Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Format wyświetlania nazwy kontaktu

Konfiguracja formatu wyświetlania imienia kontaktu w CRM ułatwia rozróżnianie klientów o identycznych danych oraz przyspiesza wyszukiwanie odpowiedniego formularza. Umożliwia na przykład natychmiastowe rozróżnienie osób o tym samym imieniu i nazwisku na podstawie ich drugich imion.

Domyślnie w formularzu i na liście kontaktów imię jest wyświetlane w formacie Imię i Nazwisko, nawet jeśli pole Drugie imię jest wypełnione.

W artykule opiszemy:


Skonfiguruj format wyświetlania imienia klienta

Wybierz odpowiedni format, na przykład Nazwisko/Imię/Drugie imię. Dzięki temu pracownicy będą mogli od razu zobaczyć drugie imię, co pozwoli uniknąć pomyłek między klientami o identycznych imionach i nazwiskach.

  1. Przejdź do sekcji CRM > Więcej > Ustawienia > Ustawienia CRM.
  2. Wybierz Inne > Inne ustawienia.
  3. Otwórz Format i w polu Format nazwy klienta wybierz odpowiednią opcję.

Wybrany format imienia klienta zostanie zastosowany do wszystkich elementów CRM.


Skonfiguruj pola

Ustaw pole jako opcjonalne

Nie wszystkie pola w formularzu kontaktu muszą być wymagane do wypełnienia. Na przykład, Imię i Nazwisko są wymagane, natomiast Drugie imię pozostaje opcjonalne.

  1. Otwórz formularz kontaktu i kliknij Ustawienia (⚙️) po prawej stronie pola. Wybierz Konfiguruj.
  2. Wyłącz opcję Wymagane i kliknij Zapisz.

Ukryj pole

Możesz ukryć pole w formularzu kontaktu, jeśli nie jest ono wykorzystywane. Na przykład, ukrycie pola Drugie imię może być przydatne podczas współpracy z zagranicznymi klientami, którzy posługują się wyłącznie imieniem i nazwiskiem.

Otwórz formularz kontaktu, kliknij Ustawienia (⚙️) po prawej stronie pola i wybierz Ukryj.

Pole zostanie ukryte we wszystkich formularzach kontaktów, ale możesz je przywrócić w dowolnym momencie. Dane w nim zostaną zachowane.

Aby przywrócić ukryte pole:

  1. Kliknij Wybierz pole.
  2. Zaznacz pole, które chcesz wyświetlić w formularzu, i kliknij Wybierz.

W różnych widokach formularza CRM wyświetlanie pól jest konfigurowane osobno.
Formularz CRM: możliwości i ustawienia


W skrócie

  • Konfiguracja formatu wyświetlania imienia kontaktu w CRM ułatwia rozróżnianie klientów o identycznych danych oraz przyspiesza wyszukiwanie odpowiedniego formularza.
  • Domyślnie w formularzu i na liście kontaktów imię jest wyświetlane w formacie Imię i Nazwisko, nawet jeśli pole Drugie imię jest wypełnione.
  • Aby skonfigurować format wyświetlania imienia, przejdź do sekcji CRM > Więcej > Ustawienia > Ustawienia CRM > Inne > Inne ustawienia > Format.
  • W formularzu kontaktu możesz ukrywać niepotrzebne pola z imieniem lub ustawiać je jako opcjonalne.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Kontakty Dodaj nowy kontakt Połączenia grupowe do klientów