Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Jak skonfigurować automatyczne usuwanie wiadomości w czatach

W Bitrix24 można skonfigurować automatyczne usuwanie wiadomości w czatach. Określ czas przechowywania rozmów, po którym wiadomości będą usuwane. Funkcja ta pozwala:

  • Chronić poufne informacje: hasła czy dane osobowe.
  • Usuwać nieaktualne dyskusje: harmonogramy urlopów lub tymczasowe ustalenia.
  • Zwalniać miejsce w czatach, unikając gromadzenia niepotrzebnych wiadomości i ułatwiając wyszukiwanie istotnych informacji.

Jak włączyć automatyczne usuwanie

Automatyczne usuwanie można włączyć w następujących typach rozmów:

  • W rozmowach prywatnych ze współpracownikami,
  • W czatach grupowych,
  • W Collabach.

Funkcję można aktywować zarówno w nowych, jak i istniejących czatach.

W nowym czacie. Podczas tworzenia czatu włącz opcję Automatyczne usuwanie wiadomości.

Wybierz okres, po którym wiadomości będą usuwane.

W istniejącym czacie.

Otwórz czat i dotknij go nazwy.

Wybierz opcję Automatyczne usuwanie wiadomości. Określ czas, po którym wiadomości mają być usuwane.

Wszyscy uczestnicy czatu otrzymają powiadomienie o włączeniu automatycznego usuwania. Czaty z aktywną funkcją są oznaczone ikoną zegara .

Automatycznie usuwane są tylko nowe wiadomości, wysłane po włączeniu opcji. Wcześniejsze wiadomości pozostają w historii czatu.

Jak zmienić lub wyłączyć automatyczne usuwanie

Ustawienia automatycznego usuwania mogą zmieniać:

  • W rozmowach prywatnych — każdy uczestnik,
  • W czatach grupowych i collabach — twórcy, administratorzy czatu lub collabu oraz administratorzy Bitrix24.

Otwórz odpowiedni czat.

Ustawienia automatycznego usuwania można zmienić w panelu bocznym lub w oknie wiadomości. Kliknij ikonę zegara (timera).

Wyłącz opcję Automatyczne usuwanie wiadomości lub zmień okres usuwania.

Przy zmianie ustawień automatycznego usuwania:

  • Nowe wiadomości: będą usuwane zgodnie z nowymi zasadami,
  • Starsze wiadomości: zachowują poprzedni okres usuwania.

Przy wyłączaniu automatycznego usuwania:

  • Nowe wiadomości: nie będą usuwane,
  • Starsze wiadomości: nadal będą usuwane zgodnie z wcześniej ustalonymi zasadami.

Po zmianie ustawień wszyscy uczestnicy czatu otrzymają powiadomienie.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Faktury w mobilnym CRM Jak skonfigurować collab Podłącz Kalendarz Google w aplikacji mobilnej Bitrix24 Nie mogę zalogować się do Bitrix24 z telefonu komórkowego Jak utworzyć element CRM na podstawie innego elementu Terminarz zadań Jak pracować z dealami w mobilnym CRM Jak zaprosić użytkowników do Bitrix24 z telefonu Dokumenty w mobilnym CRM Dokument transferu w aplikacji mobilnej