Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Często zadawane pytania dotyczące dysku

Dysk w Bitrix24 to zaawansowane narzędzie do zarządzania plikami. Umożliwia przechowywanie i edytowanie dokumentów firmowych, konfigurację uprawnień dostępu oraz synchronizację z komputerem. W artykule znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące pracy z dyskiem.

Ten artykuł pomoże się dowiedzieć:


Czy można zobaczyć historię zmian wszystkich plików na dysku

Możesz sprawdzić historię zmian konkretnego pliku. Obecnie nie ma możliwości przeglądania historii zmian wszystkich plików jednocześnie.

  • Przejdź do Dysku.
  • Znajdź potrzebny plik i kliknij Menu (≡).
  • Wybierz Historia zmian.

Jak wyczyścić miejsce na dysku

Aby zwolnić miejsce na dysku, skorzystaj z funkcji oczyszczania dysku, która pozwala szybko przeskanować dokumenty i usunąć niepotrzebne pliki.

1-2. Przejdź do sekcji Dysk > Oczyszczanie dysku.
3. Kliknij Rozpocznij skanowanie.

Jeśli dysk został już przeskanowany, zobaczysz przycisk Powtórz skanowanie.
Jak zwolnić miejsce na dysku w Bitrix24


Czy można podłączyć chmurę do Bitrix24

Nie ma możliwości integracji zewnętrznych usług chmurowych (np. Google Drive) z dyskiem Bitrix24. Możesz ręcznie przesłać pliki z chmury. Pliki pojawią się na Twoim dysku w folderze Załadowane pliki.
Jak przesłać plik z chmury do Bitrix24

4 Można przesłać plik z zewnętrznej chmury do zadania

Czy można przenieść pliki z dysku osobistego na firmowy i odwrotnie

Nie, możesz przenosić pliki tylko w ramach tego samego dysku.


Czy można przesłać kilka folderów na dysk

Obecnie nie jest możliwe przesyłanie wielu folderów jednocześnie. Możesz tworzyć foldery na dysku i przesyłać pliki do każdego z nich.

Aby utworzyć folder:
1. Przejdź do sekcji Dysk.
2-3. Kliknij Dodaj > Folder. Dodaj potrzebną liczbę folderów.
4. Otwórz utworzony folder.
6-7. Kliknij Dodaj > Plik i prześlij pliki.


Dlaczego usunięty lub zmieniony plik jest przywracany

Sytuacja. Plik z dostępem ogólnym został usunięty przez jednego pracownika, a w tym czasie inny użytkownik uruchomił pełną synchronizację dysku z aplikacją Komunikator Bitrix24. Plik został automatycznie przywrócony.

Rozwiązanie.

  • Upewnij się, że wszyscy pracownicy mają zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji Komunikator Bitrix24.
  • Przed zmianą nazwy lub usunięciem pliku sprawdź, czy wszyscy użytkownicy zsynchronizowali dysk z komputerem.
    Komunikator Bitrix24: rozpoczęcie pracy

Czy można zabronić pobierania plików z dysku

Nie możesz zabronić pobierania plików z dysku. Pliki można pobrać nawet przy uprawnieniach Tylko do odczytu.
Uprawnienia dostępu do Mojego dysku w Bitrix24


Dlaczego występuje konflikt wersji plików

Przyczyna. Pracownicy jednocześnie edytują ten sam plik na różnych komputerach, mając włączoną synchronizację dysku Bitrix24.

Aplikacja Komunikator Bitrix24 synchronizuje najnowszą wersję pliku, a druga wersja pozostanie na komputerze pracownika, który wprowadzał zmiany. Lokalne kopie takich plików zawierają w nazwie imię użytkownika, np. Nowy Folder (Michał Radełko).

Nową wersją pliku jest ta, która została ostatnio przesłana do Bitrix24 po edycji. Poprzednia wersja pozostanie na komputerze pracownika, jeśli nie zdążył on pobrać zmian przed synchronizacją.

Rozwiązanie. Aby usunąć lokalną kopię pliku i uzyskać nową wersję:

  1. Usuń wszystkie lokalne kopie plików powodujących konflikt. Jeśli ich potrzebujesz, przenieś je do innego folderu, który nie jest synchronizowany.
  2. Wyłącz synchronizację dysku.
  3. Usuń pliki z Bitrix24.
  4. Podłącz synchronizację ponownie.
    Zsynchronizuj dysk Bitrix24 z komputerem przez Komunikator Bitrix24

Dlaczego folder się nie ładuje lub jest pusty

Przyczyna. Pracownik otrzymał dostęp do folderu, ale nie jest członkiem grupy, do której folder jest przypisany.

Rozwiązanie. Dodaj pracownika do grupy, do której przypisany jest folder.


Dlaczego na Moim dysku nie ma folderu, do którego przyznano dostęp

Po otrzymaniu dostępu do folderu lub pliku musisz zaakceptować zaproszenie do podłączenia. W powiadomieniu kliknij Podłącz folder, aby folder pojawił się na Twoim dysku Bitrix24.


Czy można zsynchronizować dysk Bitrix24 z komputerem

Pliki i foldery na dysku Bitrix24 można zsynchronizować z komputerem. Synchronizacja działa w obie strony: zmiany wprowadzone na komputerze są odzwierciedlane w Bitrix24 i odwrotnie.
Zsynchronizuj dysk Bitrix24 z komputerem przez Komunikator Bitrix24

Aby zsynchronizować dysk, zainstaluj aplikację Komunikator Bitrix24.
Bitrix24 dla Windows i Mac


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Wybierz sposób pracy z dokumentami na dysku Bitrix24: Bitrix Dokumenty, Office 365, Google Docs, MS Office Online Jak dowiedzieć się, ile miejsca na dysku jest zajęte Podgląd plików w Bitrix24 Błędy podczas pracy z Bitrix24.Drive Dysk Bitrix24