Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Jak utworzyć spersonalizowany formularz CRM

Spersonalizowany formularz CRM to formularz, w którym część pól jest wypełniana automatycznie. Gdy klient otwiera formularz za pomocą spersonalizowanego linku, jego imię, nazwisko i inne dane są pobierane z CRM. Klient nie musi ponownie wprowadzać informacji — oszczędza to czas i zwiększa lojalność wobec firmy. Takie formularze pomagają zbierać opinie, przyjmować ponowne zamówienia i przeprowadzać ankiety.

Spersonalizowane formularze CRM działają z klientami, których dane są już zapisane w CRM.

W artykule opowiemy, jak:

Przejdź do sekcji CRM > Sprzedaż > Kanały sprzedaży > Formularze CRM. Otwórz wybrany formularz lub utwórz nowy.
Jak utworzyć i skonfigurować formularz CRM


Jak dodać dane klienta do formularza CRM

Za pomocą tagów personalizacji możesz dodać do nagłówka i podtytułu formularza dane klienta:

  • nazwisko,
  • imię,
  • drugie imię,
  • nazwa firmy.

Spersonalizowane podejście zwiększa zaufanie i szanse na wypełnienie formularza.

1. Otwórz zakładkę Nagłówek i przycisk.
2. Wypełnij pola Nagłówek i Podtytuł, np. nazwą formularza i prośbą o opinię.
3–4. Kliknij Trzy kropki (...) obok pola, do którego chcesz dodać dane klienta, i wybierz jeden lub kilka tagów, np. Imię i Nazwisko.
5. Zapisz zmiany.


Jak wysłać klientowi spersonalizowany formularz CRM

Utwórz w CRM regułę automatyzacji, która wyśle klientowi spersonalizowany link do formularza w e-mailu, SMS-ie lub wiadomości na czacie. Omówimy proces na przykładzie reguły automatyzacji w dealach.

Konfiguracja reguły automatyzacji

1–3. Przejdź do sekcji CRM > Deale i kliknij Reguły automatyzacji.
4. Dodaj regułę automatyzacji na wybranym etapie.
5. W ustawieniach reguły automatyzacji kliknij Trzy kropki (...) obok pola tekstowego.
6–7. Rozwiń listę Spersonalizowane formularze CRM i wybierz odpowiedni formularz.
8. Zapisz zmiany w ustawieniach reguły automatyzacji.
9. Zapisz zmiany na zakładce Automatyzacja sprzedaży.
Jak skonfigurować regułę automatyzacji do komunikacji z klientem

Wysyłanie linku do formularza CRM

1. Upewnij się, że w kontakcie wypełnione są pola niezbędne do podstawienia danych i wysłania wiadomości, np. Nazwisko, Imię, Drugie imię, Nazwa firmy.
2–3. Przenieś deal na etap, na którym skonfigurowano odpowiednią regułę automatyzacji. Na osi czasu deala pojawi się wychodzący e-mail.
4. Kliknij Otwórz, aby go przejrzeć.
5. W razie potrzeby skopiuj spersonalizowany link do formularza. Link zawiera unikalny parametr automatycznie dodawany przez regułę.

Spersonalizowany link do formularza CRM jest ważny przez 14 dni. Jeśli klient nie zdąży wypełnić formularza, wyślij mu nowy spersonalizowany link.

Gdy klient kliknie spersonalizowany link, zobaczy powitanie z użyciem swojego imienia i częściowo wypełnione pola. Po wysłaniu formularza dane zostaną automatycznie zapisane w CRM.


W skrócie

  • W Bitrix24 możesz utworzyć spersonalizowane formularze CRM, w których część pól jest automatycznie wypełniana danymi klienta z CRM.
  • Spersonalizowane formularze CRM działają z klientami, których dane są już zapisane w CRM.
  • Aby dodać do nagłówka i podtytułu dane klienta, użyj tagów personalizacji.
  • Dodaj link do spersonalizowanego formularza w regule automatyzacji.
  • Przed przeniesieniem deala na etap z regułą automatyzacji upewnij się, że w kontakcie wypełnione są pola niezbędne do podstawienia danych i wysłania wiadomości.
  • Gdy klient otworzy formularz za pomocą linku, zamiast tagów w nagłówku i podtytule zobaczy swoje dane, a część pól będzie wypełniona.
  • Po wysłaniu formularza dane zostaną automatycznie zapisane w CRM.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Gotowe odpowiedzi w otwartych kanałach Synchronizacja kalendarza z Office365 Jak utworzyć i skonfigurować witrynę w Bitrix24 Edytuj dokumenty w Office 365 Synchronizacja kalendarza z iCloud Centrum Analityczne w Kreatorze BI Utwórz wiadomość w Aktualnościach Zaktualizuj dwustopniowe uwierzytelnienie na nowym telefonie Pytania dotyczące Bitrix24 CRM Jak utworzyć i skonfigurować listę w Bitrix24