Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak dodać odbiorcę do wiadomości e-mail w CRM

W Bitrix24 można wysyłać e-maile do klientów bezpośrednio z formularza elementu CRM. Historia korespondencji jest zapisywana w formularzu, co pozwala szybko znaleźć potrzebny e-mail.

W zależności od ustawień poczty wychodzącej w CRM, e-maile można wysyłać:


Wysyłanie e-maili na dowolne adresy

Z formularza elementu CRM można wysyłać e-maile na adresy klientów, pracowników oraz adresy, których jeszcze nie ma na liście kontaktów.

1-3. Przejdź do CRM > Więcej > Ustawienia > Ustawienia CRM.
4-5. Wybierz Inne > Inne ustawienia.
6. Kliknij Aktywności.
7. Upewnij się, że włączona jest opcja Zezwalaj na wysyłanie wiadomości e-mail na dowolne adresy w bloku Parametry wychodzących wiadomości e-mail.
8. Wskaż, jaki element zostanie utworzony, jeśli wyślesz e-mail na adres spoza CRM: lead lub kontakt. Zapisz zmiany.

Teraz możesz wysyłać e-maile z formularza elementu CRM na dowolne adresy e-mail. Na przykład, do dostawców lub kontrahentów.

Aby wysłać e-mail, otwórz formularz odpowiedniego elementu.

1-2. Kliknij Więcej > E-mail.
3. Wybierz odbiorcę z listy lub dodaj nowego.
Jak dodać odbiorcę w poczcie Bitrix24

Kiedy wysyłasz e-mail do odbiorcy, którego nie ma w CRM, tworzony jest lead lub kontakt.

Wysyłanie e-maili na adresy z formularza CRM

Jeśli w ustawieniach CRM wyłączona jest opcja Zezwalaj na wysyłanie wiadomości e-mail na dowolne adresy, e-mail można wysłać tylko na adres podany w formularzu elementu lub powiązanych z nim kontaktów i firm. To pomoże uniknąć błędów, na przykład wysłania ważnych informacji do niewłaściwego klienta.

Opowiemy, jak wybrać odbiorcę e-maila:


Wybierz odbiorcę w leadzie

Z formularza leadu można wysłać e-mail na adres podany w polu leadu lub powiązanych z nim kontakcie i firmie.

E-mail leadu. Jeśli w formularzu leadu wypełniono pole E-mail, to ten adres automatycznie zostanie dodany do odbiorców e-maila. Jeśli w polu podano kilka adresów, możesz wybrać, na który z nich chcesz wysłać wiadomość e-mail.

Jeśli pole E-mail w formularzu leadu jest puste, i lead nie jest powiązany z kontaktem ani firmą, nie będziesz mógł wysłać wiadomości e-mail. W oknie tworzenia wiadomości e-mail pojawi się komunikat o błędzie.

E-mail kontaktu i firmy. Jeśli lead jest powiązany z kontaktem i firmą, to w odbiorcach można wybrać e-mail zarówno kontaktu, jak i firmy.

Jeśli lead ma kontakt, z którym powiązana jest firma, e-mail można wysłać wyłącznie na adres tego kontaktu.


Wybieramy odbiorcę w formularzu kontaktu i firmy

Kontakt. Jeśli w formularzu zostanie wypełnione pole E-mail, adres ten zostanie automatycznie dodany do odbiorców e-maila. Jeśli podałeś wiele adresów, możesz wybrać, na który z nich chcesz wysłać e-mail.

Jeśli kontakt jest powiązany z firmą i w obu formularzach wypełniono e-mail, to można wysłać e-mail na dowolny z tych adresów.

Firma. Jeśli w formularzu zostanie wypełnione pole E-mail, adres ten zostanie automatycznie dodany do odbiorców e-maila. Jeśli podałeś wiele adresów, możesz wybrać ten, na który chcesz wysłać wiadomość e-mail.

Jeśli kontakt jest powiązany z firmą i w obu formularzach podano adres e-mail, wiadomość e-mail można wysłać na dowolny z tych adresów.


Wybierz odbiorcę w formularzu deala, faktury, oferty i procesu inteligentnego

Aby wysłać e-mail z formularza deala, faktury, oferty lub procesu inteligentnego, powiąż z nimi kontakt lub firmę.

Przyjrzyjmy się na przykładzie deala, jak wybrać odbiorcę wiadomości e-mail.

Jeśli deal jest powiązany z kontaktem i firmą, to w odbiorcach można wybrać e-mail zarówno kontaktu, jak i firmy.

Jeśli deal jest powiązany z kontaktem, który z kolei jest powiązany z firmą, na liście odbiorców pojawi się tylko adres e-mail kontaktu.

Jeśli formularz deala nie jest powiązany z kontaktem lub firmą z wypełnionym polem E-mail, nie będziesz mógł wysłać wiadomości e-mail. W oknie tworzenia wiadomości e-mail pojawi się komunikat o błędzie.


Kto może wysyłać e-maile z formularza CRM

Aby wysyłać e-maile z formularza CRM, potrzebne są uprawnienia do jego edycji i przeglądania powiązanych z nim kontaktów i firm.

Jeśli nie masz dostępu do kontaktu lub firmy, będą one wyświetlane jako Ukryty kontakt lub Ukryta firma. Nie będziesz mógł wysyłać e-maili do tych odbiorców.

Uprawnienia dostępu do CRM mogą ustawić administrator Bitrix24 i pracownik z prawem Użytkownik może edytować ustawienia.
Uprawnienia dostępu do CRM


W skrócie

  • W Bitrix24 można wysyłać e-maile do klientów bezpośrednio z formularza elementu CRM.
  • W zależności od ustawień CRM, e-maile można wysyłać: na dowolne adresy lub tylko na adres e-mail podany w formularzu elementu lub powiązanych z nim kontaktów i firm.
  • Aby wysyłać e-maile na dowolne adresy, w ustawieniach CRM należy włączyć opcję Zezwalaj na wysyłanie wiadomości e-mail na dowolne adresy.
  • Kiedy wysyłasz e-mail do odbiorcy, którego nie ma w CRM, tworzony jest lead lub kontakt.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Przełączaj się między wiadomościami e-mail w elemencie CRM Często zadawane pytania dotyczące poczty w CRM Podgląd wiadomości e-mail na osi czasu Jak utworzyć e-mail na podstawie szablonu w CRM Poczta internetowa w aplikacji mobilnej Jak dodać nową skrzynkę nadawcy w mobilnym CRM Jak wysyłać wiadomości e-mail z CRM Szablony e-mail w CRM Bitrix24