Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Zarządzanie asortymentem: dokument sprzedaży w dealach

Dokument sprzedaży zostanie automatycznie utworzony po zamknięciu deala. Odpisuje produkty z magazynu i rejestruje świadczone usługi. To ułatwia kontrolę stanów magazynowych i zapobiega błędom w księgowości.
Zarządzanie asortymentem: dokument sprzedaży

W artykule wyjaśnimy, jak przebiega realizacja produktów i usług przy zamknięciu deala oraz omówimy możliwe błędy.


Realizacja produktów i usług przy zamknięciu deala

Po zamknięciu deala Bitrix24 automatycznie sprawdza dostępność produktów w magazynie oraz dostępność usług. Jeśli wszystko jest w porządku, tworzony jest dokument sprzedaży. Produkty są odpisywane z magazynu, a deal zostanie zamknięty.

Jeśli produkty lub usługi są niedostępne w magazynie, zamknięcie deala nie będzie możliwe. Na osi czasu pojawi się ostrzeżenie:

Niewystarczające zapasy w wybranym magazynie. Ostrzeżenie pojawia się, gdy do dealu dodano więcej produktów, niż jest dostępne w magazynie. W takim przypadku możesz zmniejszyć ilość lub wybrać inny magazyn, w którym produkty są dostępne.

Usługi nie są dostępne. Ostrzeżenie pojawia się, jeśli usługa jest oznaczona jako niedostępna do sprzedaży. Aby zamknąć deal, przejdź do formularza usługi i włącz parametr Dostępność, a usługa może być uwzględniona w dokumencie sprzedaży.


W skrócie

  • Dokument sprzedaży zostanie automatycznie utworzony po zamknięciu deala.
  • Automatyczne odpisywanie produktów ułatwia kontrolę stanów magazynowych i zapobiega błędom w księgowości.
  • Jeśli produkt lub usługi są niedostępne w magazynie, Bitrix24 powiadomi o błędzie i zasugeruje, jak go naprawić.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Ustawienia Sales Intelligence Autoryzacja w Bitrix24 przez przeglądarkę Projekt formularzy CRM Zsynchronizuj Bitrix24 z kalendarzem zewnętrznym przez CalDAV. Sprawdź dostępność konsultanta w otwartych kanałach Jak zmienić login i hasło do Bitrix24 Nie pamiętam loginu i hasła do Bitrix24 Jak odzyskać dane w Bitrix24 e-Podpis w HR: jak ustawić termin podpisania dokumentu Jak skonfigurować reCAPTCHA V2 dla formularzy CRM