Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Jak dodać dział do czatu lub kanału w Bitrix24

Struktura firmy umożliwia skonfigurowanie automatycznego dodawania wszystkich pracowników działu do roboczych czatów i kanałów. Dzięki temu nowi pracownicy automatycznie dołączają do czatów i kanałów, otrzymując ważne informacje i uczestnicząc w dyskusjach roboczych.

Jeśli pracownik opuszcza dział, automatycznie traci dostęp do czatu lub kanału.

W artykule wyjaśnimy, jak dodać do czatu:

Dodawać dział do czatu lub kanału mogą administrator Bitrix24 oraz pracownicy z uprawnieniami do tworzenia i edytowania działów.
Uprawnienia dostępu do struktury firmy


Dodaj nowy dział do czatu

Podczas tworzenia działu w strukturze firmy możesz od razu dodać jego pracowników do odpowiednich czatów lub kanałów.

1. Przejdź do struktury firmy. Kliknij Pracownicy > Struktura firmy.
2. Rozpocznij tworzenie nowego działu.
3. Wybierz Dodaj.
4. Wybierz Dział.
5. Kliknij Dalej.
6. Wprowadź nazwę działu.
7. Dodaj opis działu i kliknij Dalej.
8. Wskaż przełożonego i pracowników działu.
9. Kliknij Dalej.
Jak utworzyć dział w strukturze firmy

Określ, do którego czatu lub kanału chcesz dodać dział. Możesz wybrać istniejący czat lub kanał z listy albo utworzyć nowy.

Wybierz czat lub kanał.
1. Kliknij Dodawanie. Wybierz czat lub kanał z listy.
2. Kliknij Utwórz dział.

Otrzymasz powiadomienie, że pracownicy dołączyli do czatu lub kanału.

Utwórz czat lub kanał.
Podczas tworzenia działu możesz utworzyć nowy czat lub kanał. Zaznacz opcję utworzenia czatu lub kanału dla całego działu, określ typ, a następnie kliknij Utwórz dział.

Zostanie utworzony czat lub kanał, a do jego nazwy zostanie dodana nazwa działu, np. „Kanał Wsparcie Bitrix24”.

  • Właścicielem będzie kierownik działu.
  • Wszyscy pracownicy działu zostaną automatycznie dodani do czatu lub kanału.
  • Nowi pracownicy działu automatycznie dołączą do czatu lub kanału.

Dodaj istniejący dział do czatu

1. Przejdź do struktury firmy i wybierz odpowiedni dział.
2. Kliknij Czaty i kanały w formularzu działu po prawej stronie.
3. Wybierz Dodaj kanał lub Dodaj czat.
4. Wskaż, do którego czatu lub kanału dodać dział, i kliknij Dodaj.
Bitrix24 Kanały: jak utworzyć i skonfigurować


W skrócie

  • Struktura firmy umożliwia automatyczne dodawanie pracowników działu do roboczych czatów i kanałów, zapewniając dostęp do ważnych informacji.
  • Jeśli pracownik opuszcza dział, automatycznie traci dostęp do czatu lub kanału.
  • Do czatu albo kanału można dodać istniejący dział lub utworzyć nowy bezpośrednio podczas jego tworzenia.
  • Aby dodać istniejący dział, przejdź do struktury firmy, wybierz dział, kliknij Czaty i kanały i wskaż, do którego czatu lub kanału dodać dział.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zespoły wielofunkcyjne Ankiety w czatach Nowy formularz do szybkiego tworzenia zadań Utwórz formularz do rejestracji klientów na usługi Automatyczne usuwanie wiadomości Nowy interfejs Space+ Czat grupowy Rezerwacja online: Jak dostosować szablony wiadomości dla klientów Tablice w Bitrix24 Mini-profil pracownika w strukturze firmy