Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Czat grupowy

Grupowy czat w Bitrix24 to przestrzeń do komunikacji i szybkiej koordynacji zespołu. Wygodnie jest w nim omawiać zadania, planować pracę i rozwiązywać kwestie.

Grupowy czat można utworzyć w Bitrix24 zarówno w przeglądarce jak i aplikacji mobilnej.

Wersja przeglądarkowa
Aplikacja mobilna

1. Otwórz Komunikator.
2-3. Kliknij przycisk tworzenia nowego czatu i wybierz Czat grupy.
4-5. Podaj nazwę i dodaj ikonę czatu.
6. Dodaj uczestników. Możesz wybrać konkretnych pracowników lub cały dział. Aby dodać pracownika, wpisz jego imię. Aby wybrać dział, przejdź do sekcji Działy. Nowi pracownicy działu zostaną automatycznie dodani do czatu, a zwolnieni zostaną usunięci.
7. Ustaw prywatność czatu. Prywatny czat nie jest widoczny na liście ogólnej, można do niego dołączyć tylko na zaproszenie. Otwarty czat można znaleźć na liście ogólnej, każdy może do niego dołączyć.
8. Napisz opis: cel czatu i tematy do omówienia.
9. Skonfiguruj uprawnienia dostępu: przypisz właściciela i administratorów, określ, kto może dodawać i usuwać uczestników, zmieniać wygląd i wysyłać wiadomości.
10. Kliknij Utwórz czat.

1-2. Przejdź do Komunikatora i kliknij Plus (+).
3. Wybierz Czat grupy.
4. Dodaj uczestników. Możesz wybrać konkretnych pracowników lub cały dział. Aby dodać pracownika, wpisz jego imię. Aby wybrać dział, przejdź do sekcji Działy. Nowi pracownicy działu zostaną automatycznie dodani do czatu, a zwolnieni zostaną usunięci.
5. Kliknij Kontynuuj.
6-8. Dodaj ikonę czatu, podaj nazwę i kliknij Utwórz.

Ustawienia prywatności i uprawnień dostępu można zmienić po utworzeniu czatu.


Jak edytować lub usunąć czat

Wersja przeglądarkowa
Aplikacja mobilna
Edytuj.
  1. Otwórz pasek boczny.
  2. Kliknij Trzy kropki (...)
  3. Wybierz Edytuj.

Możesz:

  • zmienić ikonę i nazwę czatu,
  • dodać lub usunąć uczestników,
  • zmienić typ czatu: prywatny lub otwarty,
  • edytować opis,
  • zmienić uprawnienia dostępu.


Usuń.
  1. Otwórz pasek boczny.
  2. Kliknij Trzy kropki (...).
  3. Wybierz Usuń.
Edytuj.

1. Dotknij nazwy czatu.
2-3. Dotknij Trzech kropek (...) i wybierz Edytuj.

Możesz:

  • zmienić ikonę i nazwę czatu,
  • edytować opis,
  • dodać lub usuwać uczestników,
  • zmienić typ czatu: zamknięty lub otwarty,
  • skonfigurować uprawnienia dostępu.

Usuń.

1. Dotknij nazwy czatu.
2-3. Dotknij Trzech kropek (...) i wybierz Usuń.


W skrócie

  • Grupowy czat w Bitrix24 to przestrzeń do komunikacji i koordynacji zespołu. Wygodnie jest w nim omawiać zadania, planować pracę i rozwiązywać kwestie.
  • Grupowy czat można utworzyć w Bitrix24 zarówno w przeglądarce jak i aplikacji mobilnej.
  • W ustawieniach grupowego czatu można dodawać i usuwać uczestników, konfigurować uprawnienia dostępu i prywatność.
  • Ustawienia czatu można zmienić w dowolnym momencie. Jeśli czat nie jest już potrzebny, można go usunąć.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak zaprosić pracowników przez e-mail Nowy interfejs Space+ Ankiety w czatach Zespoły wielofunkcyjne Mini-profil pracownika w strukturze firmy Tablice w Bitrix24 Jak dodać dział do czatu lub kanału w Bitrix24 Automatyczne usuwanie wiadomości Bitrix24 Space Rezerwacja online: Jak dostosować szablony wiadomości dla klientów