Konfiguracja formatu wyświetlania imienia kontaktu w CRM ułatwia rozróżnianie klientów o identycznych danych oraz przyspiesza wyszukiwanie odpowiedniego formularza. Umożliwia na przykład natychmiastowe rozróżnienie osób o tym samym imieniu i nazwisku na podstawie ich drugich imion.
Domyślnie w formularzu i na liście kontaktów imię jest wyświetlane w formacie Imię i Nazwisko, nawet jeśli pole Drugie imię jest wypełnione.
W artykule opiszemy:
Skonfiguruj format wyświetlania imienia klienta
Wybierz odpowiedni format, na przykład Nazwisko/Imię/Drugie imię. Dzięki temu pracownicy będą mogli od razu zobaczyć drugie imię, co pozwoli uniknąć pomyłek między klientami o identycznych imionach i nazwiskach.
- Przejdź do sekcji CRM > Więcej > Ustawienia > Ustawienia CRM.
- Wybierz Inne > Inne ustawienia.
- Otwórz Format i w polu Format nazwy klienta wybierz odpowiednią opcję.
Wybrany format imienia klienta zostanie zastosowany do wszystkich elementów CRM.
Skonfiguruj pola
Ustaw pole jako opcjonalne
Nie wszystkie pola w formularzu kontaktu muszą być wymagane do wypełnienia. Na przykład, Imię i Nazwisko są wymagane, natomiast Drugie imię pozostaje opcjonalne.
- Otwórz formularz kontaktu i kliknij Ustawienia (⚙️) po prawej stronie pola. Wybierz Konfiguruj.
- Wyłącz opcję Wymagane i kliknij Zapisz.
Ukryj pole
Możesz ukryć pole w formularzu kontaktu, jeśli nie jest ono wykorzystywane. Na przykład, ukrycie pola Drugie imię może być przydatne podczas współpracy z zagranicznymi klientami, którzy posługują się wyłącznie imieniem i nazwiskiem.
Otwórz formularz kontaktu, kliknij Ustawienia (⚙️) po prawej stronie pola i wybierz Ukryj.
Pole zostanie ukryte we wszystkich formularzach kontaktów, ale możesz je przywrócić w dowolnym momencie. Dane w nim zostaną zachowane.
Aby przywrócić ukryte pole:
- Kliknij Wybierz pole.
- Zaznacz pole, które chcesz wyświetlić w formularzu, i kliknij Wybierz.
W różnych widokach formularza CRM wyświetlanie pól jest konfigurowane osobno.
Formularz CRM: możliwości i ustawienia
W skrócie
- Konfiguracja formatu wyświetlania imienia kontaktu w CRM ułatwia rozróżnianie klientów o identycznych danych oraz przyspiesza wyszukiwanie odpowiedniego formularza.
- Domyślnie w formularzu i na liście kontaktów imię jest wyświetlane w formacie Imię i Nazwisko, nawet jeśli pole Drugie imię jest wypełnione.
- Aby skonfigurować format wyświetlania imienia, przejdź do sekcji CRM > Więcej > Ustawienia > Ustawienia CRM > Inne > Inne ustawienia > Format.
- W formularzu kontaktu możesz ukrywać niepotrzebne pola z imieniem lub ustawiać je jako opcjonalne.