adres, na który wysłano ostatni e-mail, zawsze będzie pierwszy na liście odbiorców.

W artykule opowiemy, jak wybrać odbiorcę e-maila:


Wybierz odbiorcę w leadzie

Z formularza leadu można wysłać e-mail na adres podany w polu leadu lub powiązanych z nim kontakcie i firmie.

E-mail leadu. Jeśli w formularzu leadu wypełniono pole E-mail, to ten adres automatycznie zostanie dodany do odbiorców e-maila. Jeśli w polu podano kilka adresów, możesz wybrać, na który z nich chcesz wysłać wiadomość e-mail.

Jeśli pole E-mail w formularzu leadu jest puste, i lead nie jest powiązany z kontaktem ani firmą, nie będziesz mógł wysłać wiadomości e-mail. W oknie tworzenia wiadomości e-mail pojawi się komunikat o błędzie.

E-mail kontaktu i firmy. Jeśli lead jest powiązany z kontaktem i firmą, to w odbiorcach można wybrać e-mail zarówno kontaktu, jak i firmy.

Jeśli lead ma kontakt, z którym powiązana jest firma, e-mail można wysłać wyłącznie na adres tego kontaktu.


Wybieramy odbiorcę w formularzu kontaktu i firmy

Kontakt. Jeśli w formularzu zostanie wypełnione pole E-mail, adres ten zostanie automatycznie dodany do odbiorców e-maila. Jeśli podałeś wiele adresów, możesz wybrać, na który z nich chcesz wysłać e-mail.

Jeśli kontakt jest powiązany z firmą i w obu formularzach wypełniono e-mail, to można wysłać e-mail na dowolny z tych adresów.

Firma. Jeśli w formularzu zostanie wypełnione pole E-mail, adres ten zostanie automatycznie dodany do odbiorców e-maila. Jeśli podałeś wiele adresów, możesz wybrać ten, na który chcesz wysłać wiadomość e-mail.

Jeśli kontakt jest powiązany z firmą i w obu formularzach podano adres e-mail, wiadomość e-mail można wysłać na dowolny z tych adresów.


Wybierz odbiorcę w formularzu deala, faktury, oferty i procesu inteligentnego

Aby wysłać e-mail z formularza deala, faktury, oferty lub procesu inteligentnego, powiąż z nimi kontakt lub firmę.

Przyjrzyjmy się na przykładzie deala, jak wybrać odbiorcę wiadomości e-mail.

Jeśli deal jest powiązany z kontaktem i firmą, to w odbiorcach można wybrać e-mail zarówno kontaktu, jak i firmy.

Jeśli deal jest powiązany z kontaktem, który z kolei jest powiązany z firmą, na liście odbiorców pojawi się tylko adres e-mail kontaktu.

Jeśli formularz deala nie jest powiązany z kontaktem lub firmą z wypełnionym polem E-mail, nie będziesz mógł wysłać wiadomości e-mail. W oknie tworzenia wiadomości e-mail pojawi się komunikat o błędzie.


Kto może wysyłać e-maile z formularza CRM

Aby wysyłać e-maile z formularza CRM, potrzebne są uprawnienia do jego edycji i przeglądania powiązanych z nim kontaktów i firm.

Jeśli nie masz dostępu do kontaktu lub firmy, będą one wyświetlane jako Ukryty kontakt lub Ukryta firma. Nie będziesz mógł wysyłać e-maili do tych odbiorców.

Uprawnienia dostępu do CRM mogą ustawić administrator Bitrix24 i pracownik z prawem Użytkownik może edytować ustawienia.
Uprawnienia dostępu do CRM


W skrócie

  • W Bitrix24 można wysyłać e-maile do klientów bezpośrednio z formularza elementu CRM.
  • Wiadomość e-mail można wysłać tylko na adres e-mail podany w formularzu elementu lub na adres powiązanych z nim kontaktów i firm.
  • Aby wysyłać e-maile z formularza CRM, potrzebne są uprawnienia do jego edycji i przeglądania powiązanych kontaktów i firm.
  • Z formularza leadu można wysłać e-mail na adres podany w polu leadu lub na adres powiązanych z nim kontaktów i firm.
  • Jeśli w kontakcie lub firmie wypełniono pole E-mail, to ten adres automatycznie zostanie dodany do odbiorców e-maila. Jeśli podano kilka adresów, można wybrać, na który z nich wysłać e-mail.
  • Aby wysłać e-mail z formularza deala, faktury, oferty lub procesu inteligentnego, należy powiązać z nimi kontakt lub firmę.
  • Jeśli w formularzu elementu i powiązanych z nim elementach nie wypełniono pola E-mail, nie będziesz mógł wysłać wiadomości e-mail. W oknie tworzenia wiadomości e-mail pojawi się komunikat o błędzie.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Reguły automatyzacji: Dokumentacja Dodaj nowy kalendarz Usuń Bitrix24 Jak wybrać tryb działania CRM Często zadawane pytania dotyczące zadań Bitrix24 Często zadawane pytania dotyczące poczty Bitrix24 Zestawy danych Kreatora BI: e-Podpis i e-Podpis w HR Jak dodać odbiorcę do wiadomości e-mail w Poczcie Bitrix24 Zestawy danych Kreatora BI: workflow Zestawy danych Kreatora BI: faktury i oferty