Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Martha AI: wirtualny asystent na czacie Wsparcia Bitrix24

Martha AI to przyjazny wirtualny asystent, który wzbogaca Twoje doświadczenie z Bitrix24, dostarczając szybkie i jasne odpowiedzi na czatach Wsparcia.

Martha AI odpowiada na pytania w następujących językach:
en - angielski
de - niemiecki
la - hiszpański
br - portugalski
pl - polski
fr - francuski
ae - arabski
it - włoski
id - indonezyjski
vn - wietnamski
ja - japoński
tr - turecki
th - tajski
ms - malajski
sc - chiński uproszczony
tc - chiński tradycyjny

Jak działa Martha AI:

  • Automatycznie dołącza do wszystkich nowych czatów Wsparcia
  • Szybko odpowiada na pytania dotyczące Bitrix24
  • Przekazuje rozmowę do specjalisty Wsparcia, jeśli nie może udzielić odpowiedzi

Czat z asystentem Martha AI jest dostępny w każdym planie. Tylko w komercyjnych planach Martha AI może przekazywać czaty do specjalisty Wsparcia.
Plany Bitrix24


Skontaktuj się z Martha AI

Administratorzy i partnerzy Bitrix24 mogą rozpocząć czat z Martha AI.

  1. Kliknij ikonę ? w prawym górnym rogu.
  2. Wybierz sekcję Nowości lub Jak zacząć.
  3. Kliknij Zadaj pytanie.
  4. Napisz swoje pytanie.

Zadaj pytanie Martha AI

Aby uzyskać odpowiedź od Martha AI, sformułuj pytanie jasno.

Podaj szczegółowy opis w jednej wiadomości. Martha AI wygeneruje odpowiedź, gdy tylko otrzyma Twoją wiadomość. Na przykład, jeśli wyślesz "Cześć", Martha AI odpowie na powitanie.

Wyjaśnij krok po kroku: co robisz, jaki jest wynik i jaki rezultat chcesz osiągnąć. Upewnij się, że nie popełniłeś literówek ani błędów gramatycznych, które mogłyby zniekształcić sens tekstu.

Cześć! Mam zadanie w sekcji Zadania i Projekty. Chcę zmienić termin, ale pole jest nieaktywne. Nie mogę zmodyfikować terminu. Jak mogę to zrobić?

Opisz sytuację w tekście, jeśli wysyłasz zrzut ekranu. Martha AI nie analizuje obrazów, więc tekst pomoże zrozumieć Twoje zapytanie i dostarczyć dokładną odpowiedź. Zrzut ekranu może być potrzebny, jeśli Martha AI przekaże rozmowę do specjalisty Wsparcia.

Używaj poprawnych nazw narzędzi Bitrix24. To pomoże Martha AI szybciej zrozumieć pytanie i dostarczyć dokładną odpowiedź.

Czy kilku pracowników może używać jednego klucza API w e-Podpis w HR?

Zadawaj pytania uściślające. Poproś asystenta AI o bardziej szczegółowe wyjaśnienie lub przeformułowanie odpowiedzi. To pomoże Ci lepiej zrozumieć informacje i kontynuować rozmowę bez kontaktu ze specjalistą Wsparcia.

Czy możesz wyjaśnić bardziej szczegółowo, jak skonfigurować powiadomienia o nowych zadaniach? Napisz krok po kroku, jak to zrobić.

Używaj przycisków pod odpowiedziami Martha AI:

  • Pomogło: kliknij, jeśli Martha AI rozwiązała problem. Nie klikaj, jeśli chcesz zadać Martha AI pytania uściślające lub potrzebujesz czasu na weryfikację odpowiedzi.
  • Tak, to moja sytuacja: kliknij, jeśli Twoje pytanie pasuje do sytuacji opisanej przez Martha AI.
  • Nie, mam inną sytuację: kliknij, jeśli odpowiedź nie pasuje, i zadaj Martha AI dodatkowe pytanie.

Połącz z operatorem

Jeśli Martha AI nie może odpowiedzieć na pytanie, możesz połączyć się ze specjalistą Wsparcia Bitrix24 za pośrednictwem czatu. Opcja ta staje się dostępna po tym, jak asystent AI spróbuje odpowiedzieć na Twoje pytanie trzy razy.

Kliknij Połącz z operatorem.

Czat ze Wsparciem Bitrix24 jest dostępny tylko w planach komercyjnych.
Plany Bitrix24

W skrócie

  • Martha AI to wirtualny asystent, który odpowiada na pytania na czacie Wsparcia Bitrix24.
  • Asystent AI automatycznie dołącza do wszystkich nowych czatów Wsparcia.
  • Jeśli Martha AI nie może odpowiedzieć na pytanie, do czatu może zostać podłączony operator.
  • Czat z Martha AI jest dostępny w każdym planie. Tylko plany komercyjne pozwalają Martha AI przekazywać czaty do specjalisty Wsparcia.
  • Administratorzy i partnerzy Bitrix24 mogą pisać do Martha AI. Aby zadać pytanie, kliknij ikonę ? w prawym górnym rogu.
  • Aby uzyskać dokładną odpowiedź, jasno sformułuj pytanie: opisz sytuację szczegółowo, używaj poprawnych nazw narzędzi Bitrix24 i zadawaj pytania uzupełniające.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Często zadawane pytania dotyczące poczty w CRM Jak dodać odbiorcę do wiadomości e-mail w CRM Jak dodać dane swojej firmy Reguły automatyzacji: Dokumentacja Zadania w CRM Często zadawane pytania dotyczące Analityki BI i Kreatora BI Często zadawane pytania dotyczące poczty Bitrix24 Reguły automatyzacji: Produkty Jak dodać odbiorcę do wiadomości e-mail w Poczcie Bitrix24 Usuń Bitrix24