W najbliższym czasie poprzedni interfejs formularzy elementów CRM zostanie wyłączony. Wszyscy użytkownicy automatycznie otrzymają dostęp do nowych formularzy.
W nowym interfejsie formularza elementu CRM zebrano całą historię komunikacji z klientem: rozmowy telefoniczne, e-maile, czaty i komentarze. Menedżer nie musi przełączać się między zakładkami ani tracić czasu na szukanie informacji. Spotkania i zadania można tworzyć bezpośrednio z formularza, a płatności przyjmować od razu w dealach.
W artykule opowiemy, jak nowe formularze CRM pomagają w pracy z klientami i pozwalają nie pominąć kluczowych informacji.
Jak włączyć nowy formularz już teraz
Nowy formularz CRM mogą włączyć administrator Bitrix24 oraz pracownicy z uprawnieniem Użytkownik może edytować ustawienia CRM. Aby to zrobić, należy otworzyć formularz dowolnego elementu, na przykład deala, i kliknąć Włącz teraz.
Możliwości nowego formularza CRM
Nowy interfejs pomaga menedżerom pracować szybciej i nie pominąć kluczowych informacji. Wszystkie dane o kliencie i działania z nim związane są dostępne w jednym oknie.
Co możesz zrobić w nowym formularzu:
Śledzić historię komunikacji z klientem. Rozmowy telefoniczne, e-maile, czaty, dokumenty, zmiany w dealu są wyświetlane w prawej części formularza — na osi czasu. Planowanie aktywności, przeglądanie wydarzeń oraz podłączanie aplikacji z Bitrix24 Market. Menedżer otwiera formularz i od razu widzi, co zostało zrobione i co należy zrobić dalej.
Oś czasu w formularzu CRM
Planować spotkania i aktywności. Twórz aktywności związane z klientami bezpośrednio z formularza: wskaż klienta, miejsce, czas, dodaj współpracowników i wybierz salę konferencyjną. To pomaga pamiętać o kliencie i mieć wszystkie ustalenia pod kontrolą.
Uniwersalna aktywność w CRM
Dostosować pola formularza do potrzeb Twojego biznesu. Używaj pól standardowych: imię, telefon, typ deala i tak dalej. Jeśli tych pól jest za mało, stwórz własne. Na przykład adres dostawy, numer i data zamówienia. To upraszcza wprowadzanie danych i pozwala dostosować CRM do procesów Twojej firmy.
Pola standardowe w CRM
Pola niestandardowe w CRM
Skonfigurować widok formularza dla pracowników. Określ, jakie informacje będą widoczne dla pracowników. Na przykład, call center będzie miało dostęp tylko do kontaktów klientów, a dział sprzedaży — do kontaktów, kwoty deala i warunków dostawy. Administrator może skonfigurować widok formularza dla całej firmy lub działów. Pracownicy mogą dostosować formularz do swoich zadań, na przykład zmieniając kolejność pól. To pozwala zaoszczędzić czas i skoncentrować się na priorytetach.
Widoki CRM
Jak ograniczyć widoczność pól niestandardowych w CRM
Aktualizować dane klienta w formularzu deala. Dodawaj klientów do deali — jeśli klient jest nowy, CRM automatycznie utworzy kontakt lub firmę. Jeśli już istnieje w bazie, dane zostaną automatycznie uzupełnione w dealu. Zmieniaj telefon, e-mail i inne informacje bezpośrednio w dealu. To przyspiesza pracę z bazą klientów.
Pole Klient w formularzu CRM
Komunikować się z klientem bezpośrednio z formularza CRM. Dzwoń i pisz do klientów bezpośrednio z formularza CRM, cała korespondencja jest zapisywana w historii. To pozwala prowadzić dialog bez przełączania się między aplikacjami, zaoszczędzić czas i zachować kontekst rozmowy.
Jak pracować z czatami w otwartych kanałach
Przyjmować płatności w formularzu CRM. Dodawaj produkty z katalogu — kwota deala jest obliczana automatycznie lub można ją zmienić ręcznie.
Tryby obliczania kwoty deala
Jak odbierać płatności w formularzu deala
W skrócie
- W najbliższym czasie poprzedni interfejs formularzy CRM zostanie wyłączony. Wszyscy użytkownicy automatycznie otrzymają dostęp do nowych formularzy CRM.
- Aby włączyć nowy formularz już teraz, administrator Bitrix24 lub pracownik z uprawnieniem Użytkownik może edytować ustawienia CRM musi kliknąć Włącz teraz w formularzu dowolnego elementu CRM.
- Nowy interfejs pomaga menedżerom pracować szybciej i nie pominąć kluczowych informacji: pisać i dzwonić bezpośrednio z formularza CRM, śledzić historię komunikacji, planować spotkania i aktywności i wiele więcej.